Gå til innhold

Trulselinemor

Gjest Trulselinemor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Trulselinemor

Hei Bettie!

Jeg har hatt en kjempe fin jul. Skal ikke jobbe i julen. Sa i fra at jeg ikke kunne ta noen vakter før etter eksamen. Må prioritere den nå.

Ellers kan jeg fortelle at jeg er forbannet. Der jeg jobbet som vikar i 5 mnd, trengte en til i den jobben jeg hadde. Tror du jeg fikk den?

Nei!!! Jeg hørte først om det etter at hun ble ansatt. Det er en venninne av den daglige lederen.

Jeg har lyst å gå videre med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Neste uke skal jeg til legen. Nå er jeg bare nødt. Har så mye utstrålinger i det ene benet den siste tiden. Av og til kjenner jeg litt prikking i fotblad og tærne. Det har jeg ikke opplevd før, men jeg har hatt masse utstråling.

Har ikke funnet ut hvor jeg vil ha praksisplass som arbeidsleder enda. Jeg tenker og tenker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en spesiell vri. Du burde jo ha fått førsteretten til den jobben.

Forstår godt at du prioriterer eksamenslesing nå. Og så er det vel godt med noen fridager også. Når skal du opp til eksamen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Trulselinemor

Akkurat inne igjen. Har vært å handlet litt. I dag gikk jeg til butikken. Vi bor jo så sentralt at det er ingen vits å bruke bilen for noen små ting.

Det har kommet bra med snø nå. Deilig. Har savnet disse vintrene med masse snø.

Vi er dritt lei mat. Skal ha pinnekjøtt i morgen. Orker ikke ribbe på en stund nå. Har igjen en ribbe i frysen.

Nå må jeg prøve å lese litt til eksamen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, då byrjar det vel å bli på tide å ynskje alle mine søte, snille og gode KG-vener:

:nissekonekyss:Eit Riktig Godt Nytt År :engel:

fylt til randa med alt det gode du måtte ynskje deg! :nisseblunk:

Takk for eit supert år, eg gler meg masse til å tilbringe meir tid saman med deg i 2006

:rosaengel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Du har jo litt tid til å lese fram mot eksamen, da. Og du har jo vært gjennom stoffet en gang før, så det går sikker bra denne gangen.

Ville bare innom å ønske deg et riktig godt nytt år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Trulselinemor

Om 11 dager er min første eksamen. Jeg har eksamensnerver så det holder. Har fått søvnproblemer. Kroppen vil ikke slappe av, når jeg vil at den skal slappe av. Må prøve å få roet meg ned slik at jeg kommer meg igjennom disse eksamene. Det er 15 dager til den andre eksamen.

Kryss alt dere har for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...