Gjest Trulselinemor Skrevet 7. november 2005 #1161 Del Skrevet 7. november 2005 Da er jobbintervjuet over. Blir veldig spennende dette her. Håper jeg er en av de heldige. I morgen skal jeg ha en opplæringsvakt. Det er samme plassen som sist uke. Nå har jeg endelig kommet i gang med eksamenslesingen. Ikke en dag for tidlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Chanela¤ Skrevet 7. november 2005 #1162 Del Skrevet 7. november 2005 Gikk jobbintervjet fint? Deilig å få ting ut av verden, sant? Får håpe at du føler deg bedre nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 7. november 2005 #1163 Del Skrevet 7. november 2005 Jeg har det egentlig veldig bra nå. Jeg føler at jobbintervjuet gikk fint, men jeg vet ikke hva slags tanker de sitter igjen meg. Jeg var meg selv, og det tror jeg er viktig. Håper på et positivt svar i den nærmeste framtid. Lover å komme å fortelle det her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. november 2005 #1164 Del Skrevet 7. november 2005 *krysser fingrane for deg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 7. november 2005 #1165 Del Skrevet 7. november 2005 Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 7. november 2005 #1166 Del Skrevet 7. november 2005 Ofte er den følelsen man sitter igjen med etter et intervju riktig. Skal krysse fingrene for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 7. november 2005 #1167 Del Skrevet 7. november 2005 Det er bra Bettie. Det hadde vært kjempe flott om jeg var en av de heldige. Litt ekkelt å tenke på at 10 stykker får avslag. Jeg håper bare at jeg ikke er en av de. Håper jeg får svar innen helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 8. november 2005 #1168 Del Skrevet 8. november 2005 Skulle ha vært på opplæringsvakt i kveld. Men begynte med diare i dag tidlig og senere på dagen så begynte jeg å kaste opp. Er fryktelig kvalm. Fikk i meg middag, men ble veldig kvalm etter på. Nå går det i cola uten kullsyre. Min kjære sier han kan reise på butikken å kjøpe salt chips til meg, men jeg synes han kan få slippe. Det er så sur vind her. Jeg vil ha han hjemme istedenfor. Fant noe salt kjeks. Det hjalp litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 8. november 2005 #1169 Del Skrevet 8. november 2005 God bedring, håper du snart blir frisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 8. november 2005 #1170 Del Skrevet 8. november 2005 Vet akkurat hvordan det var. Tilbrakte masse tid på det minste rommet i huset i går. Håper det har gitt seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 9. november 2005 #1171 Del Skrevet 9. november 2005 I dag begynner tilsetingen. Jeg er kjempe spent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 9. november 2005 #1172 Del Skrevet 9. november 2005 Krysser fingrene for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 9. november 2005 #1173 Del Skrevet 9. november 2005 Tusen takk. Jeg håper det ligger et brev i postkassen i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 9. november 2005 #1174 Del Skrevet 9. november 2005 Hvis tankeoverføring hjelper, skal jeg tenke mye på deg og jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 9. november 2005 #1175 Del Skrevet 9. november 2005 Tusen takk. Jeg har en god følelse, men jeg tør ikke helt å slippe løs jubelen heller. Er redd jeg blir vedig skuffet. Håper det kommer brev i morgen. Iallefall at jeg vet noe innen lørdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 10. november 2005 #1176 Del Skrevet 10. november 2005 Jeg har ikke hørt noe ang jobb i dag, så jeg håper jeg hører noe i morgen. I dag har vi kjøpt oss spinningssykel, så nå skal det trimmes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 11. november 2005 #1177 Del Skrevet 11. november 2005 Har ikke hørt noe i dag heller. Håper ikke det betyr noe negativt at jeg ikke har fått vite noe enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 12. november 2005 #1178 Del Skrevet 12. november 2005 Ikke brev i dag heller. Nå må jeg vente helt til mandag før jeg vet noe. Håper det kommer noe da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Chanela¤ Skrevet 13. november 2005 #1179 Del Skrevet 13. november 2005 Håpe, håpe, håpe Så får du ha en flott søndag videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 13. november 2005 #1180 Del Skrevet 13. november 2005 fortsetter å krysse fingre så godt jeg kan. Du får ringe dem hvis du ikke har fått svar mandag. Det kan jo hende de har blitt forsinket i prosessen, vet du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå