Gå til innhold

Trulselinemor

Gjest Trulselinemor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Trulselinemor

I dag er jeg litt sint. På fredag så måtte jeg melde avbud på en samtale jeg skulle ha ang en jobb. Jeg lå med omgangsyken, og hadde ikke mulighet til å reise.

Vi avtalte at jeg skulle ringe i dag for å avtale en ny time. Jeg ringte som avtalt. Fikk da beskjed om at det var ei til som skulle ha samtale på fredag og hun fikk jobben. Hvorfor fikk jeg ikke beskjed om at det vare flere om jobben? Jeg hadde ikke søkt på noe, jeg sendte bare en uformell søknad. Jeg ble sint, skuffet og såret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det forstår jeg. Når de først hadde gjort en avtale med deg, kunne de jammen ha holdt den. En dag kunne de sikkert ha ventet. Så synd.

Men - lykke til videre. Det er snart november

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, så leit med den jobben. Virker egentlig ganske uprofft å bryte avtalen med deg på den måten, så kanskje slapp du unna en arbeidsplass med ustrukturert ledelse? Håper det byr seg nye sjanser snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Trulselinemor

Hei og tusen takk for besøket.

Jeg har feber. Har hatt det siden mandag. Ligger rundt 38,5. Kjedelig. Kjenner jeg er varm rundt øynene.

Er fortsatt litt sint og skuffet over jobbsaken på mandag. Svogern min fikk vite det i går og han synes det var dårlig behandling av arbeidsplassen. Slik skal ikke skje. Den arbeidsplassen kan få problemer ved senere samarbeid med Aetat.

Her er det vinter. Det er snø ute og vi ligger på 0 grader. Deilig å oppleve østlandsvinter igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er tiden for forkjølelse og feber dessverre. Kjempekjedelig, håper du blir frisk snart.

Dumt med den jobben, skjønner godt du reagerer det hadde jeg også gjort. :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Jeg er feberfri!!!

Føler meg mye bedre i dag. Jeg og samboeren hadde planer om å stå opp tidlig i dag. Ja ja, klokken ble 12:00 før vi kom oss ut av sengen. Godt å kunne ligge å prate og kose og bare tenke på hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at feberen er borte. Man føler seg litt kvikkere da. En deilig morgen dere hadde. Koselig med slike morgener.

Håper kvelden også er fin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Trulselinemor

Jeg skal på opplæring på en arbeidsplass i dag. Det er ikke noe ledig jobb der, men jeg skal være vikar i nød.

Gruer/gleder meg.

Jeg vet ikke om jeg har lyst å jobbe med den typen jobb lengre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Trulselinemor

Jeg er i ferd med å utdanne meg som srbeidsleder. Og har derfro funnet ut at jeg vil jobbe på kontor og ikke med personer (fysisk). Jeg har en rygg å ta hensyn til, derfor er det viktig at jeg ikke velger jobb som gir meg fysisk tungt arbeid.

Skal bruke litt tid i morgen for å se om jeg finner noe jeg kan søke på.

Jeg skal allikevel reise på jobbintervju over helgen.

I dag har jeg fått hatt en lang samtale med mamma. Jeg fikk fortalt henne om ting som har plaget meg. Jeg knakk selvfølgelig sammen. Samboeren min satt ved siden av meg og hjelp meg igjennom samtalen. Når jeg ikke orket å fortelle, så fortsatte han. Det var utrolig godt å få det ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Dersom det ikke skjer noe på andre siden av fjellet (da tenker jeg på sykdom, dødsfall ol.) Så kommer vi nok ikke over før til våren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...