Gå til innhold

Trulselinemor

Gjest Trulselinemor

Anbefalte innlegg

Gjest Trulselinemor

Jeg håper jeg hører noe i morgen.

Spinningsykkel var ingenting for mine hofter. Fikk smerter etter 2 min. og har hatt det siden. Gå turer er heller ikke det beste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Trulselinemor

INgenting i posten i dag heller. Samboeren min mener jeg bør ringe i morgen hvis jeg ikke hører noe da.

I morgen skal jeg på nytt prøve meg på opplæringsvakten. Håper jeg slipper å melde avbud i siste liten pga sykdom.

Har lyst å prøve svømming, men føler jeg er for stor til å gå i slike badanlegg.

Har oppdaget at legen har målt BMI'en min fra feil høyde. Han gjorde meg 3 cm kortere enn det jeg er. Dvs at BMI'en min var 1,4kg for mye. Det er ikke så mye, men nok til at jeg blir litt irritert på han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med mannen din. Det er en pine å gå å vente sånn.

Det er ikke bare jenter med modellkropper som er i badeanlegg da - heldigvis, men forstår følelsen. Og legen din kan jo måle deg riktig da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Jeg skal til legen på tirsdag. Tenkte han skal få dobbelsjekke lengden min.

Ikke hørt noe fra jobbintervjuet enda.

Jeg hadde opplæringsvakt i et bofellesskap i går. Skal jobbe der i helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Chanela¤

Er vel ikke for stor til å gå og bade offentlig du vel :fy_fy: Jeg synes du kler kroppen din! Hadde forresten vært litt sur på legen etter feilmåling jeg og.

Jeg tror svømming ville vært veldig bra for deg. Det kan være ganske hard trening å svømme, men kroppen tar jo ikke skade av det på samme måte som f.eks. styrketrening på maskiner. Og så deilig å gå i badstua etterpå da! :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Trulselinemor

Det går ganske bra med meg. Vi er nesten ferdig med julegavene. Vi har igjen 3 stykker + at jeg mangler gave til samboeren.

Kjøpte nye kjøkkengardiner i dag. Kjempeflotte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Har ikke hørt noen ting fra jobbintervjuet heller. Klarer heller ikke å ringe for å spørre hvordan jeg ligger an. Er redd det blir sett på som masing. Det er 14 dager siden de skulle begynne på tilsetingen.

I går fikk jeg gjort mye synes jeg.

- Fikk rimt av kjøl og frys og vasket det

- Pakket inn julegavene

- Sett igejjnom videokasetter og satt på navn på de

- To ned klær og la i sammen

- Vasket klær og hengte opp

- Satte på oppvaskmaskin og ryddet ut av den når den var ferdig

- Rydde litt rundt i huset

Bofellesskapet som jeg har hatt opplæring i var kjempe flott. Jobbet som vikar lørdag, søndag og mandag. Skal ha 4 vakter i begynnelsen av desember også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Nei jeg tror ikke det Bettie.

Jeg ringte til de jeg var i jobbintervju i dag. Stillingene var besatt. Jeg skulle ha fått et brev for nesten 3 uker siden, hvis jeg var en av de heldige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff så leit. Dumt at de ikke gir beskjed da. Synes både den som får jobben og de andre som søkte bør få beskjed når en stilling er besatt. Ikke noe gøy å vente i evigheter på å få høre noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Jeg ble litt irritert.

Har begynt å jobbe i en bolig med pu. Men det finnes ingen ledig stilling der. Jeg får bare strå vakter. Var der i natt og skal være der natt til onsdag, i helgen og to dager neste uke.

Avdelingslederen min vil ha meg i en annen pu bolig også, men de ville se hvordan det gikk først.

Skal i samtale på fredag i en annen pu bolig. Det er ingen ledige stillinger der heller, men de trenger vikarer.

Har fått innkallelse til aetat den 12 desember. Blir spennende å høre hva hun har å si.

Eksamen?? Nei den går rett vest. Må ta meg selv i nakken nå.

Skal til frisøren i morgen. Jeg skal farge håret. Første gangen på 5 år. Er lei de grå strippene som har kommet snikende. Jeg har ikke invitert de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne grå striper har det med å komme uinnvitert.

Synd du ikke fikk den jobben. De kunne ha spandert et svar, synes jeg.

Spennende med samtalen hos A-etat, da. Håper hun har noe å tilby deg.

Godt at du har fått disse ekstravaktene, da. kanskje det kan bli noe fast etterhvert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Trulselinemor

Tusen takk.

Nå har jeg foten innenfor en pu bolig. Snart skal jeg på opplæring på to til. Kanskje enda en etter nyttår.

Kan være jeg får tilbud om ei helgestilling. Det er bedre en ingenting.

Jeg håper saksbehandleren min ved aetat kan hjelpe meg slik at jeg får praksisplass som arbeidsleder.

Det er litt over en mnd igjen til eksamen, og jeg føler jeg ikke har kontroll på emnet enda. HJELP!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff - eksamenslesing er noe herk.

Så flott at du har fått en mulighet til jobb. Du skal se at du snart får mer jobb enn du kan ta på deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...