Gå til innhold

Trulselinemor

Gjest Trulselinemor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Trulselinemor

Jeg har fortsatt igjen en innlevering. Satser på å få levert den i morgen. Og så er det full konsentrasjon om eksamen. Hjelp, dette kommer aldri til å gå bra. :-(

På jobben går det bra.

Vi holder nå på å montere et pc bord. Skal få satt opp pc til samboeren i kveld. Skal bli godt å bli kvitt litt pappesker fra stua.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tar mye lenger tid å komme i orden etter en flytting enn man tror.

Godt at du trives med jobben.

Klart du klarer eksamen. Du har jo jobbet mye med stoffet gjennom innleveringene dine.

Ha en god helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Nå holder jeg på med siste innleveringa. Planen er å få sendt den i løpet av kvelden.

Når den er sendt er det full fokus på eksamen.

I morgen er det arbeidsdag igjen, så da kan jeg bare lese på ettermiddagen.

18 dager til eksamen nr 1 og 23 dager til eksamen nr 2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Lykke til med lesing og eksamen, søte du!! Saknar deg eg!!!! Du må gi ein lyd viss du skal vestover att! *klemme*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Trulselinemor

Da er siste innleveringen sendt. Nå er det kun eksamen igjen.

Jeg tror ikke denne innleveringen gikk så bra. Men får jeg 4, så er jeg kjempefornøyd.

Håper sluttkarakteren blir 5.

Nå skal jeg pleie min samboer litt. Han har fått migreneanfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Jeg fikk 5 på siste innleveringer og 5 som sluttkarakteren. Håper eksamen går like bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Jeg fikk 5 på siste innleveringen og 5 som sluttkarakteren. Håper eksamen går like bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei.

gratulerer med flott karakter på innlevering :)

med en sånn karakter kommer helt sikkert eksamen til å gå kjempebra :) hvilke fag er det du har eksamen i nå? Arbeidsledelse di driver med ikke sant? mener å huske at du tok samme studiet som jeg har fra før av ...

send meg en PM hvis du ønsker tips til eksamen ( hvis det er arbeidsledelsesfagene du holder på med)

klemmer fra sola

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er siste innleveringen sendt. Nå er det kun eksamen igjen.

Jeg tror ikke denne innleveringen gikk så bra. Men får jeg 4, så er jeg kjempefornøyd.

Håper sluttkarakteren blir 5.

Jeg fikk 5 på siste innleveringen og 5 som sluttkarakteren. Håper eksamen går like bra.

Så flott, du er kjempeflink! Men du må ha mer tro på deg selv jenta mi, du trekker deg selv ned med å tenke negative tanker om dine egne prestasjoner! Og du har jo gang på gang fått bevist at du er både dyktig og iherdig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Tusen takk Fakse. Jeg trengte den der. Det hjalp meg faktisk til å se ting på en annen måte. Tusen takk.

Jeg gleder meg til å bli ferdig med eksamen. Det skal bli godt. Men jeg skal jo ha en i januar også, men den tenker jeg først på til høsten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Nå har jeg bestilt meg både legetime og tannlegetime, og jeg som har tannlegeskrekk. Hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet veldig godt hva tannlegeskrekk er, men det går an å komme over den - mer eller mindre. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

I dag har jeg sydd gardin til badet. Bedre sent enn aldri.

Ellers har jeg vært på jobb. Trives fortsatt. Dagene går veldig fort.

Eksamen ligger i bakhode på meg hele tiden. Håper jeg får lest litt i helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Trulselinemor

Tusen takk.

I dag har jeg ikke orket å lest. Var sliten etter jobb. Sjefen har et veldig varierende humør. Noen dager er hun kjempe blid andre dager dritt sur. Disse dagene har hun vært i dårlig humør. Men så lenge jeg gjør jobben min så kan hun ikke klage. Jeg har ikke fått klager enda, men jeg føler jeg blir våket over. Brukerne er fornøyd og jeg trives, så ingenting er bedre enn det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Brukerne er fornøyd og jeg trives' date=' så ingenting er bedre enn det??[/quote']

Godt å høre! Drit i sjefen! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

I dag var sjefen i litt bedre humør. Merker at stemningen er ikke den samme når hun er der. Brukerne er mer alvorlig og forsiktig. Når hun ikke er der, sitter latteren lett og samtalene går sammenhengende uten pauser. Alle snakker med alle og ikke noe tull.

Ikke så lenge etter jeg kom hjem fra jobb, gikk min kjære ut for å klippe plenen. Jeg fant ut at jeg ville gjøre noe fornuftig jeg også. Så jeg vasket bad, gjestetoalett og vaskerom. Håper været holder seg fint nå, slik at jeg kan vaske vinduer i helgen. Har også planer om å skifte på senga og vaske soverommene.

Så må jeg ikke glemme eksamen. Jeg må få lest litt innimellom rydding og vasking.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...