Gå til innhold

Trulselinemor

Gjest Trulselinemor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Trulselinemor!

Veit du, i dag skal du få ein :blomst_opp: av meg. Av mange grunnar:

- som lukke til med hussal og -kjøp

- fordi du lengtar heim

- fordi mannen din er så sjuk og du støttar han masse

- fordi du er flittig med skulearbeidet

-...og så fordi du er ein av dei få dagbøkene som kjem opp på mi 'vis egne innlegg'-liste som ikkje har skifta dagboknamn, nick eller avatar i det siste. Eg har blitt så forvirra så mange gonger no, at det er godt det er nokon som er stabile... :ler:

Ha ein fin dag/kveld/natt i alle fall!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Tusen takk for hilsen.

Veslo: Vi har blitt sikkelige nattmennesker. Trenger ikke opp tidlig og da går det an å sitte oppe halve natten.

Pip: Tusen takk for flott hilsen. Den varmet.

Aniola Fisken: :vinke:

Til alle dere andre som er innom dagboka mi. Dere er enestående. Jeg er glad jeg har funnet dere.

Kjempe glad i dere alle sammen. :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, innom for å ønske deg en fin torsdag før jeg setter i gang med malekosten.

:klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

I dag har jeg ikke vært effektiv i det hele tatt. Ikke noe skolearbeid (fy meg).

Har vært nedover å handlet. Sett på ny mobil til min kjære.

Når vi kom hjem så spiste vi middag. Etterpå hadde vi planer om å sove en time på sofaen. Men jeg sovnet ikke. For mye støy gjorde meg søvnløs. Så egentlig burde jeg ha vært i seng nå.

I dag kunne bestemor ha vært 100 år. Jeg burde ha vært på graven, men jeg orket ikke. Må få gjort det i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Trulselinemor

Tusen, tusen takk.

Vi skulle legge oss tidlig i kveld, men det skar seg vist. Det er ikke lett å rive seg løs herifra med så mange kjekke KG brukere.

Jeg har det nesten bra. Har vondt i min venstre hånd. Kjennes ut som senebetennelse. Har hatt det siden mandag. Kanskje på tide å sjekke opp med legen?

Jeg gleder meg til treffet. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Vi nettopp hjemme igjen. Samboeren min kjøpte ny mobil i dag, nokia 6610i. Jeg vil ha ny jeg også. Vente til bursdagen min, kanskje jeg får ny da. Det er bare litt over en mnd til.

Ellers fikk jeg somlet meg til å handle blomster som skal på graven, så jeg må ned å plante i dag.

Men først må jeg få gjort innleveringsoppgaven min som skal leveres i dag. Jeg har bestemt datoen selv, så om jeg ikke får levert i dag så er det ingen krise.Men det hadde vært godt å fått det unna.

Stikker innom senere i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Endelig kom jeg meg på graven for å plante. Var også innom graven til onkelen og faren til min kjære + en tidligere arbeidskollega av min kjære.

Oppgaven har jeg ikke fått sendt. Har ei oppgave igjen. Var inne på NKI sine sider og justerte datoen fram til 27 juni. Men jeg blir nok ferdig i morgen.

Har fått vondt i magen igjen. Jeg lurer på om jeg reagerer på kaffe. Jeg har melkallergi, men jeg har nesten ikke drukket melk i det siste, så det kan ikke være det heller.

Ja, ja, jeg finner det vel ut en dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg i natten!

Full av feriestemning og glad forventning vil jeg bare ønske en god og trivelig sommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Trulselinemor

Hatt en bra dag. Har ikke gjort så mye. Men bare det å få vært på graven var det viktigste i dag. Jeg tror far har fått noen til å kontrollere grava. Akkurat som han ikke stoler på meg. Men det får være hans sak. Når det blir flytting så må han få noen andre til å pynte grava, da er det ikke min oppgave lengre.

Jeg må kutte ned på kaffen. Orker ikke å ha så mye vondt i magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Trulselinemor

Kjekt å se at noen tar turen innom dagboka mi for å ønske meg god natt.

Dere er så utrolig herlige. Ikke rart en blir sittende fast her inne.

Dere alle er en kjempe gjeng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...