Gå til innhold

Trulselinemor

Gjest Trulselinemor

Anbefalte innlegg

Gjest Trulselinemor

Vi synes det var latterlig. Det var en pris de viste vi kom til å avslå. Sitter igjen med følelsen at de holdt oss for narr. En plass går grensen.

I dag har jeg og min kjære snakket om bryllup. Vi har begge lyst til å gifte oss, men det koster jo penger. Vi har jo planer om kjøp av hus og graviditet.

Men dersom vi skulle giftet oss neste år så hadde det blitt den 25 juni. Da er det nesten på 5 års dagen vår. Og det er 90 års dagen til bestefar. Han lever ikke nå.

Kanskje vi får det til, kanskje ikke. Jeg kommer til å gå i tenkeboksen for å finne ut hvordan vi kan spare inn penger til et bryllup. Det er mye vi kan gjøre selv som ikke trenger å koste så mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Trulselinemor

Jammen fikk jeg gjort litt skolearbeid i dag også. Det var ikke verst. Vet ikke hvor mange små pauser jeg tok bare for å sjekke KG. Er jeg avhengig av KG? Ja. Vil jeg slippe å være så avhengig? Nei.

Sliter fortsatt med urinveisinfeksjonen. Den er litt bedre en i går, men ikke helt bra.

Tror kanskje samboeren og jeg blir sitten litt på dataen i natt, så jeg stikker sikkert innom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Så gøy at de har begynt å tenke bryllup! Det behøver ikkje å bli så dyt heller, kjem i grunnen an på kva ein legg opp til sjølv. Sender deg ein PM, eg - med nokre sparetips eg har saksa herifrå.

Så flink du er med skulearbeidet, forresten! *klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Heisann!

Ville bare si hei for å takke deg for at du stakk innom dagboka mi for lenge siden. Håper det går bedre med både urinveisinfeksjon og magevondt.

Ellers kan jeg anbefale å gifte seg på det varmeste. Det trenger ikke koste all verdens, men det er innmari koselig å være gift!

Og lykke til med både kjøp og salg av hus. Så utrolig spennende å skulle flytte... Jeg lengter litt selv etter noe litt større, men foreløpig blir det nok eventuelt til en større leilighet.

Ha en fin søndagskveld!

Hilsen Pepita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Leverte urinprøve i dag, den var helt fin. Heldigvis.

Fikk igjen en innlevering i går, fikk sterk 4'er. Er kjempe fornøyd. Dette var ei tung oppgave som jeg ikke var fornøyd med.

I dag kom skattepengene. De har jeg kun brukt på klær og sko. Det er ikke så ofte jeg kjøper noe til meg selv.

I går var jeg nesten ikke på KG, jobbet med skolearbeid hele dagen.

Nå skal jeg prøve å smiske med samboeren. Har lyst til å bestille pizza fra peppes.

Stikker kanksje innom senere i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Det ble pizza i dag. Vi hadde en god grunn til å kose oss i dag. Det er nemlig 4 år siden vi hilste på hverandre ansikt til ansikt for første gang. Det sa bang og vi var et par.

Nå roper skolebøkene etter meg.

Vi snakkes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Seleena

Trur du på kjærlighet ved første blikk? Det gjer eg :D (Evig romantikar)....

:klem: Gratulera med 4 års dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Gratulerer vennen! Håpar de har kost dykk i dag. :klem: Så flink du er med skulen, det må eg sei! *imponert* Gledar meg sånn til treffet, eg!! Er du bra i magen og sånn, no? Har sakna deg som kunde i det siste, forresten! *klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Ja jeg tror på kjærlighet ved første blikk. Disse fire årene har gått kjempe fort. Husker dagen som om den skulle ha vært i går.

Er litt plaget med magen i kveld. Men jeg tror det skyldes litt pizzaen. Spiste lite i forkant og spiste fort fordi jeg var sulten. Dumt gjort. :-?

Jeg er glad jeg har kommet så godt i gang med skolearbeidet. Er ferdig med 4 av 9 innleveringer på de to fagene jeg holder på med nå, og alle har jeg fått 4 på. Er fornøyd med det.

Har 9 innleveringer på de to neste fagene, men det starter jeg ikke med før i november.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

I dag har jeg ikke gjort mye fornuftig. Leste litt i dag tidlig men sett for det meste på tv. Nettopp spist middag. Egg og bacon i dag. Lettvint og godt.

Nå skal vi snart nedover for å levere Extra, vikinglotto og joker. Håper vi har vinnerlykken med oss.

Stikker innom senere i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg trur på kjærleik ved nærare ettersyn' date=' eg! :ler:[/quote']

-Eg òg! :ler:

Heisann Trulselinemor - stakk innom forå sjekke om det var noko nytt angåande kjøp og sal av hus. Håpar verkeleg de får selt til ein OK pris snart - det virkarså trist å bu ein stad ein ikkje trivest...

Håpar i alle fall det ordnar seg for dykk!

Ha ein fin dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Trulselinemor

Jeg trodde ikke det gikk an å ha hjemlengsel i vpksen alder. Men det er vel pga alt som skjer hjemme aom gjør at jeg vil hjem igjen. Godt at samboeren har lyst til å flytte østover også, det gjør ting litt lettere.

Ikke noe nytt ang huset. Litt deprimerende i grunn. Vurderte litt om vi skulle leie ut for et år, men det hadde vært godt å bli ferdig med det.

Vi var en tur nedover for å levere tipping. Reiste innom bilsenter for å kikke litt på biler. Vi drømmer om å ha en bil til. Hadde to før. Den ene gikk ikke igjennom EU kontroll uten at reperasjon hadde kostet flere tusen kroner, den andre hadde vi lånt. Så vi kjøpte oss ny bil i fjor. Uvant å bare ha en bil, føler seg hjelpesløs når enn er vant med to. Fant en bil vi likte til 129 000 kr, men vi må nok vente med bilkjøp.

Men går tippingen inn denne uken og premien er stor, da blir det nok både bil og hus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Trulselinemor

Tusen takk Tina.

Jeg våknet kl 11.00 i dag og har ikke gjort noe annet en å lese avisen og spist frokost.

Så brudens far på tv i dag. Har sett den mange ganger før. Men det var ikke noe å se, så jeg ble sittende å se på den.

Vi skal egentlig nedover i dag, men vurderer å vente til i morgen. Det er ikke noe som haster.

I dag skal vi grille så sant været holder seg.

Stikker innom senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Trulselinemor, etter å ha vært en tur innom tråden om din kjære, ville jeg kikke forbi her i dagboken din.

Ønsker deg alt godt!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du

Takker for et nattlig dagbokbesøk.

Synes du er flink som klarer å jobbe med skole oppi hussalg og alle tanker rundt det. Selvfølgelig vinner dere og kan kjøpe hus og bil - hvorfor skulle det ikke skje med dere?

ha en god onsdagskveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Heisann! Går det fint? Vi har også grila idag. Var de nedover idag, eller? Eg jobbar til samme tid imorgon, forresten.. :-) Natt-menneske du også, ja? Nettene er deilige.. *klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...