Smiley =) Skrevet 25. august 2004 #601 Del Skrevet 25. august 2004 Haaay Håper alt er godt med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 25. august 2004 #602 Del Skrevet 25. august 2004 Heisann! Håpar du har det fint - det er spanande dagar for tida! (Har smugkikka i den andre dagboka di! ) Ynskjer lukke til, og håpar me høyrer frå deg snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 28. august 2004 #603 Del Skrevet 28. august 2004 Det går bra med meg. Er ganske så spent fortiden. Samboeren duller med meg hele tiden, han er så søt. På onsdag fikk vi telefon i fra en som har vært på visning en gang. Han og kona ønsket å komme å kikke en gang til. Håper de nå vil kjøpe huset, slik at vi kommer oss over fjellet før snøen kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 28. august 2004 #604 Del Skrevet 28. august 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 29. august 2004 #605 Del Skrevet 29. august 2004 Har hatt visning i dag. Føler på oss at det gikk bra, men vi tør ikke å håpe for mye. Det kan være de kommer tilbake med litt håndverkere for å få høre hva ting koster av oppussing. Leverte en innlevering i dag. Det er nest siste i ledelse og organisasjon. Har ikke gjort skolearbeid på lenge, så jeg måtte ta meg selv i nakken i dag og få gjort litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 30. august 2004 #606 Del Skrevet 30. august 2004 Kryssar fingrane for hussal! (og så må eg sei at eg er mektig inponert over at du greier å tenke på skulearbeid midt oppi alt som skjer!) Glad i deg, vennen!!! Saknar deg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 31. august 2004 #607 Del Skrevet 31. august 2004 Vi fikk inn et bud i går som var langt under prisantydning. Vi godtok ikke budet. Vi må nok annonsere på nytt. Innleveringen har jeg ikke fått igjen enda. Håper den kommer snart og at jeg får en 4 som på de andre innleveringene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dolphina Skrevet 31. august 2004 #608 Del Skrevet 31. august 2004 Hei Trulselinemor! Huset blir nok solgt snart så dere kommer dere til Østlandet? Hvilken side av Mjøsa ble det dere ville bosette dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 31. august 2004 #609 Del Skrevet 31. august 2004 Fikk igjen innleveringen min i dag. Jeg fikk 5. Ble ganske så overrasket. Hadde ikke trodde jeg skulle få det på noen av oppgavene under ledelse og organisasjon. Vi ser på hus på begge sidene av Mjøsa. Har ikke helt bestemt oss enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 3. september 2004 #610 Del Skrevet 3. september 2004 Nå er jeg i gang med siste innleveringen i Ledelse og organisasjon. Regner med å bli ferdig i løpet av helgen. Kommer til ann på hvor effektiv jeg er. I dag skal vi ned å handle. Vi skal se på hotel cæsar og Farmen. Etter det regner jeg med at vi går oss en tur. Bruker å gjøre det hver kveld. Ikke så mye nytt å fortelle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 3. september 2004 #611 Del Skrevet 3. september 2004 Fortsatt ikke noe nytt å fortelle. Er litt lite her inne nå pga skolearbeidet + at jeg har prøvd å slappet av inni mellom. Kanskje eggene fester seg. Håper det. Har ikke fått gjort noe mer skolearbeid i dag. Men det er nå en dag i morgen også. Nå skal jeg snart legge meg. Er stuptrøtt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 3. september 2004 #612 Del Skrevet 3. september 2004 God helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 6. september 2004 #613 Del Skrevet 6. september 2004 I går fikk jeg sendt inn den siste innleveringen i ledelse og organisasjon. Nå må jeg bare huske å melde meg opp til eksamen. Oppmeldingen er 1 oktober og eksamen er i januar. Jeg har to fag igjen. Økonomi er det ene faget og det andre faget er personalforvalting, lover og avtaler (noe i den duren). 9 innleveringer til sammen i de to fagene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 8. september 2004 #614 Del Skrevet 8. september 2004 Her er det ikke så mye nytt å fortelle uten om at jeg er gravid og vi lever i lykkerus. Har annonsert huset på nytt i dag og håper på litt respons på annonsen. Nå skal de begynne med litt omgjøring i sentrum og vi håper barnefamilier vil vekk derifra. Venter på innleveringen min. Er litt spent på den. Håper på en 4'er. Fikk to puslespill av min kjære sist vi var i Haugesund. Holder på å pusle litt om kveldene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 8. september 2004 #615 Del Skrevet 8. september 2004 Fikk igjen innleveringen i dag. Fikk 4. Regner med å få 4 som sluttkarakter. På søndag skal vi ha visning. Fikk telefon i dag. Håper det nå er et lite håp for oss. Hadde vært veldig kjekt å komme over fjellet før vinteren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 10. september 2004 #616 Del Skrevet 10. september 2004 Hei kjære deg! Stikker innom for å ønske deg en herlig helg! Håper du har det fint! Gratulerer så mye med barn i magen, så koselig!!! Lykke til med salg av hus også...! Jeg følger med, selv om jeg ikke har skrevet så mye i det siste.... håper du tilgir..... Nå er det tiden for innekos med levende lys og rødvin (ihvertfall her hos meg... ), nyt det! Klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 12. september 2004 #617 Del Skrevet 12. september 2004 Tusen takk Dina69. I dag har vi hatt visning. Hun var full av begeistring. Likte huset veldig godt og vil gjerne ha det. Men hun må få solgt sitt først. Håper det går fort og at hun legger inn et bud vi kan akseptere. Ble ferdig med puslespill på 500 brikker i dag. Nå skal jeg gjøre litt skolearbeid før jeg begynner på puslespill med 1500 brikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lizbet Skrevet 13. september 2004 #618 Del Skrevet 13. september 2004 Så koselig høre om den lille som er på vei! Håper du får noen fine måneder fremover og holder formen! Tenk på hva du har å glede deg til! Ble kjempeglad på dine vegne nå!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lizbet Skrevet 15. september 2004 #619 Del Skrevet 15. september 2004 Ha en fin øsende pøsende regnfull ettermiddag! (Innviterer til kakao og boller) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 19. september 2004 #620 Del Skrevet 19. september 2004 Huset er fortsatt ikke solgt og snart er vinteren her. Vi har ikke hørt i fra hun som var her for ei uke siden. Kanskje vi burde ringe henne?! Jeg skulle ha begynt å lest på de to fagene mine, men pga det som skjedde denne uken (se graviditets -dagboka) så har jeg ikke hatt ork. Tusen takk til dere som stikker innom meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå