Gjest gjest1 Skrevet 16. januar 2005 #841 Del Skrevet 16. januar 2005 Glad i deg, Trulsis!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 18. januar 2005 #842 Del Skrevet 18. januar 2005 På søndag hadde vi visning. De kom igjen i går med fagmann. Det har ingen andre gjort som har vært på visning her hos oss. Så nå går vi rundt å håper at telefonen ringer og at det er megleren med et bud som er høyt nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sola Skrevet 18. januar 2005 #843 Del Skrevet 18. januar 2005 hei hei.. spennende med hus salg da håper virkelig det går deres vei nå for nå virker det som dere har prøvd å selge lenge. driver å skal selge et hus vi eier vi også og som vi til nå har leid ut men tro det eller ei så har vi kjempe problemer med å få ut leieboerne våre enda så mange brudd dem har gjort på leiekontrakta :-x hvordan går det med lesinga av studiet? har du begynt på pesonalforvaltning enda eller ? syns egentlig hele studiet var spennende jeg og veldig lærerikt, så jeg har aldri angra på at jeg tok det studiet håper du fortsatt får en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 19. januar 2005 #844 Del Skrevet 19. januar 2005 Har du hørt fra melgeren enda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 20. januar 2005 #845 Del Skrevet 20. januar 2005 Har du hørt fra melgeren enda? Vi snakket med han i går, men han hadde ikke hørt noe. Snakket også med de som var på visning, men de var fortsatt i tenkeboksen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 20. januar 2005 #846 Del Skrevet 20. januar 2005 Får krysse fingerne for dere, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfa Skrevet 21. januar 2005 #847 Del Skrevet 21. januar 2005 Fredagsklem til deg fra meg! Ha en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 23. januar 2005 #848 Del Skrevet 23. januar 2005 Vi snakket med han i går, men han hadde ikke hørt noe. Snakket også med de som var på visning, men de var fortsatt i tenkeboksen. Nå har vi ikke hørt noe mer. Det er nå ei uke siden de var på visning. Tror det ikke blir noe salg til dem. Hadde de vært sikkelig interessert så hadde vi fått inn bud for lengst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 24. januar 2005 #849 Del Skrevet 24. januar 2005 Det var synd. Får håpe det dukker opp en annen som er interessert i å kjøpe. Går det bra med studiene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 25. januar 2005 #850 Del Skrevet 25. januar 2005 Vi fikk telefon på mandagskveld. Det er et par som ønsker å komme på visning på onsdag. Så nå må vi ta oss selv i nakken og få gjort litt rent. Men først skal vi sove litt. Vi har også lagt inn annonse på huset i avisen, så får vi se om vi får flere telefoner framover. Håper det går bra denne våren. Studiene går bra. Har en innlevering om ei uke, håper jeg får levert den i tide. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 25. januar 2005 #851 Del Skrevet 25. januar 2005 Hei, og god morgen Det er leit at dere sliter sånn med å få solgt huset, kan skjønne om det er veldig frustrerende. Kom til å tenke på det engelske tv-programmet der de hjelper folk med tungsolgte hus. Kanskje dere kan ha noe å hente av tips der? Se på huset med kritiske øyne, er det noen personlige ting dere kan pakke bort, noen møbler som kan stues ut av veien sånn at det ser større og åpnere ut, noen lysere gardiner som kan henges opp sånn at mer lys slipper inn? Sett friske blomster på bordet, og la det dufte av nybakte boller. Det er jo bare noen triks, men det virker noen ganger. Dere har kanskje tenkt på alt dette fra før, men jeg tenkte bare jeg skulle nevne det. Ønsker dere lykke til, håper dere får et akseptabelt bud snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 27. januar 2005 #852 Del Skrevet 27. januar 2005 Vi har fortsatt ikke fått solgt huset. Vi titter allikevel på hus på nettet i tilfelle det går vår vei en dag. Ellers ikke noe nytt. Innen 14 dager skal jeg ha fått eksamenskarakteren. Det blir spennende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. januar 2005 #853 Del Skrevet 28. januar 2005 Hei og god helg! Lykke til med hussalg og eksamenskarakterer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 30. januar 2005 #854 Del Skrevet 30. januar 2005 Hei! Lenge sidan eg har vore innom her no, trur eg... Håpar snart det klaffar med hussalg! (Har forresten sett på den serien Fakse snakkar om - det er ganske artig, og veldig fascinerande å sjå kor 'lite' som eigentleg skal til for å gjere ein bustad attraktiv! ) Som du veit så skjønar eg godt at de vil vekk frå der de no bur - når eg har vore der har eg fått heilt klaustrofobi. Og så så mørkt! Men så er eg frå kysten òg då, og van med 'öppna landskap'... I alle fall - lukke til framover, med både det eine og det andre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 30. januar 2005 #855 Del Skrevet 30. januar 2005 Hei! Lenge sidan eg har vore innom her no, trur eg... Håpar snart det klaffar med hussalg! (Har forresten sett på den serien Fakse snakkar om - det er ganske artig, og veldig fascinerande å sjå kor 'lite' som eigentleg skal til for å gjere ein bustad attraktiv! ) Som du veit så skjønar eg godt at de vil vekk frå der de no bur - når eg har vore der har eg fått heilt klaustrofobi. Og så så mørkt! Men så er eg frå kysten òg då, og van med 'öppna landskap'... I alle fall - lukke til framover, med både det eine og det andre! Ikkje noko stygt om heimstaden min!!! Syns det er heilt utruleg vakkert her eg..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meteora Skrevet 30. januar 2005 #856 Del Skrevet 30. januar 2005 Tittei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 2. februar 2005 #857 Del Skrevet 2. februar 2005 Fikk igjen eksamenskarakteren i kommunikasjon i dag. Jeg fikk 5. Er kjempe fornøyd. Hadde ikke trodd det skulle gå så bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. februar 2005 #858 Del Skrevet 2. februar 2005 Fikk igjen eksamenskarakteren i kommunikasjon i dag. Jeg fikk 5. Er kjempe fornøyd. Hadde ikke trodd det skulle gå så bra. Oj, oj, oj!!!!! Så BRA!!!! Grattis då!!!! Flink du!!!! No MÅ eg finne senga, skal på jobb klokka ni i morgon.. Glad i deg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 2. februar 2005 #859 Del Skrevet 2. februar 2005 Gratulerer med ny, god karakter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meteora Skrevet 4. februar 2005 #860 Del Skrevet 4. februar 2005 Grattis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå