Gjest Meteora Skrevet 25. februar 2005 #881 Del Skrevet 25. februar 2005 Huset er solgt! Grattis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 1. mars 2005 #882 Del Skrevet 1. mars 2005 Vi har kjøpt oss hus. Eller rettere sagt samboeren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 1. mars 2005 #883 Del Skrevet 1. mars 2005 Grattis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 1. mars 2005 #884 Del Skrevet 1. mars 2005 Så flott Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dolphina Skrevet 1. mars 2005 #885 Del Skrevet 1. mars 2005 Gratulerer så mye med hus! Hvor er det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 2. mars 2005 #886 Del Skrevet 2. mars 2005 Tusen takk. Her går det i pakking og rydding om dagen. Huset ser ikke ut, men det er vel slik når en skal flytte. Skal prøve å skrive mer senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 2. mars 2005 #887 Del Skrevet 2. mars 2005 Så spennende da, med nytt hus. Det er ille i pakkeperioden, men det blir jo spennende å komme dit dere vil og etablere dere der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 2. mars 2005 #888 Del Skrevet 2. mars 2005 Åh - her var det gode nyheiter jammen! Så deilig - dette har du jo ynskt så lenge! Korleis er det nye huset - er det eit 'draumehus'? Og ligg det der de ynskte at det skulle liggje? Så spanande - lukke til med pakking! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 3. mars 2005 #889 Del Skrevet 3. mars 2005 Jeg må si det er et drømmehus. Alt på ei flate. Passe stort. Stor hage. Veldig sentralt og masse jobbmuligheter. Ganske nytt. Veldig pent. LItt dyrt, men vi skal klare det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 3. mars 2005 #890 Del Skrevet 3. mars 2005 Oi - hoyrdest jo heilt supert ut! De har jammen vore heldige då - vel unt etter mykje venting og frustrasjon! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 3. mars 2005 #891 Del Skrevet 3. mars 2005 Så flott! Ønsker dere lykke til med pakking og flytting! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 4. mars 2005 #892 Del Skrevet 4. mars 2005 Tusen takk. Jeg koser meg med pakkingen. Jammen samler enn på mye rart. Mye jeg finner igjen nå som jeg var sikker på at jeg har kastet. I midten av april så flytter vi. Det går fort fram dit. Vi gleder oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 4. mars 2005 #893 Del Skrevet 4. mars 2005 Eg er glad på dine vegne, Trulselinemor!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Chanela¤ Skrevet 7. mars 2005 #894 Del Skrevet 7. mars 2005 Heisann Trulsis! Long time no see Supert at dere endelig har fått solgt huset. Det var på tide!!! Ikke lett å selge hus der dere bor. Lykke til med flyttinga og alt det der da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 8. mars 2005 #895 Del Skrevet 8. mars 2005 Heisann. Kom over tråden din på "vi som sørger" og da måtte jeg innom dagboka og. Ville bare si at du virker som ei utrolig flott jente. Grepa kvinnfolkemne. Håper alt går bra med dere, hussalg og flytting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 11. mars 2005 #896 Del Skrevet 11. mars 2005 Nå har vi vært i kontraktsmøte. Skal ta over huset om 5 uker. Det er ikke så lene til. Det går fort. Huset vi bor i nå ser ikke ut. Pappesker og blæreblast over hele huset. Vi er glad for vi har kommet så godt i gang med pakkingen. Håper vi får gjort noe i løpet av helgen også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 14. mars 2005 #897 Del Skrevet 14. mars 2005 Hei! Må hente fram igjen dagboka mi. Den hadde havnet på side 2. Vi holdt på med hussalget i nesten 1 år. Det er ikke lett å selge her. Heldigvis gikk det vår vei til slutt. Vi gleder oss til å flytte inn i det nye. 1 måned igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 14. mars 2005 #898 Del Skrevet 14. mars 2005 Heilt fantastisk!!! Så deilig det må vere!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 15. mars 2005 #899 Del Skrevet 15. mars 2005 Vi gleder oss. Utrolig hvor mye enn samler på. Jeg føler at jeg pakker og pakker og aldri blir ferdig. Blir nok ikke så aktiv her inne framover. Håper jeg kan gjøre noe med det når vi er etablert på ny plass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 16. mars 2005 #900 Del Skrevet 16. mars 2005 Nå har jeg begynt å tenke på jobber. Skal prøve å bli ferdig med søknadene før påske. Håper det ikke går alt for lang tid før jeg får noe å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå