Bettie Skrevet 16. juni 2005 #1001 Del Skrevet 16. juni 2005 Bare innom for å si hei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 17. juni 2005 #1002 Del Skrevet 17. juni 2005 Tusen takk for innlegg nr 1000 Bettie! I dag har jeg hatt en stressende dag. Fått kjeft av en gamel mann pga parkeringen min, men så måtte jeg stå slik pga jeg hadde minibuss. Mye tråkking. Var ganske sliten. Hadde vondt i hode når jeg kom hjem fra jobb, jeg spiste og sovnet. Regent med at hodepinen forsvant. Men nei da. Våknet med enda verre. Nå har jeg tatt noe for det, og håper det hjelper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 18. juni 2005 #1003 Del Skrevet 18. juni 2005 I dag har vi sittet ute å kost oss i solen. Det var deilig å kjenne solen varme og at sommeren kommer. Satt ute lenge og tok oss ett par bokser cider. Det er så godt. Ellers har fått vasket masse klær og hengt ut. Håper det ikke blir regn i natt, for da blir det vått. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 19. juni 2005 #1004 Del Skrevet 19. juni 2005 I dag har jeg vært flink. Jeg har plantet i kasser, potter og urner. Samboeren har vasket verandaen og hagemøblene. Det har vært sikkelig sommervær. Deilig. Vært ute i hele dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 21. juni 2005 #1005 Del Skrevet 21. juni 2005 Jeg venter og jeg venter på resultatene til eksamen, men jeg må nok vente en stund til. I dag er det ei uke siden jeg hadde den siste eksamen. Håper bare jeg slipper å ta den opp igjen. I morgen, eller rettere sagt i dag, om noen timer så skal jeg til min nye fastlege for første gang. Er spent på hvordan det går. Håper han er dyktig. Ellers har jeg vært å kjøpt gassgrill i dag. Den kostet 2490,- og det synes jeg var en passe pris. Nå har vi grill i mange år. Har lenge ønsket oss gassgrill, så det var greit å gå til innkjøp på det. Om ei uke så skal jeg til ny tannlege, håper det går bra til tross for tannlegeskrekken min. Han er vist homofil den nye tannlegen. Sjefen min er lesbisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 21. juni 2005 #1006 Del Skrevet 21. juni 2005 *kryssar fingrane for at eksamensresultata dine er gode* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 21. juni 2005 #1007 Del Skrevet 21. juni 2005 Tusen takk veslo! Jeg har vært til legen i dag. Han virket veldig dyktig. Han skal hjelpe meg så jeg går ned i vekt. Håper det går bra og at jeg klarer det. Ellers fikk jeg tatt opp forskjellige ting med han. Han sendte meg på MR og tok en del blodprøver. Resten av dagen skal jeg prøve å få rydde litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 21. juni 2005 #1008 Del Skrevet 21. juni 2005 Godt at du fikk en fastlege du føler tar deg på alvor. Du skal se at tannlegen er ok, han også. Jeg har erfart at det er lurt å fortelle om skrekken, for da kan tannlegen hjelpe til med å overvinne skrekken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 21. juni 2005 #1009 Del Skrevet 21. juni 2005 Jeg har glemt å informere dere om at i dag er det 5 år siden jeg og samboeren ble i lag. Vi har hatt 5 fantastiske år og håper på mange flere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 21. juni 2005 #1010 Del Skrevet 21. juni 2005 Jeg har glemt å informere dere om at i dag er det 5 år siden jeg og samboeren ble i lag. Vi har hatt 5 fantastiske år og håper på mange flere. Gratuleeeeeeeeeeerer!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 21. juni 2005 #1011 Del Skrevet 21. juni 2005 Gratulerer med 5-års dag! :dagensrose: (Så på dagens rose ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 21. juni 2005 #1012 Del Skrevet 21. juni 2005 Gratulerer! Dere virker som et veldig harmonisk og lykkelig par som tar godt vare på hverandre. Det er fint å se at noen har det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 23. juni 2005 #1013 Del Skrevet 23. juni 2005 Tusen takk folkens! Vi har det veldig godt i lag. I dag skal vi grille. Samboeren er i dusjen nå. Han har nettopp klippet plenen. Etter maten så får jeg se om jeg får gjort litt i huset. Husarbeidet går ikke fra meg, men det blir heller ikke gjort hvis jeg ikke gjør noe. Nå er det 14 dager siden jeg hadde den første eksamen. Jeg venter velig på resultatet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 23. juni 2005 #1014 Del Skrevet 23. juni 2005 Ha en flott St. Hans med grilling! Vi grillet i går, så jeg har fått skikkelig sommerfølelse nå. Lykke til med eksamensresultat, regner med at vi får høre hvordan det går...? Du har rett, husarbeidet stikker ikke av. Det har det iallefall ikke gjort her, jeg har prøvd! Ha en god helg! :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 24. juni 2005 #1015 Del Skrevet 24. juni 2005 God helg, Trulselinemor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 25. juni 2005 #1016 Del Skrevet 25. juni 2005 Jeg fikk time til MR i posten i dag. Legen skrev at jeg måtte ha time på en tirsdag, men fikk time på en onsdag. Skal ringe dem på mandag. I går startet jeg på Reductil. Håper på god effekt. Føler meg litt hypper de første timene etter at jeg har tatt den. Men det er vist normalt i følge legen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 28. juni 2005 #1017 Del Skrevet 28. juni 2005 I dag har jeg vært hos tannlegen. Det gikk kjempe bra. Null hull. Kunne godt pusse de bakerste litt bedre, ellers ingenting. Nå skal jeg slappe av fram til vi skal på vel møte på byggefeltet vi bor på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 30. juni 2005 #1018 Del Skrevet 30. juni 2005 Jeg fikk igjen resultatet på den ene eksamen i dag. Det var i ledelse og organisasjon, og jeg fikk 5. Nå venter jeg på resultatet på den andre eksamen. Det var personaladministrasjon, lover og avtaler. Resultatet der er nok rett rundt hjørne. Den har ikke gått så bra, det vet jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 30. juni 2005 #1019 Del Skrevet 30. juni 2005 Grattis med-5-ar!! Du er sinnsykt flink, Trulselinemor!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 1. juli 2005 #1020 Del Skrevet 1. juli 2005 Jeg venter fortsatt. Det gikk 20 dager før resultatet kom på den forrige eksamen. Hvis det skal gå 20 dager nå også, så får jeg resultatet på mandag. Jeg tror jeg får en 3'er. Ikke noe bedre iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå