Gjest Dolphina Skrevet 12. desember 2004 #761 Del Skrevet 12. desember 2004 Hei! Er ute på en hilserunde! Håper alt står bra til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 13. desember 2004 #762 Del Skrevet 13. desember 2004 Tusen takk for hilsen. Kjekt at det er noen som orker å stikke innom meg. I dag skal vi prøve å få sendt de siste julegavene. Skal bli godt å få det ut av hus. Jeg trodde jeg kunne be om forskudd på attføringspengene i dag, men den gang ei. Så nå har jeg 3000 kr å klare meg med fram til romjulen. Gave til samboeren har jeg ikke fått kjøpt enda. Det blir ikke store tingen i år. Det gjør meg vondt. Jeg har fått ny pc og mobiltelefon av han. Håper han blir glad for gaven uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 15. desember 2004 #763 Del Skrevet 15. desember 2004 I dag skal jeg ned å kjøpe julegave og bursdagsgave til min kjære. Håper jeg finner noe han liker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 15. desember 2004 #764 Del Skrevet 15. desember 2004 Bare innom med en sen onsdagshilsen. En gang jeg hadde dårlig råd til jul, laget jeg noen gavekort til Halvdelen. Et gavekort var på en hjemmemasasje med god olje, et annet var at jeg ville invitere ham på en aktivitet han likte osv. Halvdelen satt veldig pris på gaven. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 17. desember 2004 #765 Del Skrevet 17. desember 2004 Da er julegaven innkjøpt til min kjære. Han har fått den ene allerede. Han fikk ny dyne og det trengte han. Ellers fyller han år i morgen og må få en gave da også. Den ligger klar. Venter kun på at dagen skal komme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 17. desember 2004 #766 Del Skrevet 17. desember 2004 Long time - no see..... Håper du får en nydelig førjulshelg, og at julestemningen siger inn!! Selv har jeg det meste klart nå, og gleeeder meg til juleferie!! I år blir det jul med kjæresten, og nyttårsfeiring med barna. Alltid mest koselig å være sammen med dem i jula, men jeg håper vi får det fint likevel! Begynner å bli vant til dette etterhvert....! Skal ha en "minijulaften"før de drar til pappaen, og det blir sikkert koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 18. desember 2004 #767 Del Skrevet 18. desember 2004 I dag har samboeren bursdag. Dagen har blitt feiret stille og rolig. Jeg elsker han mer en noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eos Skrevet 18. desember 2004 #768 Del Skrevet 18. desember 2004 God jul og godt nytt år til deg også. :-) Håper du har hatt en fin dag. klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 18. desember 2004 #769 Del Skrevet 18. desember 2004 God jul og godt nytt år til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tabby Skrevet 18. desember 2004 #770 Del Skrevet 18. desember 2004 God jul og godt nyttår til deg også Trulselinemor! :klem2: Og gratulerer med samboeren din sin fødselsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 19. desember 2004 #771 Del Skrevet 19. desember 2004 Heisan Trulselinemor! Takker for hilsen i dagboka mi :-) GOD JUL & GODT NYTT ÅR til deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Human Being Skrevet 19. desember 2004 #772 Del Skrevet 19. desember 2004 Heisann Så koselig med julehilsen. Nå begynner jeg virkelig å komme i julestemning her. Har hørt på julesanger i hele kved jeg.. tihi. Ønsker en god jul og ett godt nytt år til deg også!! :nissekone: JuleHilsen fra Human Being Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 19. desember 2004 #773 Del Skrevet 19. desember 2004 Hei du Takk for jule- og nyttårshilsen. Ønsker deg og dine en riktig god jul og et godt nytt år. Går det bra med lesinga di. Den studieformen du har valgt krever en del selvdisiplin. Ønsker deg en god søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CecilieB Skrevet 19. desember 2004 #774 Del Skrevet 19. desember 2004 Takk for hilsen i boken min. God jul til deg og dine også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 19. desember 2004 #775 Del Skrevet 19. desember 2004 God jul og godt nytt år til deg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cajsa Skrevet 19. desember 2004 #776 Del Skrevet 19. desember 2004 Hei Tusen takk for koselig hilsen i dagboken min! God jul og godt nytt år, ønskes fra meg til deg også! Klem, Cajsa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 19. desember 2004 #777 Del Skrevet 19. desember 2004 Tusen takk for koselig hilsen hos meg! Sender over de beste ønsker for deg og dine denne julen, og ønsker om et riktig godt nytt år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 19. desember 2004 #778 Del Skrevet 19. desember 2004 Tusen takk for koselig julehilsen Ønsker deg og dine en koselig jul i Odda Er fint der om vinteren når snøen har lagt seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meteora Skrevet 19. desember 2004 #779 Del Skrevet 19. desember 2004 God Jul! Jeg håper det blir en fin jul for deg og dine, dere må kose dere masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfugl83 Skrevet 19. desember 2004 #780 Del Skrevet 19. desember 2004 Innom for å ønske deg en god jul Håper du får en koselig feiring med familie og god mat! jule Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå