Gå til innhold

Trulselinemor

Gjest Trulselinemor

Anbefalte innlegg

Gjest Trulselinemor

Jeg var ikke inne her i går. Hadde besøk av onkelen til min kjære. Han var her i nesten 8 timer. Min kjære kjørte han hjem, så lenge han ikke har bil lengre.

Snakket med mamma som vanlig i går. De starter på ferie nå, det så hun fram til.

Jeg har nettpp våknet. Klokken ble vel nærmere halv fem før vi fant senga. Nå skal jeg ned å koke kaffe og vekke min kjære.

Må prøve å få lest i dag. Det har blitt utsatt og utsatt. Må ta meg selv i nakken nå.

Stikker nok innom senere i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Trulselinemor

Det har ikke blitt mye lesing i dag. Men jeg har vasket 3 maskiner med klær og hengt de opp, og satt på oppvaskmaskinen. Nå skal jeg bort med søpla.

Burde ha lest litt i dag også, så jeg får se hva som skjer etter jeg har vært ute. Jeg tviler på at det blir noe lesing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Det blir ingen lesing i dag. Har tatt fotbad i dag, det var godt. Nå sitter jeg å koser meg med en eple cider.

Blir se litt her inne nå, før jeg legger meg.

Vi lå oss nedpå igjen i dag for å kose, så sovnet vi etterpå. Hadde ikke lyst til å forlate sengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Hei på deg, vennen! Hatt ei fin helg? Gledar meg til torsdag eg! For det blir treff, sant?

Må berre sei at de verkar så koselege, både kjærasten din og du! Syns nesten det er litt dumt at de skal flytte, eg..... (sjølv om eg for dykkar skuld håpar de får solgt huset, snart)

Glad i deg, eg!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Helgen vår har vært bra. Den har gått litt fort, men det gjør den jo egentlig bestandig.

I dag har vi sovet lenge. Det var godt. Har planer om å prøve å komme opp tidlig i morgen.

Jeg elsker samboeren min mer ennoe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Helger har det med å gå veldig fort sånn generelt.

Forhåpentligvis betyr det at man koser seg, og da gjør det vel egentlig ingenting?

Ha en fin uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for hilsen, Trulselinemor.

Tid er et veldig relativt begrep, det, så noen dager iler og andre snegler seg fram.

Egentlig skulle jeg lest litt nå, men sitter altså her. Ja-ja. Lese litt etterpå, tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

I dag sov jeg til kl var nesten halv tolv. Våknet med stiv nakke. Håper det går fort over.

Har ikke gjort så veldig mye enda. Jeg lagt sammen ei maskin med klær og lagt på plass og ryddet ut av oppvaskmaskinen.

Vi skulle egentlig nedover i dag, men min kjære har så vondt i ryggen. Vi venter til i morgen. Vi skal kjøpe oss en kjølebag som vi kobler til sigarett tenneren i bilen. Dette er noe jeg ikke har peiling på, så det er best han blir med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan har nakken din det nå?

Håper den er mye mindre stiv, og at du har en flott kveld!

Varm klem fra lilja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Jeg har ikke vært inne her siden mandag, pga problemer med maskinen. Min kjære fikk fikset det i natt.

Nakken har blitt bra igjen. Jeg tror det var trekken i nakken som gjorde at jeg ikk stiv nakke.

Jeg har fått gjort litt skolearbeid. Det var godt å få gjort unna litt. Kanskje jeg prøver å få gjort litt i kveld også.

Stikker innom senere. Vi skal nedover en tur nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Trulselinemor

Tusen takk Bettie.

Nå har vi gått oss en tur. Er litt trøtte, så vi bør vel snart finne senga.

Skal prøve å skrive mer her i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

I dag er det kjempe flott vær i Hardanger. Håper det varer lenge. Vi skal grille i dag. Må passe på så lenge det er fint vær.

Så lenge det ikke ble noen Haugesund tur i dag, så skal vi prøve å få gjort litt hjemme. Samboeren har planer om å jobbe ute og jeg må sette igang med skolearbeidet.

Stikker sikkert innom senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Chanela¤

Godt nakken er bedre!

Været er helt fabelaktig, planlegger å grille vi også :wink: Enjoy :hjerter:

Det er sånne korte, gode sommerdager som pleier å klistre seg fast i minnet. Får gjøre det beste ut av dem!

Klem fra ¤Chanela¤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Trulselinemor

Nå har vi vært å handlet. Pratet litt med Veslo og så Chanela. Var nedom torget å kjøpte de flotte jordbærene i dag. De så veldig fine ut. Skal kose oss med jordbær etter middagen.

I dag har jeg fått lagt sammen mye klær og lagt på plass, ryddet ut av oppvaskmaskinen og vasket litt klær.

Nå er det ikke lenge til vi skal tenne opp grillen. Må prøve å få gjort litt skolearbeid også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skolearbeid er vanskelig å få gjort på fine sommerdager. Skulle fått gjort litt jeg også, men sola stråler og det er litt tiltak. Skal snart ut for å gå en tur i parken. Grille fikk jeg også lyst til, får prøve i morgen om det er fint vær da også. Hva skal dere grille? Og jorbær, NAM!!

Nyt den fine dagen du. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Vi har grillet røkte koteletter. Serverte med salat og potetmos. Min kjære liker ikke potetsalat så det er sjelden jeg kjøper det. Jeg burde heller ikke spise det pga alt fettet. Prøvde en potetsalat med 10 % fett, den var ikke noe god.

Vi prøvde å sove en time i ettermiddag, men jeg klarte ikke å sovne. Typisk meg.

Nå holder samboeren på med plenen, og når han kommer inn igjen så skal vi kose oss med jordbær med fløte.

Og jeg har ikke fått gjort noe skolearbeid i dag.

Så lenge vi ikke har fått solgt enda, så vurderer vi om vi skal skifte kledning på ene veggen. Kanskje det er lettere å få solgt da.

Jeg håper så inderlig at vi kommer oss herifra i løpet av høsten. Jeg vil så hjem.

Stikker kanskje innom senere i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

I dag er det trist vær i Hardanger. Skjønner ikke hvor sommeren blir av. I dag er det 15 grader og surt ute. Håper solen og varmen kommer snart.

I år skal vi ikke på ferie. Vi vil være hjemme i tilfelle noen blir interessert i huset. Da er det greit å være i nærheten.

Jeg må få gjort unna litt skolearbeid.

Det er ikke så mye nytt å fortelle. Stikker innom senere i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...