Gå til innhold

Trulselinemor

Gjest Trulselinemor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Trulselinemor

Tusen takk.

Nå er det helg ja, og jeg hadde tenkt å være veldig flink i dag. Det eneste jeg har gjort er å vaske ei maskin med klaær og laget middag. Håper jeg orker å gjøre litt når jeg kommer hjem fra butikken. Vi skal nedover å handle litt for helgen. I kveld har jeg lyst til å kose meg med noe godt drikke. Kanskje cider??

Skal prøve å stikke innom igjen senere i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Vi sitter ute i varmen å koser oss. Samboeren skulle bare ringe onkelen sin, så skal vi kose oss med litt godt drikke. Hadde store planer om å vaske og ordne huset i dag, men orker ikke enda. Vil nyte varmen.

Har vasket litt klær i dag og tatt av på senga, men det er vel alt også.

Kanskje jeg stikker innom litt beruset etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Jeg stakk ikke noe mer innom i går. Det skylder ikke at jeg var full. Vi fant ut at vi skulle ommøblere stua. Vi drakk mens vi jobbet. Klokken ble vel nærmere tre i natt før vi fikk lagt oss.

I dag skal jeg prøve å gjøre litt mer i huset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skal nyte godværet når man kan. Huset går ingen vei, og det gjør ikke hybelkaniner heller.

Ommøblering skal til noen ganger når man flytter inn i nytt hus, og det er kanskje ofte sånn at når man får lysten over seg, så er det bare å sette igang. Ble du fornøyd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at du fikk en femmer! Tror resultatet på den andre eksamen blir bedre enn du forventer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Trulselinemor

Tusen takk for hilsen.

Vi ble fornøyd med ommøbleringen. Godt å bli ferdig med stua.

Har ikke fått eksamenskarakteren enda. Håper den kommer i morgen. Venter i spenning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får skrive resultatet her, for det er fler som er spent på resultatet ditt. Du har jo gjort det så bra til nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Jeg venter fortsatt på resultetet. Nå har det gått 22 dager siden jeg hadde eksamen. Håper resultatet ikke er så veldig langt unna.

Måtte være hjemme fra jobb i dag. Har hatt migrene i hele natt, så jeg sov kun 2 timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Jeg skulle ønske jeg aldri hadde håpet at resultatet skulle komme. Det kom i dag og jeg er veldig skuffet. Vurderer sterkt om å klage. Skal iallefall ta den oppigjen i januar. Det er jeg sikker på. Så sant jeg ikke får medhold i klagen.

Det gikk mye verre enn jeg håpet. Det var rett før jeg fant fram bøkene og begynte å lese. Jeg klarer bare ikke å akseptere den karakteren.

:kjempesinna: :-x :sinna: :cry: :veldigsur: :murvegg::sinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Jeg orker ikke å si det akkurat nå. Jeg trodde det skulle bli bedre en så, selv om jeg ikke var 100 % fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du mener at karakteren er for dårlig, er det mulig å klage, vet du. Ofte lønner det seg også. Du hadde ikke verdens beste følelse for prøven, husker jeg, men det er klart det er skuffende med et resultat under det som er forventet. Du har jo mulighet til å ta prøven igjen, så uansett er det bare en midlertidig stopp på veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Dette er første dagen jeg skriver innlegg etter at kg ble forandret.

Jeg har sendt klage på eksamen. Håper det går i orden. Hvis ikke, så får jeg ta den opp igjen.

Jeg har søkt på to jobber også, da vikariatet mitt mest sannsynlig løper ut 1 september. Håper jeg får jobb fort, slik at jeg slipper å gå over på attføring igjen.

Ellers har vi kommet bedre i orden i huset. Fått opp bilder og lamper. Skal få i orden soverommene, så er hele huset ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Trulselinemor

Det går bra med meg. Er sliten for tiden. Det har vært veldig mye å gjøre på jobben den siste tiden. Vi er i mindre tall pga ferie og det merkes. Og varmen som har vært den siste tiden har gjort det slik at jeg har hatt problemer med søvnen. Var glad det ble regn og litt kaldere. Jeg trengte litt ekstra søvn nå.

Jeg har ikke rett på ferie i år, så jeg skal jobbe hele sommeren. Håper vi får råd til en ferie tur på høsten.

Fikk nettopp vite at kanskje svigermor og svoger kommer en tur i sommer. Det blir kjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke hatt mye fritid etter at du flyttet. Du har holdt på med lesing og eksamen, du har begynt i ny jobb, og du har holdt på med huset. Ikke rart du er sliten når det i tillegg er ferieavvikling på jobben.

Men det blir vel koselig med besøk, kan jeg tenke.

Håper du får positivt svar på en av jobbene du søker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Det gikk 12 dager i fra vi flyttet til jeg begynte å jobbe. De 12 dagene så var det mer en nok å gjøre i huset. Her går det slag i slag, og det gjør det nok fram til 1 september. Hva som skjer etter det, vet jeg ikke. Har søkt to jobber, men tviler litt på at noen av de blir mine. Jeg holder også ører og øyne oppe for andre jobber. Han jeg er vikar for, er ikke 100 % i form, men det er nå litt over en mnd til han har planer om å begynne igjen.

Jeg har ikke hørt noe etter klagen på eksamen. Er forberedt på å må ta den opp igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...