Gjest gjest1 Skrevet 21. oktober 2005 #1141 Del Skrevet 21. oktober 2005 Uffa, må kje vere sjuk vennen.... GOD BEDRING!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 22. oktober 2005 #1142 Del Skrevet 22. oktober 2005 Håper du er bra i dag. Så spennende med jobbintervju. Du klarer deg sikkert godt. Håper resten av helgen blir fin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 24. oktober 2005 #1143 Del Skrevet 24. oktober 2005 I dag er jeg litt sint. På fredag så måtte jeg melde avbud på en samtale jeg skulle ha ang en jobb. Jeg lå med omgangsyken, og hadde ikke mulighet til å reise. Vi avtalte at jeg skulle ringe i dag for å avtale en ny time. Jeg ringte som avtalt. Fikk da beskjed om at det var ei til som skulle ha samtale på fredag og hun fikk jobben. Hvorfor fikk jeg ikke beskjed om at det vare flere om jobben? Jeg hadde ikke søkt på noe, jeg sendte bare en uformell søknad. Jeg ble sint, skuffet og såret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 24. oktober 2005 #1144 Del Skrevet 24. oktober 2005 Det forstår jeg. Når de først hadde gjort en avtale med deg, kunne de jammen ha holdt den. En dag kunne de sikkert ha ventet. Så synd. Men - lykke til videre. Det er snart november Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 25. oktober 2005 #1145 Del Skrevet 25. oktober 2005 Huff, så leit med den jobben. Virker egentlig ganske uprofft å bryte avtalen med deg på den måten, så kanskje slapp du unna en arbeidsplass med ustrukturert ledelse? Håper det byr seg nye sjanser snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 25. oktober 2005 #1146 Del Skrevet 25. oktober 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 27. oktober 2005 #1147 Del Skrevet 27. oktober 2005 Hei og tusen takk for besøket. Jeg har feber. Har hatt det siden mandag. Ligger rundt 38,5. Kjedelig. Kjenner jeg er varm rundt øynene. Er fortsatt litt sint og skuffet over jobbsaken på mandag. Svogern min fikk vite det i går og han synes det var dårlig behandling av arbeidsplassen. Slik skal ikke skje. Den arbeidsplassen kan få problemer ved senere samarbeid med Aetat. Her er det vinter. Det er snø ute og vi ligger på 0 grader. Deilig å oppleve østlandsvinter igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 27. oktober 2005 #1148 Del Skrevet 27. oktober 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 27. oktober 2005 #1149 Del Skrevet 27. oktober 2005 Det er tiden for forkjølelse og feber dessverre. Kjempekjedelig, håper du blir frisk snart. Dumt med den jobben, skjønner godt du reagerer det hadde jeg også gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 28. oktober 2005 #1150 Del Skrevet 28. oktober 2005 Æsj, da Trulselinemor. Feber er ikke ok. Håper du kommer deg raskt. Ønsker deg en god og febrerfri helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 28. oktober 2005 #1151 Del Skrevet 28. oktober 2005 Jeg er feberfri!!! Føler meg mye bedre i dag. Jeg og samboeren hadde planer om å stå opp tidlig i dag. Ja ja, klokken ble 12:00 før vi kom oss ut av sengen. Godt å kunne ligge å prate og kose og bare tenke på hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 29. oktober 2005 #1152 Del Skrevet 29. oktober 2005 Så utrolig koselig at du har vært innom dagboka mi. Så da måtte jeg innom og lese litt i dine dagbøker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 29. oktober 2005 #1153 Del Skrevet 29. oktober 2005 Så fint at feberen er borte. Man føler seg litt kvikkere da. En deilig morgen dere hadde. Koselig med slike morgener. Håper kvelden også er fin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 31. oktober 2005 #1154 Del Skrevet 31. oktober 2005 Jeg skal på opplæring på en arbeidsplass i dag. Det er ikke noe ledig jobb der, men jeg skal være vikar i nød. Gruer/gleder meg. Jeg vet ikke om jeg har lyst å jobbe med den typen jobb lengre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Chanela¤ Skrevet 31. oktober 2005 #1155 Del Skrevet 31. oktober 2005 Heisann trulsis! Lykke til i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 31. oktober 2005 #1156 Del Skrevet 31. oktober 2005 Lykke til. Det kan jo være noe å ha i bakhand mens du leter etter den jobben du vil ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 2. november 2005 #1157 Del Skrevet 2. november 2005 Jeg er i ferd med å utdanne meg som srbeidsleder. Og har derfro funnet ut at jeg vil jobbe på kontor og ikke med personer (fysisk). Jeg har en rygg å ta hensyn til, derfor er det viktig at jeg ikke velger jobb som gir meg fysisk tungt arbeid. Skal bruke litt tid i morgen for å se om jeg finner noe jeg kan søke på. Jeg skal allikevel reise på jobbintervju over helgen. I dag har jeg fått hatt en lang samtale med mamma. Jeg fikk fortalt henne om ting som har plaget meg. Jeg knakk selvfølgelig sammen. Samboeren min satt ved siden av meg og hjelp meg igjennom samtalen. Når jeg ikke orket å fortelle, så fortsatte han. Det var utrolig godt å få det ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 3. november 2005 #1158 Del Skrevet 3. november 2005 Du er heldig som har ein så fantastisk mann Trulselinemor... Tenker på deg! Saknar deg!! Skal de over fjellet snart eller??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 3. november 2005 #1159 Del Skrevet 3. november 2005 Dersom det ikke skjer noe på andre siden av fjellet (da tenker jeg på sykdom, dødsfall ol.) Så kommer vi nok ikke over før til våren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 4. november 2005 #1160 Del Skrevet 4. november 2005 Det er godt å få ut ting. Fint at mannen støttet deg. Ønsker deg en god helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå