Gå til innhold

Trulselinemor

Gjest Trulselinemor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Trulselinemor

Nå er det noen dager siden jeg var inne her sist. Jeg har fått ny pc av min kjære, så han har holdt på å få den i orden.

Det går bra med meg. Synes det er fortsatt tungt og trist. Det er ikke lett å la være å tenke på det.

Stikker innom senere. Nå er det leggetid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Nå har jeg meldt meg opp til eksamen. Skal ha to stykker i januar. Det er ett problem. Oppmeldingen er bindende. Dersom det blir flytting før jul, så må jeg tilbake hit for å ta eksamen. Gikk ikke an å bytte eksamenslokaler underveis.

Huset er ikke solgt og vi hadde håpet vi skulle få slippe en vinter til her. Vi er lei av snøballkasting på vinduene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Tenkjer på deg! :klem:

Å reise bort for å ta eksamenane er vel ikkje eit kjempeproblem uansett? Kanskje de kan kombinere det med besøk hos vener på staden eller noko? Håpar det ordnar seg i alle fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Trulselinemor! Lenge sidan eg har skrive noko her no, men eg er innom omtrent kvar dag, for å sjå korleis det går med deg, berre så du veit det! :-) Saknar deg eg.. Har så vondt av dykk no, i denne vanskelige tida. De er sterke. Tenker mykje på dykk. Håpar det ordnar seg med hussal og slikt snart også. Vil i alle fall at du skal vite at eg er glad i deg!! :kysse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Trulselinemor!

Så koselig med besøk i boken min! Du er hjertleig velkommen innom når du måtte ønske det :-)

Ser at det er spennede dager for deg, og ønsker deg lykke til både med eksamener og huskjøp!

Og for det som ikke er så spennende, gir jeg deg en god varm kos!!!

Ta vare på hverandre, og på deg selv, Trulselinemor!

:dagensrose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :)

Godt og se at det går litt bedre med deg, syns det var så trist og lese at du mistet den lille.

Skjønner nå hvor heldig man er som har fått barn.

Lykke til videre, både meg hussalg og alt annet.

Ta vare på deg selv :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Nå er det helg igjen. På mandag så er det i gang på fult med slanking og mosjon. Håper jeg klarer å te av litt iallefall. Er lei av å være tykk.

Fikk telefon i dag av ei som ønsker å leie huset vårt. Men vi vil helst selge det. Så lenge vi skal flytte så langt som vi skal, så er det best å ikke ha noe mer med huset å gjøre, egentlig.

Fikk spørsmål av en bekjent her om dagen om jeg og smaboeren skulle gå i fra hverandre. Det hadde blitt observert at samboeren hadde tatt av seg forlovelsesringen. Vi har ingen planer om å gå i fra hverandre. Han har vært så hoven i fingrene (pga nyresvikten) at det var best han tok den av for en periode.

Fikk datoene for eksamen i går. Oppdaget plutselig at de ga meg feil datoer eller feil fag. Fikk datoene på to fag jeg ikke har meldt meg opp til.

Holder på med en innlevering nå. Den er sikkelig vanskelig. Jeg forstår ikke noen ting. Må spørre samboeren om hjelp, han er flink på det området.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Trulselinemor

Fikk nettopp brev fra NKI. Eksamen i kommunikasjon er den 7 januar 2005 og i ledelse og organsisasjon den 11 januar 2005. Ingen hjelpemidler tillat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk nettopp brev fra NKI. Eksamen i kommunikasjon er den 7 januar 2005 og i ledelse og organsisasjon den 11 januar 2005. Ingen hjelpemidler tillat.

Oj, eksamen. Da skal du på et klasserom å ta eksamen da..eller?

Jeg går også på NKI men det er en stor prosjektoppgave til slutt.

Ønsker deg en god helg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, takk for hilsen, håper du får en kjempe koslig helg!

Lykke til med ny uke og nye muligheter!!

Klem fra meg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...