Gjest Trulselinemor Skrevet 27. desember 2005 #1221 Del Skrevet 27. desember 2005 Syden :klø: Jeg er da i Norge jeg. Jeg har aldri vært i syden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 28. desember 2005 #1222 Del Skrevet 28. desember 2005 Hei Hvordan har du hatt det i jula? Har du hatt fri eller har du jobbet - eller begge deler? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 28. desember 2005 #1223 Del Skrevet 28. desember 2005 Hei Bettie! Jeg har hatt en kjempe fin jul. Skal ikke jobbe i julen. Sa i fra at jeg ikke kunne ta noen vakter før etter eksamen. Må prioritere den nå. Ellers kan jeg fortelle at jeg er forbannet. Der jeg jobbet som vikar i 5 mnd, trengte en til i den jobben jeg hadde. Tror du jeg fikk den? Nei!!! Jeg hørte først om det etter at hun ble ansatt. Det er en venninne av den daglige lederen. Jeg har lyst å gå videre med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 28. desember 2005 #1224 Del Skrevet 28. desember 2005 Neste uke skal jeg til legen. Nå er jeg bare nødt. Har så mye utstrålinger i det ene benet den siste tiden. Av og til kjenner jeg litt prikking i fotblad og tærne. Det har jeg ikke opplevd før, men jeg har hatt masse utstråling. Har ikke funnet ut hvor jeg vil ha praksisplass som arbeidsleder enda. Jeg tenker og tenker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 29. desember 2005 #1225 Del Skrevet 29. desember 2005 Hei hei Tulselinemor Blondinen ønsker deg ett riktig godt nytår met masse positive saker som skal ske for deg :bukke: :smilejente: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 29. desember 2005 #1226 Del Skrevet 29. desember 2005 Det var en spesiell vri. Du burde jo ha fått førsteretten til den jobben. Forstår godt at du prioriterer eksamenslesing nå. Og så er det vel godt med noen fridager også. Når skal du opp til eksamen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 30. desember 2005 #1227 Del Skrevet 30. desember 2005 Jeg skal ha eksamen den 13 og 17 januar. Begynner å få litt lite tid igjen til lesingen. Håper det går bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 30. desember 2005 #1228 Del Skrevet 30. desember 2005 Det går nok bra skal du se! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 30. desember 2005 #1229 Del Skrevet 30. desember 2005 Akkurat inne igjen. Har vært å handlet litt. I dag gikk jeg til butikken. Vi bor jo så sentralt at det er ingen vits å bruke bilen for noen små ting. Det har kommet bra med snø nå. Deilig. Har savnet disse vintrene med masse snø. Vi er dritt lei mat. Skal ha pinnekjøtt i morgen. Orker ikke ribbe på en stund nå. Har igjen en ribbe i frysen. Nå må jeg prøve å lese litt til eksamen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 30. desember 2005 #1230 Del Skrevet 30. desember 2005 Ja, då byrjar det vel å bli på tide å ynskje alle mine søte, snille og gode KG-vener: Eit Riktig Godt Nytt År fylt til randa med alt det gode du måtte ynskje deg! Takk for eit supert år, eg gler meg masse til å tilbringe meir tid saman med deg i 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 31. desember 2005 #1231 Del Skrevet 31. desember 2005 Hei Du har jo litt tid til å lese fram mot eksamen, da. Og du har jo vært gjennom stoffet en gang før, så det går sikker bra denne gangen. Ville bare innom å ønske deg et riktig godt nytt år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 1. januar 2006 #1232 Del Skrevet 1. januar 2006 Håper 2006 blir et bra år. Skal prøve å øke aktiviteten min her inne. GODT NYTTÅR ALLE SAMMEN! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 1. januar 2006 #1233 Del Skrevet 1. januar 2006 Godt nyttår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 2. januar 2006 #1234 Del Skrevet 2. januar 2006 Om 11 dager er min første eksamen. Jeg har eksamensnerver så det holder. Har fått søvnproblemer. Kroppen vil ikke slappe av, når jeg vil at den skal slappe av. Må prøve å få roet meg ned slik at jeg kommer meg igjennom disse eksamene. Det er 15 dager til den andre eksamen. Kryss alt dere har for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 3. januar 2006 #1235 Del Skrevet 3. januar 2006 10 Dager til eksamen. I natt har jeg hatt en kjempe god natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zenta Skrevet 3. januar 2006 #1236 Del Skrevet 3. januar 2006 ønsker deg lykke til på eksamen det kommer nok til å gå bra skal du se Er det arbeidsleder studiet du tar? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 3. januar 2006 #1237 Del Skrevet 3. januar 2006 Ja det stemmer det AnneBeth Må tilbake til bøkene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 4. januar 2006 #1238 Del Skrevet 4. januar 2006 Hjelp, jeg tror jeg blir gal. Nervene er i høyspenn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 5. januar 2006 #1239 Del Skrevet 5. januar 2006 Eksamensnerver er noe dritt! Håper du i hvert fall får sove Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 6. januar 2006 #1240 Del Skrevet 6. januar 2006 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå