Gå til innhold

Trulselinemor

Gjest Trulselinemor

Anbefalte innlegg

Gjest Trulselinemor

Nå er jeg igang med fastingen. Klokken 08:40 sitter jeg på legekontoret for å ta noen blodprøver. Så må jeg ned igjen ca to timer senere for å ta nye prøver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Trulselinemor

Nå er det ikke lenge til jeg må reise til legen. Jeg gruer meg sikkelig. Har nesten ikke sovet i natt. Sist jeg så på klokken, så var den 04:55 og vekkeklokken ringte 07:30. Så jeg tror det blir et par timer på sofaen i ettermiddag.

Har en innlevering til i morgen. Tror kanskje jeg skal få den inn tidsnok. Det kommer litt an på beskjeden i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Det gikk kjempe bra. Ikke noe tegn på diabetes. Blodsukkeret var veldig flott.

Det var godt å få det overstått. Slipper å tenke mer på det framover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Trulselinemor

Det var en deilig nyhet jeg fikk i går. Ble kjempe glad.

I dag har jeg bestilt blomst til far. Det er jo farsdag på søndag. Fant ikke på noe annet. Jeg bor 36 mil i fra han, så jeg kan ikke bare stikke innom med noe heller.

Jeg og min kjære har inngått en avtale. Jeg skal ikke spise snop eller chips fram til lille juleaften. Jeg må være streng mot meg selv hvis jeg skal klare å gå ned i vekt. Det er ikke lett, men jeg må prøve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Jeg skulle egentlig ha levert en innlevering i går (fredag), men den er jeg ikke ferdig med. Må prøve å bli ferdig i løpet av helgen.

Er litt lei. Har lyst til å begynne på lærerutdanningen igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

I dag har jeg kladdet oppgaven. Skal skrive den inn på pc i morgen og få sendt den til læreren. Håper jeg får en 4'er denne gangen også.

I morgen skal jeg lage lapskaus. Det er godt og lettvint.

Har nettopp dusjet, skal legge oss snart.....! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Trur det er lenge sidan eg har lagt igjen nokre ord her hjå deg no - veldig dumt, men sånn har det blitt. Men eg er inne og kikkar rett som det er, og ser korleis det står til. Godt at legesjekken gjekk så fint, og at du ellers står på og held motet oppe!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Trulselinemor

Turen til samboeren ble avlyst pga uvær. Han må over fjellet og det er spådd dårlig vær. Skal ringe legen i morgen og få ny time.

Ellers har vi bare slappet av og kost oss i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

I dag skal samboeren reise på kontroll. Han blir hentet rundt kl 08:00 av en drosje. Kommer ikke hjem før i kveld. Han har time kl 14:30, men må kommer fastende til noen blodprøver. Sa han må reise på tom mage. og da er det godt å ha god tid på å spise før legetimen.

Skal prøve å være slink til å gjøre litt i huset i dag. Håper jeg klarer å være så effektiv som jeg har tenkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

For en dag!

Svigermor ringte, hun hadde problemer med å puste. Jeg ringte til legen for henne og han gikk på sykebesøk. Hun ble innlagt på sykehuset nå i formiddag. Den en sønnen bor langt vekke, den andre er bortreist i dag og den tredje er på jobb.

Fikk ringt samboeren min å gitt beskjed. Fikk også ringt den andre broren. Sykehuset skulle ta å kontakte han som er på jobb.

Jeg skulle være så effektiv i dag, men har ikke orket å gjort noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Teletubbien

Jeg måtte bare snike meg innom dagboken din og se hvem du var for en :ler: ... Så du hadde lagt igjen hilsener hos såååå mange, at jeg begynte å lure litt på om det fantes noen som var nesten like avhengig av nettet som meg :wink: !!!

Ha en fin kveld da 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Svigermor ligger fortsatt på sykehuset. De har ikke funnet ut hva som feiler henne enda. Var å besøkte henne i dag. Hun var ganske så tufs og ble veldig fort sliten. Får kanskje litt svar i morgen. Skal ringe etter kl ti i morgen formiddag.

Ellers så har jeg ikke fått levert innleveringen min enda. Jeg er ikke fornøyd med det ene svaret. Må tanke litt mer på det før jeg leverer den i fra meg. Akkurat nå orker jeg ingen ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Svigermor er hjemme fra sykehuset. Hun kom ut i går. Hun har fått diagnosen KOLS. Det er en lungesykdom.

Alt faller på meg og samboeren. Det er begrenset hva vi orker og klarer å gjøre for henne. Hun har en sønn til som godt kan ta i et tak.

Vi er slitne. Orker ingenting noen av oss. Prøver å slappe av, men det er ikke lett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...