Dina Skrevet 1. april 2005 #921 Del Skrevet 1. april 2005 Håper du får jobben Trulselinemor!!! Ha en deilig vårhelg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 1. april 2005 #922 Del Skrevet 1. april 2005 Fikk nettopp en hyggelig telefon. Dagen etter vi kommer på den nye plassen, så skal jeg ringe daglig leder på en av plassene jeg har søkt jobb. Vi skal da avtale når jeg skal på intervju. Håper det går bra og at jeg får jobben. Oi, det var artig! Krysser fingrene for at det klaffer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dolphina Skrevet 2. april 2005 #923 Del Skrevet 2. april 2005 Så flott at du skal på intervju! Krysser fingrene for deg! Ha en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 3. april 2005 #924 Del Skrevet 3. april 2005 Tusen takk. Vi pakker, rydder, kaster og vasker, Men føler at vi aldri blir ferdig. Midt oppi dette så takket vaskemaskinen for seg. Men heldigvis så hadde en reperatør en slik del vi trengte, så samboeren fikk fikset det. Passet dårlig med å kjøpe maskin nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Chanela¤ Skrevet 3. april 2005 #925 Del Skrevet 3. april 2005 Hallaisen Håper du får en flott søndag, og at vaskemaskina er i orden igjen! Hadde jo vært utrolig gørr om dere måtte kjøpe ny i disse flyttetider 8) *kos, kos* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 3. april 2005 #926 Del Skrevet 3. april 2005 Så flott med jobbintevju så raskt. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 5. april 2005 #927 Del Skrevet 5. april 2005 I går kjørte vi vekk en del skrot. Hadde tenkt å ha container, men det ble mye dyrere enn å gjøre det selv. I dag skal vi bestille flyttebil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 5. april 2005 #928 Del Skrevet 5. april 2005 Fikk en telefon i sted. Jeg skal på jobbintervju om ca 14 dager. Nå er det to jobbintervju som venter på meg + at jeg har fått et brev ang sommerjobb. Får vite litt mer i uke 22. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 5. april 2005 #929 Del Skrevet 5. april 2005 Det ordner seg for snille piker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 5. april 2005 #930 Del Skrevet 5. april 2005 Tjollahoppsassa! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 6. april 2005 #931 Del Skrevet 6. april 2005 Så kjekt at ting ser ut til å gå dykkar veg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 6. april 2005 #932 Del Skrevet 6. april 2005 Nå har vi bestilt flyttebil. Nå er det bare å få orden på resten av huset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 6. april 2005 #933 Del Skrevet 6. april 2005 Det er så fint å lese at ting endelig ser ut til å ordne seg for deg og din kjære. Håper alt klaffer med jobb familieplaner når dere får slått ro på det nye stedet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 8. april 2005 #934 Del Skrevet 8. april 2005 Fikk telefon ang den ene jobben jeg hadde søkt på. De hadde ansatt noen andre (før jeg rakk å møte opp til intervju). Men de ville fortsatt ha meg inn til samtale. De kunne trenge meg av og til allikevel. På mandag er det siste dagen jeg får skrevet innlegg her. Vi får ikke internett før om nesten 14 dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 11. april 2005 #935 Del Skrevet 11. april 2005 I dag er det siste kvelden jeg kan skrive innlegg på mange dager. Håper noen skriver en liten hilsen i mellomtiden. Da blir jeg iallefall glad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 11. april 2005 #936 Del Skrevet 11. april 2005 God tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 14. april 2005 #937 Del Skrevet 14. april 2005 Hei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 14. april 2005 #938 Del Skrevet 14. april 2005 Åh - god tur og lukke til med innflytting og alt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 14. april 2005 #939 Del Skrevet 14. april 2005 God tur, kjære deg!!!! Lukke til med innflytting!!!!! *klemme* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 16. april 2005 #940 Del Skrevet 16. april 2005 Lukke til med innflyttinga! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå