Gjest Trulselinemor Skrevet 21. oktober 2004 #681 Del Skrevet 21. oktober 2004 Vi har vurderte å bytte megler. Vi har bare ikke betemt oss for hvem vi skal bruke enda. Innleveringen har jeg fortsatt ikke gjort. Håper på å bli ferdig med den i dag. Vi koste oss med pizza fra peppes i går. Bestillingen havner i Oslo. Jeg sa tydelig i fra at vi skulle ha Salsa og Rømme. Hva skjedde? De hadde skrevet to rømme isteden for. Hun som kom med pizza'en sa hun kunne komme med salsa til oss, men da hadde maten blitt kald. Vi kunne da ha den til gode til neste gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 21. oktober 2004 #682 Del Skrevet 21. oktober 2004 Glad i deg vennen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 25. oktober 2004 #683 Del Skrevet 25. oktober 2004 I går kveld fikk jeg endelig sendt inn innleveringen i økonomi. Det var godt å få den gjort. Jeg trodde jeg aldri skulle bli ferdig med den. Ellers; ikke noe nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 25. oktober 2004 #684 Del Skrevet 25. oktober 2004 Tak for klemmen! God du! :kysse: Du er eit flott menneske!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 25. oktober 2004 #685 Del Skrevet 25. oktober 2004 Fikk igjen innleveringen min i dag. Jeg fikk en solid 4'er. Det hadde jeg aldri trodd at jeg skulle få. Han er en fantastisk lærer. Rask med tilbakemeldinger og flink til å kommentere oppgavene. Samboeren holder på å vaske vaskerommet (katterommet) nå. Jeg får ikke lov til å hjelpe til. Har hatt vondt i hode i hele dag, så han vil ikke at det skal bli verre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 25. oktober 2004 #686 Del Skrevet 25. oktober 2004 Jeg skal til legen i morgen. Jeg har laget meg en liten liste som jeg skal ta opp med han. Håper han ikke er for mye forsinket. Har ikke time før 12.30, så faren for at han er forsinket, den er ganske så stor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 26. oktober 2004 #687 Del Skrevet 26. oktober 2004 I dag har jeg vært til legen. Han tok seg god tid for en gang skyld. Fikk tatt opp det jeg ønsket og det var en god følelse. Tok opp noe med han som jeg har prøvd å ta opp med andre leger, uten å lykkes. Jeg skal sjekkes ut om jeg har diabetes. Jeg er overvektig, det er diabetes i familien, sliter med tørsten og trøttheten. Så lenge jeg aldri hadde blitt sjekket før, så ville han gjøre det nå. Skal sjekkes for dette den 11 november. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 30. oktober 2004 #688 Del Skrevet 30. oktober 2004 Fikk inn et bud her om dagen, men det ble ikke akseptert. Det var 190 000 kr under prisantydning og 300 000 kr under takst. Huset er mer verdt enn som så. Ser ut som om vi må bo her en vinter til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 30. oktober 2004 #689 Del Skrevet 30. oktober 2004 Vi vurderer nå å skifte megler. Vi er innmari misfornøyd med den vi har nå. Legger ut huset til salgs igjen over nyttår, før påske en gang. I mellom tiden har vi planer om å pusse litt opp. Gjøre litt forandring, slik at det kanskje blir lettere solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 1. november 2004 #690 Del Skrevet 1. november 2004 I dag har jeg og min kjære vært samboere i 4 år. Jeg er verdens lykkligste kvinne. Jeg elsker han mer en noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meteora Skrevet 1. november 2004 #691 Del Skrevet 1. november 2004 Gratulerer med 4 år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 1. november 2004 #692 Del Skrevet 1. november 2004 Tusen takk. Dagen har gått stille og rolig for seg. Mamma tekstet og gratulerte. Hun er flink til å huske slikt. Jeg blir rent imponert av henne. Vi har snakket om julegaver i dag. Har mange å kjøpe til. Må snart komme i gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 4. november 2004 #693 Del Skrevet 4. november 2004 Fikk en sur mail fra megleren i går. Vi har prøvd å fått tak i han på telefon og mail flere ganger, uten å lykkes. I går kom det en sur mail fra han. Nå ser vi etter en annen megler. Han der orker vi ikke lengre. Ellers ikke noe nytt med huset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dolphina Skrevet 4. november 2004 #694 Del Skrevet 4. november 2004 Hei! Håper dere snart får en bedre megler! Nå er det snart helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 8. november 2004 #695 Del Skrevet 8. november 2004 Hei vennen!! Lenge siden sist!!! Korleis går det med deg? Saknar det eg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 9. november 2004 #696 Del Skrevet 9. november 2004 Det går bra med meg. Har hatt litt vondt i magen de siste to dagene, men vet ikke hvorfor. Sliter også med å få sove i perioder. Men det er typisk denne tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 9. november 2004 #697 Del Skrevet 9. november 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 9. november 2004 #698 Del Skrevet 9. november 2004 Jeg sliter med litt angst problemer. De bruker å komme på vinteren når det er vanskelig kjøreforhold over fjellet. Er da redd for at noe skal skje hjemme og at jeg ikke kommer meg hjem. Men nå sliter jeg med det ganske ofte. Det kommer hver gang jeg tenker på hvordan søstra mi har behandlet meg i oppveksten og nå i voksen alder, og når jeg tenker på hvordan foreldrene mine, spesielt far prøver å dekke over henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dolphina Skrevet 9. november 2004 #699 Del Skrevet 9. november 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 9. november 2004 #700 Del Skrevet 9. november 2004 På torsdag skal jeg sjekkes ut om jeg har diabetes. Jeg gruer meg sikkelig til den dagen. Skal først ned en gang for å ta blodprøve og drikke noe væske som legen har, så skal jeg hjem i ett par timer før jeg må ned i igjen for å ta nye prøver. I mellom tiden får jeg ikke lov til å ha fysisk aktivitet. Ikke får jeg drikke eller spise noe heller. Jeg skal være total fastende. På mandag blir jeg alene mye av dagen. Min kjære skal på kontroll med nyrene. Han reiser kl 05:00. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå