Gå til innhold

Trulselinemor

Gjest Trulselinemor

Anbefalte innlegg

Gjest Trulselinemor

Har ikke gjort noe særlig i dag. Egentlig bare dullet med min kjære som våknet med migrene og kvalme i dag.

Snakket med mamma. Det gjør jeg stort sett hver lørdag. Hører med helgen synes jeg. Godt at kontakten er så god, så lenge jeg føler kontakten mellom meg og far er dårlig. Ringte far i dag også. Jeg måtte spørre han om noe ang grava til besteforeldrene mine. Han hadde besøk og jeg spurte om det var min søster(som jeg ikke har kontakt med), men han sa nei. At det var noen andre. Men det som var så rart var ta stemmen og latteren er helt lik min søster. Og den er ikke vanskelig å ta feil av. Han spurte om vi kunne snakke mer senere. Han virket brydd at jeg ringte. Jeg har bestemt meg for at neste gang skal han ringe.

Ellers har jeg det bra. Litt såret og skuffet over min far, men jeg begynner å bli vant med det nå. 14 år er lenge, håper jeg får vite hvorfor en dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lizbet

Hei!

Ble så glad da jeg leste på personlige mld at du lurte på hvor jeg var!! (Trodde jeg var ganske anonym og ukjent for de fleste skjønner du... :oops: )

Jeg har litt dårlig nettilgjengelighet i sommer. Vil ikke benytte svigers sin maskin så mye....

Men jeg er ikke borte!!

Ha en fin sommer!

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Lizbet: Jeg liker å ta vare på de rundt meg.

Jeg har snakket med mamma en gang til i dag. Jeg måtte det etter samtalen med bestemor. Hun ser ikke feilene til det ene barnebarnet sitt og glemmer at hun har 12 barnebarn til. Vi begynner å bli ganske lei.

Ellers har dagen vært som vanlig. Jeg er lat i dag. Gidder ikke noe.

Skal bruke litt tid her inne nå tror jeg, før jeg skal finne senga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Jeg er vist lat i dag også. Gidder ingenting for tiden. Men det er jo helg. Da er det vel meningen at enn skal slappe litt av.

Har mange planer for dagen, men tviler på at jeg får gjort noen av tingene.

Dette skal jeg prøve å få gjort:

- Sett på brødbakermaskinen

- Skifte på senga

- Ta ned klær, legge sammen og få lagt det på plass

- Få ferdig innleveringen min

- Vaske katterommet

- Lage middag

- Vaske opp

- Vaske ei maskin med klær

Kanskje like greit å logge seg ut og begynne med en gang? :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett en stoppeklokke på 15 minutter, og se hvor mye du får gjort på den tiden :) Er helt fantastisk, god motivasjon, også føler man seg så flink etterpå!

Ha en fin dag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei du

Ble lista noe kortere?

jeg liker å lage lister selv, for det er så godt å kunne stryke ut etterhvert som ting blir gjort. Føler meg kjempeflink da.

Ønsker deg en fortsatt god søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Chanela¤
Jeg er vist lat i dag også. Gidder ingenting for tiden. Men det er jo helg. Da er det vel meningen at enn skal slappe litt av.

Da er vi to som er late :sjarmor:

Slapp av du, ja. Helger kan brukes til akkurat det du vil :)

Klems

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Er ein liten svipptur innom her, og veit ikkje kor mykje eg kjem til å vere her framover, så eg ville berre ynskje deg ein flott sommar! Lukke til med alt som ligg framfor, og så sjåast me! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Lista mi har blitt noe kortere.

Jeg har gjort følgende:

- Bakt brød

- Tatt ned klær, lagt i sammen og lagt på plass

- Tatt av på senga og tatt på reint

- Vasket ei maskin. Det ble sengeklær. Hengt de opp

- Laget middag og vasket opp

Så nå gjenstår oppgaven og katterommet.

Vi sovnet på sofaen etter middagen, derfor har jeg ikke kommet lengre.

Stikker kanskje innom senere. Jeg må se på oppgaven min nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Har hatt en ganske vanlig helg. Har vært ekstremt lat på lørdagen, men vært aktiv på søndagen.

Nå har jeg fått vaske katterommet og gjort ferdig oppgaven. Det var ikke verst at jeg fikk gjort alt jeg hadde planlagt i dag.

Nå er det snart på tide å legge seg.

God natt alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Fikk telefon i formiddag. Det var noen som var interessert i å komme på visning. Skal ha visning i kveld. Så nå står vi på hode å prøve å få huset litt ryddigrer.

Fikk igjen oppgaven min i dag. Fikk en solid 4 (nesten5!). Men jeg må kontakte læreren. Han har kun kommentert 3 av 6 oppgavene og det er uvanlig av han. Vil bare være sikker på at han å fått med seg alt.

Stikker innom senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Må krype til sengs eg no, snart. Ville berre sei natta til deg! Vart så glad for å sjå deg i dag!!! :-) You made my day! *klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Visningen gikk bra i dag. Heldigvis var det oppholdsvær mens de var her. Vi vet ikke om de legger inn noe bud, men vi kan jo håpe.

Måtte nedover å handle litt. Fikk så lyst på karbonader på brødskiver til kvelds. Så fant vi ut at vi skulle unne oss litt smågodt også. Hvem andre enn Veslo ville jeg handle av? Hun er ei solstråle på jobb. Trist at hun hadde blitt forkjølet.

Har fått sendt mail til læreren min i dag. Må bare får det oppklart om han har rettet hele eller halve oppgaven.

Fikk vasket hele huset i dag + rydde masse. Samboeren klippet plenen og ryddet litt ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

I dag skal vi prøve en nye rett til middag. Indisk kyllingrett. Har aldri hørt noen har sagt noe om den retten heller. Det blir spennende.

Jeg har hatt en dårlig natt. Fikk ikke sove. La bare å kaste på meg. Det er pyton.

I dag skal jeg prøve å få tatt fotbad. Det trenger føttene mine virkelig. Jeg må også få gjort litt skolearbeid.

Stikker sikkert innom senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest gjest1

Tatt deg fotbad, vennen? Det hørtes forresten utruuuleg deilig ut! *hente*vaskebøtte og grønsåpe*

Skulle i grunnen berre innom å seie at eg er glad i deg, eg!!! :klem: Gledar meg til vi skal ete pizza!

(er forresten ikkje rart eg blir solstråle på jobb når eg ser deg, då!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Det ble ingen fotbad i dag. Jeg kom ikke så langt. Eneste jeg har gjort er å lage middag, ellers har jeg bare slappet av og kost meg. Sovet på sofaen i kveld pga den dårlige natten jeg har hatt.

Det er veldig kjekt å handle av Veslo. Hun passer til den jobben. Men jeg har sett henne i farten på et lærer rom også, og er ikke i tvil på hva hun blir flink i.

Gleder meg til å spise pizza, det skal bli gøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...