pusla Skrevet 8. oktober 2004 #661 Del Skrevet 8. oktober 2004 håper dere får solgt da! Jeg tok arbeidslederskolen for et drøyt år sida, men gjennom nks, så jeg hadde hjemmeeksamen. Det gikk bra for meg da, og det var ganske morsomt stoff synes jeg. Vet ikke om opplegget til nki er så veldig forskjellig, men. Ha en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 9. oktober 2004 #662 Del Skrevet 9. oktober 2004 Visningen på torsdag gikk bra. Nå er det tre stykk som har vært her og vi ikke har hørt noe mer i fra. Håper det kommer inn bud snart. Snakket med mamma i dag. Jeg klarte å la være å fortelle at vi hadde hatt visning. Det hadde vært flott å kunne fortelle henne at det er solgt. Derfor vil jeg vente til jeg vet litt mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 9. oktober 2004 #663 Del Skrevet 9. oktober 2004 Åh så spennende :o Kanskje dere får solgt nå.Jeg skal hvertfall krysse alt jeg har (til og med beina kan jeg krysse for kjæresten er jo 110 mil unna ) så går det ikke nå........ :-) Ha en kjempe fin helg Trulselinemor :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meteora Skrevet 10. oktober 2004 #664 Del Skrevet 10. oktober 2004 Håper dere får solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 11. oktober 2004 #665 Del Skrevet 11. oktober 2004 Vi har ikke hørt noe i fra de som var på visning i forrige uke. Så vi venter i spenning. Jeg holder på med en innlevering i økonomi. Den er ikke enkel. Tror samboeren må hjelpe meg. Hadde vært gort å få sendt den fra seg snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 11. oktober 2004 #666 Del Skrevet 11. oktober 2004 Hei på deg!!! Måtte berre innom å sjå korleis det går med deg!! Er på skulen eg no, var heime i helga. Kjem heim att på torsdag. Tenker masse på deg, og saknar deg! Håpar det går bra med deg. Syns du er så flink med desse skule-greiene dine eg!!! Heilt imponert eg! Glad i deg vennen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 11. oktober 2004 #667 Del Skrevet 11. oktober 2004 I slutten av uken får vi 40 sekker med ved, så nå er samboeren ute å rydder boden. Han skulle hente meg når han trengte hjelp. Vi må få inn hagemøblene før vi får ved, ellers så må de stå ute. Det har vi ikke så lyst til. Mens jeg venter på at han skal rope på meg, så får jeg prøve å gjøre litt skolearbeid. Stikker kanskje innom senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarabi Skrevet 11. oktober 2004 #668 Del Skrevet 11. oktober 2004 Hei på deg :D Ville bare ønske deg en strålende mandagskveld!!! Klem Sarabi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 11. oktober 2004 #669 Del Skrevet 11. oktober 2004 Nå har vi fått rydde i boden og hagemøblene er på plass. Så nå er det bare å vente på ved. Jeg får ikke til oppgavene mine. Jeg finner ikke ut hvordan jeg skal regne ut likviditet, soliditet og rentabilitet. Samboeren skal se på det i morgen, eventuelt ringe onkelen sin for å spørre om hjelp. Han er bankmann. Nå skal vi snart legge oss. Det skal bli godt. Jeg er så trøtt i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 14. oktober 2004 #670 Del Skrevet 14. oktober 2004 :evil: Jeg blir så irritert på de som er på visning, men ikke gir lyd i fra seg etterpå. Nå er det ei uke siden vi hadde visning og ikke hørt noen ting. Det siste de sier før de går er at vi skal høre i fra de snart. :evil: :evil: Vi har oppdaget at et hus som ligg til salgs på nettet ble solgt for ca 2 mnd siden, og megleren har ikke klart å fjerne det fra nettet. Og det er samme megleren som vi bruker. Har også hørt fra de som har vært på visning her, at det er vanskelig å få tak i megleren. De har ville ringe han først for å forhøre seg litt om huset. :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 14. oktober 2004 #671 Del Skrevet 14. oktober 2004 Det var en litt slapp megler da! Lykke til med salg av hus da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 14. oktober 2004 #672 Del Skrevet 14. oktober 2004 Glad i deg vennen!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 14. oktober 2004 #673 Del Skrevet 14. oktober 2004 Egentlig ikke så mye nytt å fortelle. Jag klarte å ramle ned trappen i dag, det er ikke første gangen. Jeg har ei hofte som svikter av og til, og da skjer det helst i trapper. Fikk vondt i tre tær, en arm og litt vondt på halebeinet. Skriver kanskje mer i morgen, nå er det sengetid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 15. oktober 2004 #674 Del Skrevet 15. oktober 2004 Håpar det snart kjem gode nyheiter om hussal - og håpar det går bra med deg etter fallet! :trøste: GOD HELG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 16. oktober 2004 #675 Del Skrevet 16. oktober 2004 Det går bra etter uhellet i trappen. Hadde vondt i går, men det er bedre i dag. Snakket med mamma i dag. Hadde håpet far hadde ringt, men det gjorde han ikke. Han ringer ikke så ofte. Det er mest jeg som ringer han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Windy Skrevet 17. oktober 2004 #676 Del Skrevet 17. oktober 2004 Hei, du som er så flink med sånne helgehilsener Håper Du har hatt en fin helg, ikke blitt plaget for mye etter trappefallet Ønsker deg en fin uke attåt! :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meteora Skrevet 18. oktober 2004 #677 Del Skrevet 18. oktober 2004 Håper du får en fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 18. oktober 2004 #678 Del Skrevet 18. oktober 2004 I dag har samboeren klippet plenen for siste gang i år. Vi har også vært ute å handle isolasjon til loftet. Skal legge det ut i morgen. Innleveringen har jeg ikke fått levert enda. Jeg får ta samboeren i ørene slik at jeg får hjelp til å bli ferdig. Ellers ikke noe nytt på denne fronten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 20. oktober 2004 #679 Del Skrevet 20. oktober 2004 Jeg forstår meg ikke på megleren vår. Han solgte et hus her vi bor for to mnd siden, det har han ikke klart å fjerne fra nettet, han har ikke skrevet solgt på det en gang. Så har han solgt et hus denne uken, det har han klart å skrive solgt på. Han har ikke ringt oss på lenge. Selv om vi vet at de som har vært på visning her for ei liten stund siden ringte han i forkant. Ved mannen vår har vært forsinket med ved. Han kom nå med 48 sekker. Skal ha 32 sekker til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 20. oktober 2004 #680 Del Skrevet 20. oktober 2004 Hva med å bytte megler? Høres jo ikke ut som om dere får den oppfølginga dere bør få, og om han er så sløv så hjelper det vel ikke akkurat på å få solgt huset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå