jamie Skrevet 29. juli 2004 #561 Del Skrevet 29. juli 2004 God natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 29. juli 2004 #562 Del Skrevet 29. juli 2004 Etter at jeg og min kjære la oss i natt så ble vi liggende å snakke om gjestene vi mest sannsynlig får besøk av i neste uke. Det blir spennende. Vi gleder oss. Nå håper vi at huset snart blir solgt, slik at vi kommer oss østover. Har på følelsen at det kommer bursdagsgave i posten til meg i dag. Men det er da enda litt tidlig. Jeg fyller ikke år riktig enda. I dag skal jeg prøve å få gjort litt her. Sommeren har endelig kommet. Nå vasker jeg klær slik at jeg kan henge det ut. Skal finne fram noen dyner også, slik at de er klare til gjestene kommer. Stikker vel kanskje innom senere i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 29. juli 2004 #563 Del Skrevet 29. juli 2004 I dag kunne svigerfar ha vært 80 år. Han døde for snart 14 år siden. Det er litt tung dag for samboeren. Det kom ikke noe pakke i dag. Jeg holder nå på å vaske maskin nr 2. Jeg er også satt på oppvaskmaskin og satt i stand brødbakermaskinen. Dynene henger ute til lufting. Skal kanksje nedover etterpå. Vi har ikke helt bestemt oss. Vi får se. Middag i dag: Ostegrill på grillen med potetmor og salat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 29. juli 2004 #564 Del Skrevet 29. juli 2004 I dag har jeg fått vasket 4 maskiner med klær. Det er så utrolig flott tørkevær, så jeg måtte bare få klesvasken ut. Luftet dyner og puter har jeg også fått gjort. Etter at vi hadde grillet, så skulle vi ta en time på sofaen. Men det ble vist litt mer. Ja, ja...ingen ting å gjøre med det nå. Nå skal jeg prøve å få ryddet litt på kjøkkenet. Skolearbeid? Nei det tar jeg i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Chanela¤ Skrevet 29. juli 2004 #565 Del Skrevet 29. juli 2004 Hei vennen! Hører du snart har bursdag? Når er den store dagen? :-) At du dropper skolearbeidet holder jeg med deg i! Synes det virker som om du har jobbet hardt og hederlig med det i det siste! Ta deg en pause nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 29. juli 2004 #566 Del Skrevet 29. juli 2004 Jeg har kun 2 innleveringer igjen i de to fagene jeg holder på med nå og skal ikke ha eksamen før i januar. Skal lese to fag til. Begynner med innleveringene i oktober / november. Det er ikke rundt tall i år. Jeg og samboeren har vært forlovet i 4 år på dagen min. Skal feires med pizza fra peppes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 30. juli 2004 #567 Del Skrevet 30. juli 2004 Her er det egentlig ikke noe nytt. Alt er som normalt. Vi er litt spente på om vi får besøk over helgen. Håper de kommer. Vi har aldri sett de før i virkeligheten, kun på bilde. Jeg har snakket med henne en gang og samboeren har snakket med han ett par ganger. Håper det går bra. I dag skal vi prøve å få litt orden på huset. Annonsen vår skal stå i dag, men jeg vet ikke om den gjør det. Har ikke sett avisen enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 30. juli 2004 #568 Del Skrevet 30. juli 2004 Nettopp hjemme igjen. Har vært nedover for å handle litt. Fikk gave av søatra mi, to jeg er tante til og bestemor i dag. Har til nå fått 2000kr + litt andrre ting. Alltid godt med penger. Får aldri for mye av de. Skal ut å sette meg ned litt. Stikker innom senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Chanela¤ Skrevet 30. juli 2004 #569 Del Skrevet 30. juli 2004 Hvilken dag fyller du år...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 30. juli 2004 #570 Del Skrevet 30. juli 2004 Hvilken dag fyller du år...? søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 30. juli 2004 #571 Del Skrevet 30. juli 2004 God helg.. Takk for melding i boka mi og pm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 31. juli 2004 #572 Del Skrevet 31. juli 2004 Har nettopp hatt en samtale med min mor. Hun er ferdig med ferie nå. Ønsket hun hadde hatt ei uke til slik at hun kunne være hos meg i morgen. Men det går ikke. Nå skal jeg prøve å få opp samboeren slik at vi får reist nedover en tur. Stikker innom senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 31. juli 2004 #573 Del Skrevet 31. juli 2004 I dag har vi ikke gjort noe annet en å kost oss i solen. Var nedover å handlet. Det var pyton i denne varmen. Nå skal samboeren klippe plenen, mens jeg skal rydde inne. Men så havnet jeg her. Hvordan skal jeg klare å være i nærheten av PC rommet uten å røre pc? Det er ikke lett. Får se om jeg ikke klarer å få gjort litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skarv Skrevet 31. juli 2004 #574 Del Skrevet 31. juli 2004 Hallo vennen.Gratulerer med dagen i dag. Klem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 31. juli 2004 #575 Del Skrevet 31. juli 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 31. juli 2004 #576 Del Skrevet 31. juli 2004 Tusen takk. Hyggelig å bli husket på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 31. juli 2004 #577 Del Skrevet 31. juli 2004 Åh, Gratulerer med dagen!! :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 1. august 2004 #578 Del Skrevet 1. august 2004 Tusen takk Midnattsol. Dagen blir ikke feiret av noen andre enn meg og samboeren. Min kommende svigermor mener at enn ikke skal feire de som er voksne. Foreldrene mine bor så langt vekke at de kan ikke komme. Vi skal bestille oss en pizza fra Peppes og kose oss med den. Jeg og min kjære har vært forlovet i 4 år i dag. Og vi er like forelsket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Chanela¤ Skrevet 1. august 2004 #579 Del Skrevet 1. august 2004 Gratulerer nok en gang! Med både bursdag og 4-årsdag :dagensrose: Dere må ha det hyggelig Glad i deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 1. august 2004 #580 Del Skrevet 1. august 2004 Gratulerer med dagen din i dag! Jeg synes alle er verd å feire, både voksne og barn, så kos deg skikkelig i dag! Håper du får en herlig dag, og at du får to blå og hussalg som en litt forsinka gave! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå