Skarv Skrevet 26. september 2004 #621 Del Skrevet 26. september 2004 Hei vennen hvordan går det med deg?Tenker mye på deg om dagene. Klem fraSkarv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 27. september 2004 #622 Del Skrevet 27. september 2004 Nå er det noen dager siden jeg var inne her sist. Jeg har fått ny pc av min kjære, så han har holdt på å få den i orden. Det går bra med meg. Synes det er fortsatt tungt og trist. Det er ikke lett å la være å tenke på det. Stikker innom senere. Nå er det leggetid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 28. september 2004 #623 Del Skrevet 28. september 2004 Nå har jeg meldt meg opp til eksamen. Skal ha to stykker i januar. Det er ett problem. Oppmeldingen er bindende. Dersom det blir flytting før jul, så må jeg tilbake hit for å ta eksamen. Gikk ikke an å bytte eksamenslokaler underveis. Huset er ikke solgt og vi hadde håpet vi skulle få slippe en vinter til her. Vi er lei av snøballkasting på vinduene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 28. september 2004 #624 Del Skrevet 28. september 2004 Tenkjer på deg! Å reise bort for å ta eksamenane er vel ikkje eit kjempeproblem uansett? Kanskje de kan kombinere det med besøk hos vener på staden eller noko? Håpar det ordnar seg i alle fall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 30. september 2004 #625 Del Skrevet 30. september 2004 Heisann Trulselinemor! Lenge sidan eg har skrive noko her no, men eg er innom omtrent kvar dag, for å sjå korleis det går med deg, berre så du veit det! :-) Saknar deg eg.. Har så vondt av dykk no, i denne vanskelige tida. De er sterke. Tenker mykje på dykk. Håpar det ordnar seg med hussal og slikt snart også. Vil i alle fall at du skal vite at eg er glad i deg!! :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lilletroll Skrevet 1. oktober 2004 #626 Del Skrevet 1. oktober 2004 Takk for koselig hilsen i dagobken min :klem2: GOD HELG!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naixin Skrevet 1. oktober 2004 #627 Del Skrevet 1. oktober 2004 Hei Trulselinemor! Så koselig med besøk i boken min! Du er hjertleig velkommen innom når du måtte ønske det :-) Ser at det er spennede dager for deg, og ønsker deg lykke til både med eksamener og huskjøp! Og for det som ikke er så spennende, gir jeg deg en god varm kos!!! Ta vare på hverandre, og på deg selv, Trulselinemor! :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 1. oktober 2004 #628 Del Skrevet 1. oktober 2004 Heisann Godt og se at det går litt bedre med deg, syns det var så trist og lese at du mistet den lille. Skjønner nå hvor heldig man er som har fått barn. Lykke til videre, både meg hussalg og alt annet. Ta vare på deg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 1. oktober 2004 #629 Del Skrevet 1. oktober 2004 Nå er det helg igjen. På mandag så er det i gang på fult med slanking og mosjon. Håper jeg klarer å te av litt iallefall. Er lei av å være tykk. Fikk telefon i dag av ei som ønsker å leie huset vårt. Men vi vil helst selge det. Så lenge vi skal flytte så langt som vi skal, så er det best å ikke ha noe mer med huset å gjøre, egentlig. Fikk spørsmål av en bekjent her om dagen om jeg og smaboeren skulle gå i fra hverandre. Det hadde blitt observert at samboeren hadde tatt av seg forlovelsesringen. Vi har ingen planer om å gå i fra hverandre. Han har vært så hoven i fingrene (pga nyresvikten) at det var best han tok den av for en periode. Fikk datoene for eksamen i går. Oppdaget plutselig at de ga meg feil datoer eller feil fag. Fikk datoene på to fag jeg ikke har meldt meg opp til. Holder på med en innlevering nå. Den er sikkelig vanskelig. Jeg forstår ikke noen ting. Må spørre samboeren om hjelp, han er flink på det området. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 1. oktober 2004 #630 Del Skrevet 1. oktober 2004 Takk for besøk i dagboka mi! Så spennende med hussalg, flytting og eksamen på en gang! Håper dere får en fin helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 1. oktober 2004 #631 Del Skrevet 1. oktober 2004 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ylajali Skrevet 1. oktober 2004 #632 Del Skrevet 1. oktober 2004 Takk for hilsen i dagboken min. En god helg klem tilbake til deg :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. oktober 2004 #633 Del Skrevet 1. oktober 2004 Quid pro quo... God helg til deg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 1. oktober 2004 #634 Del Skrevet 1. oktober 2004 Fikk nettopp brev fra NKI. Eksamen i kommunikasjon er den 7 januar 2005 og i ledelse og organsisasjon den 11 januar 2005. Ingen hjelpemidler tillat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meteora Skrevet 1. oktober 2004 #635 Del Skrevet 1. oktober 2004 God helg til deg også Takk for hilsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 1. oktober 2004 #636 Del Skrevet 1. oktober 2004 Fikk nettopp brev fra NKI. Eksamen i kommunikasjon er den 7 januar 2005 og i ledelse og organsisasjon den 11 januar 2005. Ingen hjelpemidler tillat. Oj, eksamen. Da skal du på et klasserom å ta eksamen da..eller? Jeg går også på NKI men det er en stor prosjektoppgave til slutt. Ønsker deg en god helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 1. oktober 2004 #637 Del Skrevet 1. oktober 2004 Ramler innom og gjengjelder hilsenen jeg. Ha en aldeles superduper helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 1. oktober 2004 #638 Del Skrevet 1. oktober 2004 Hei, takk for hilsen, håper du får en kjempe koslig helg! Lykke til med ny uke og nye muligheter!! Klem fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skarv Skrevet 1. oktober 2004 #639 Del Skrevet 1. oktober 2004 Hei og god helg.Håper alt står brad til med deg. :klem2: fra Skarv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CecilieB Skrevet 1. oktober 2004 #640 Del Skrevet 1. oktober 2004 Heisann. Tusen takk for besøk i boken min. God helg til deg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå