Gjest Dolphina Skrevet 1. august 2004 #581 Del Skrevet 1. august 2004 Gratulerer så masse med dagen i dag! Håper du får en flott dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 1. august 2004 #582 Del Skrevet 1. august 2004 Tusen takk til dere alle som har husket på meg i dag. Dagen har ikke gått helt etter planen. Jeg har hatt vondt i hode i hele dag, på grensa til migrene. Det er sikkert pga sprayen. Mamma, bestemor og far har ringt i dag. Ellers fått en del tekstmeldinger. Vi igjen innleveringen min i dag. Jeg fikk 5 og er såå fornøyd. Læreren mente jeg hadde gjort et god framskritt. Nå er jeg ferdig med alle innleveringene i kommunikasjon. Nå gjenstår to stykker i ledelse og organisasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippbipp Skrevet 1. august 2004 #583 Del Skrevet 1. august 2004 I dag har jeg hatt bakedag, har bakt 3 kaker. Det var min samboer som spurte om jeg kunne bake muffins, men så ble det til at jeg bakte juice kake og kvikk lunsj kake også. Her i Hardanger har det vært dårlig vær. Sur vind fra morgenen av og regn på ettermiddagen. Så det var ikke hagearbeids vær i dag. Ellers har jeg fått telefon av min kjære bestemor på 83 år i dag, og det er alltid kjekt å snakke med henne. Gleder meg til å komme hjem for å hilse på henne. Ellers begynner jeg å komme meg etter eksamen lesingen. Hei du Det hørtes så deilig ut med Juicekake. Hadde det vært mulig å få oppskriften? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippbipp Skrevet 1. august 2004 #584 Del Skrevet 1. august 2004 Gratulerer med dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 1. august 2004 #585 Del Skrevet 1. august 2004 Oppskriften er mulig å få. Har sendt deg en PM. I dag har det ikke blitt gjort noe særlig. Ikke noe feiring. Kun kost oss med pizza fra peppes. Har hatt vondt i hode i nesten hele dag så nå ser jeg fram til å legge meg. Håper jeg får sove og at jeg våknet uten hodepine i morgen. I morgen skal vi nedover en tur. Skal prøve å få handlet oss noen utestoler. Vi har så lite stoler ute og får kanskje besøk til uken. Har ikke hørt noe enda. Hun skulle ringe til uken. Har så lyst til å tekste henne, men er redd for at det skal bli tatt som mas. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippbipp Skrevet 1. august 2004 #586 Del Skrevet 1. august 2004 Takk for oppskriften. Nå er den lagret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 1. august 2004 #587 Del Skrevet 1. august 2004 Jeg skriver herved mitt innlegg nr 3000. Gratulerer til meg selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 2. august 2004 #588 Del Skrevet 2. august 2004 I dag har jeg blitt solbrent. Satt ute i solen ett par timer og ble brent på bringa og magen. Skal bli moro å legge seg i natt. Fikk telefon fra "svogeren"min i dag. De kommer til oss på torsdag og skal være til lørdag. Skal bli utrolig kjekt å bli kjent med dem. Nå skal vi snart legge oss. God natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 3. august 2004 #589 Del Skrevet 3. august 2004 Jeg venter på at samboeren skal gjøre seg ferdig med noe ute. Vi skal nedover en liten tur. Begynne å handle litt inn til de kommer. Skal bli utrolig kjekt med besøk. Vi gleder oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 8. august 2004 #590 Del Skrevet 8. august 2004 Nå har vi hatt besøk. De var utrolig snille. Vi kom veldig godt overens med de. Og det er jo bra. Har hatt visning i dag. Håper de vil legge inn bud som vi kan akseptere. Det blir spennende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 9. august 2004 #591 Del Skrevet 9. august 2004 Her er det egentlig ikke så mye nytt. Endelig har vi fått sol og varme. Har vasket en del klær de siste dagene. Det tørker så flott i denne varmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 10. august 2004 #592 Del Skrevet 10. august 2004 I dag burde jeg ha fått gjort litt skolearbeid, men jeg har ikke lyst. Jeg får se hva det blir til i løpet av dagen. Skal nedover i dag for å fremkalle bilder. Og for en gang skyld skal vi unne oss en tur på konditoriet. Stikker kanskje innom senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toni Skrevet 11. august 2004 #593 Del Skrevet 11. august 2004 Hei, tok litt tid før jeg skjønte hvem du var :oops: Hehe, men men sånn kan det gå Alt bra med dere? Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 12. august 2004 #594 Del Skrevet 12. august 2004 Hei Hei Toni. Kjekt å se du stikker innom dagboka mi. Jeg regnet med du skulle finne ut hvem jeg var. Du har jo hørt om alt jeg har skrevet her inne. Egentlig skulle nicket mitt være hemmelig. Men nå vet du det og jeg vet at det blir hos deg. Jeg lurer på hvorfor jeg aldri finner sengen før midnatt. Den er altid langt over midnatt før jeg finner senga. Jeg må nå skjerpe meg og prøve å snu døgnet tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 12. august 2004 #595 Del Skrevet 12. august 2004 I dag hadde jeg planer om å legge meg tidlig, men det ser ut til at den går over midnatt i dag også. Var nedover for å handle litt i dag. Kjøpte salt / pepper kvern med lys som går på batterier. Kom hjem så virket ikke lyset på den ene og den andre hadde vært i bruk. Reiser nedover for å bytte igjen i morgen. Samboeren sin dataskjerm tok kvelden på tirsdag, så nå har han måtte bestilt seg ny. I mellomtiden må jeg låne vekk maskinen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skarv Skrevet 13. august 2004 #596 Del Skrevet 13. august 2004 Hei Trulselinemor.Håper det går deres veg denne gangen når det gjeller huset,slik at du kan komme deg heim. Ville bare ønske deg en god helg. Klem fra meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 16. august 2004 #597 Del Skrevet 16. august 2004 Hei på deg Trulselinemor! Eg har vore lenge vekke, men er no tilbake for fullt! Så fint at det kom folk på visning - håpar verkeleg de får selt det til ein OK pris! Ellers så har eg hatt ein veldig fin sommar - veldig slitsam og utfordrande, og heilt perfekt! Håpar du òg har kost deg masse! Me sjåast! Klem, Pip Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 20. august 2004 #598 Del Skrevet 20. august 2004 Etter lang tids KG fravær i det fine sommerværet, starter jeg "høstsesongen" foran pc`en med å ta en liten dagbokrunde! Lenge siden sist nå.... Ønsker deg en strålende flott sensommerhelg! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 20. august 2004 #599 Del Skrevet 20. august 2004 Her er det ikke noe nytt med huset. Kommer til å sette ny annonse inn i august / september. Har nettopp hatt besøk i nesten ei uke. Det var kjekt. Blir ikke noe datatid når enn har besøk. Men jeg får ta det igjen i løpet av høsten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 20. august 2004 #600 Del Skrevet 20. august 2004 :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå