Gjest Paff Skrevet 1. oktober 2004 #641 Del Skrevet 1. oktober 2004 GOD HELG!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagne Skrevet 1. oktober 2004 #642 Del Skrevet 1. oktober 2004 Takk for hilsen i dagboka mi. Ønsker deg en super helg!! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 1. oktober 2004 #643 Del Skrevet 1. oktober 2004 Takk for trivelig hilsen (du har visst virkelig spredt mye glede i dagbøkene rundt her i dag, ser det ut som :-) ). Ha en fin helg . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 1. oktober 2004 #644 Del Skrevet 1. oktober 2004 Hei Trulselinemor.Tusen takk for koselig hilsen i dagboka mi også.Ser dere prøver på en liten Truls eller Trulseline,var leit å lese om motgangen dere har hatt den siste tiden og ønsker dere masse lykke til. Det blir spennende å følge med videre hvertfall Jeg tar også utdanning gjennom NKI,samme kurset som Middis.Men visste ikke at vi skulle troppe opp på i et klasserom på sluttoppgaven *gulp* :-? Må ta en runde med Middis tror jeg Ønsker deg ei kjempe fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 1. oktober 2004 #645 Del Skrevet 1. oktober 2004 Vi skal ikke det! Skrev ikke det heller vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 2. oktober 2004 #646 Del Skrevet 2. oktober 2004 Oj, eksamen. Da skal du på et klasserom å ta eksamen da..eller? Jeg går også på NKI men det er en stor prosjektoppgave til slutt. Ønsker deg en god helg. Ja, jeg har fått låne et klasserom på den vdg skolen her jeg bor. Koster 590 kr per dag som jeg må betale til den videregående skolen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 2. oktober 2004 #647 Del Skrevet 2. oktober 2004 Nå er det jammen lørdag igjen. Ei uke går fort. Natt til i går sov jeg 4 1/2 time, natt til i dag sov i 6 timer. Sov ca 1 1/2 time på sofaen i går også. I går var jeg å plantet lyng på grava til mine besteforeldre og svigerfar. Godt å bli ferdig med det før vinteren kommer. Gjøremål for dagen: * Legge sammen klær og legge på plass * Kaste masse reklame * Gjøre innleveringen min * Vaske to maskiner med klær * Lage middag (rondane viltgyte) * Sende litt mail til venner og beskjente * Ringe foreldrene mine og kanskje bestemor * Vaske opp * Diverse rydding Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 2. oktober 2004 #648 Del Skrevet 2. oktober 2004 god helg til deg og er det deg det er bilde av i avataren forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enhna Skrevet 2. oktober 2004 #649 Del Skrevet 2. oktober 2004 Takk for hyggelig hilsen i dagboka mi! God helg til deg også! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 3. oktober 2004 #650 Del Skrevet 3. oktober 2004 god helg til deg og er det deg det er bilde av i avataren forresten Ja, er jeg ikke søt?? I går fikk jeg gjordt alt jeg hadde planlagt. Det er jeg glad for. I dag våknet jeg ved ni tiden. Jeg var så sulten. Stod opp, spiste ei skive og tok en tablett og gikk å la meg igjen. Sov til halv to. I morgen skal jeg på møte i banken. Skal tegne en pensjonsordning. Jeg har ikke så mye peiling, så jeg tar med samboeren. I dag skal jeg prøve å lese litt på økonomi. Hadde vært gått å blitt ferdig med første innleveringen der slik at jeg kan tenke på eksamen. Det går fort til januar. Stikker innom senere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 4. oktober 2004 #651 Del Skrevet 4. oktober 2004 Jeg fikk igjen innleveringen jeg hadde levert på lørdag. Jeg fikk en sterk 4. Hadde ikke trodd jeg skulle få det. Følte oppgaven gikk kjempe dårlig. Fikk nettopp telefon i fra en som er interessert i å se på huset. Han kommer på onsdag. Det er alltid spennende med visning. Nå skal jeg nedover. Skal i møte med banken. Og handle litt i samme slengen. Skriver mer senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 4. oktober 2004 #652 Del Skrevet 4. oktober 2004 Hei! Litt for sent å ønske deg god helg, så du får hvertfall ha en strålende uke :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 5. oktober 2004 #653 Del Skrevet 5. oktober 2004 ikke søt sexy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 6. oktober 2004 #654 Del Skrevet 6. oktober 2004 ikke søt sexy Tusen takk :oops: Nå har jeg og min kjære vasket hele huset. Vi skal ha visning kl 18:00. Håper det blir solgt nå. Vi vil så gjerne over fjellet før vinteren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meteora Skrevet 6. oktober 2004 #655 Del Skrevet 6. oktober 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lizbet Skrevet 6. oktober 2004 #656 Del Skrevet 6. oktober 2004 Hei! Håper visningen går greit. Ikke lenge til nå... Lykke til i alle fall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 7. oktober 2004 #657 Del Skrevet 7. oktober 2004 Visningen gikk bra. Håper de legger inn et bud som vi kan akseptere. Dersom de kjøper det, så regner jeg med vi flytter i løpet av november. I dag skal jeg til frisøren. Har lyst til å spare til langt hår igjen, så hun skal kun klippe tuppene. Skal prøve å handle inn til helgen i dag, slik at vi er ferdig med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 7. oktober 2004 #658 Del Skrevet 7. oktober 2004 Nå har jeg vært hos frisøren. Det var godt å få gjort litt med håret. Vi fant ut at vi skal handle i morgen i stedet. Vi må allikevel nedover. Jeg var på møte med banken på mandag og må tilbake i morgen. Jeg ønsker å tegne pensjonsforsikring, mens banket håpet jeg ville spare i fond. Fikk telefon i formiddag, det var en som ville komme på visning. Han kommer i kveld en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skarv Skrevet 7. oktober 2004 #659 Del Skrevet 7. oktober 2004 Håper dere no får solgt slik at du kommer deg heim før vinteren.Ha en fin kveld. :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dolphina Skrevet 8. oktober 2004 #660 Del Skrevet 8. oktober 2004 Hvordan gikk visningen i går? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå