Gjest Trulselinemor Skrevet 10. juni 2004 #381 Del Skrevet 10. juni 2004 Fikk mail fra megleren i dag. De som var på visning her på tirsdag var interessert i huset men de var usikker på hva de ville gi. Nå håper vi på hardet livet. Jeg har smerte og stikking i korsryggen som gir utstråling og krampe i beinet (venstre). Er født med hofteleddsdysplasi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 10. juni 2004 #382 Del Skrevet 10. juni 2004 Krysser fingrene for at de vil gi en pris dere blir fornøyde med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 11. juni 2004 #383 Del Skrevet 11. juni 2004 Stikker innom en liten tur før vi reiser for å handle. Tenkte å handle for helgen og litt ut i neste uke for å slippe å stresse med handling dersom vi får visninger. Jeg har hatt en god natt og ryggen er mye bedre. Håper været holder seg slik at vi kan jobbe ute i hagen i dag. Stikker innom senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 11. juni 2004 #384 Del Skrevet 11. juni 2004 Vi har ikke kommet oss av sted enda. Må prøve å få kommet oss nedover snart. Må innom tannlegekontoret også. Jeg runder min 1500 innlegg nå og ligger på 141 plass på medlemslisten. Så her går det unna. Jeg får gå ned å se om samboeren er klar til å reise. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 11. juni 2004 #385 Del Skrevet 11. juni 2004 Hei! Jeg har vært hos tannlegen i dag jeg også og blitt kronet! I morra kommer min elskede datter på besøk med fjakstenhundreognoen bilder fra bryllupet. Gleder meg! Min høit ælskede mann har tatt "manneoppgaven" alvorlig og skaffet ny vaskemaskin til huset, så jeg får starte øverst og se om jeg finner bunnen på skittentøykurven igjen. Det har tordnet litt her i hovedstaden i dag, men blir det godvær skal jeg nok pusle litt i hagen, mens gubben tar seg en tur i provinsen på motorsykkel. Til kvelds blir det kanskje anntrekåtte på grillen. Livet leikar og det ler! hilsen fra vestlendig på østlandet, omsorgsarbeider. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 11. juni 2004 #386 Del Skrevet 11. juni 2004 Nå håper vi på hardet livet. Eg også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 11. juni 2004 #387 Del Skrevet 11. juni 2004 Skal krysse fingre og tær for deg Ønsker deg en god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 12. juni 2004 #388 Del Skrevet 12. juni 2004 Vi venter og håper, vi venter og håper. Kan ikke megleren ringe å si at budet er noe vi er fornøyd med?? Jeg prøvde å stå opp kl 09.00 i dag men det gikk ikke. Ble liggend en time ekstra. Tekstet med svigerrinna mi i går. De reiser til syden i dag. Tenk det a, det vil vil også. I dag ser det virkelig ut som om vi får fint vær. Håper vi får gjort litt i hagen. Det er mye vi ønsker å få gjort ute før eventuelte kjøpere tar over huset. Kjekt å levere i fra seg et hus med opparbeidet hage. Vi har en bod og garasje som må ryddes også. Vi snakket om det i går at det hadde vært like greit å få flyttefolket til å pakke for oss, fordi er litt mer erfaren i pakking. Stikker innom senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 12. juni 2004 #389 Del Skrevet 12. juni 2004 Måtte berre innom med ein koooos! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Chanela¤ Skrevet 12. juni 2004 #390 Del Skrevet 12. juni 2004 Sydentur hadde vært fiiiint!! Åh... *grønn* Flott for dere om noen vil kjøpe huset snart. Men det er også fine greier at du rekker KG-treffet før du drar Er ryggen fremdeles like plagsom?? Fin lørdag da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 12. juni 2004 #391 Del Skrevet 12. juni 2004 Denne dagen hadde jeg tenkt å gjøre mye. Men det tok nesten hele dagen før jeg kom i gang. Snakket med mamma i dag. Gjør det stort sett hver lørdag, og vi tekster litt i ukene. Hun håper så inderlig at vi snart kommer østover. Snakket også med far i dag. Han snakker jeg sjelden med. Kanskje en gang i mnd og tekster en til to meldinger i mnd med dama hans. Jeg vet ikke hvorfor det er slik, men noe er forandret iallefall. Han liker ikke uvennskapet mellom meg og søstra mi, men han ser ikke feilene hennes og da er det min skyld at det er slik det er. Jeg prøver å snakke med han om ting, men det vil han aldri høre på. Orker ikke å snakke om det, vi tar det senere. Så lar jeg det går en stund så spør jeg igjen, men får samme svaret. I kveld har jeg og min kjære jobbet litt ute. Vi var ute i 2 1/2 time og føler vi fikk gjort litt. Fikk telefon fra tv2. De lurte på om vi ville ha husannonsen på text tv, og det ville vi. De hadde 5 ssteder hvor annonsen blir satt og der står det i 30 dager. Prisen 698 kr. Vi synes ikke det var så ille. Nå skal jeg ut og lufte meg litt. Stikker kanskje innom senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 14. juni 2004 #392 Del Skrevet 14. juni 2004 I dag er det dårlig vær. Hadde håper på sol slik at vi kunne kose oss ute med grillmat. Vi venter på å høre i fra megleren i disse dager, men han kontakter oss vel ikke før det ligger bud inne. Håper vi snart får solgt og kommet oss østover. Nå skal jeg prøve å få gjort litt skolearbeid. Men om jeg klarer å rive meg herifra, vet jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 14. juni 2004 #393 Del Skrevet 14. juni 2004 Jeg har ikke kommet igang med skolearbeidet enda. Jeg har nettopp sendt min kjære til legen, så nå har jeg huset for meg ei stund. Legen vår bruker å være veldig forsinket så jeg regner ikke med at han er hjemme på ett par timer. Etter legetimen så skal han innom tannlegen å hente noe. Han bruker alltid å ringe før han reiser fra sentrum for å være sikker på at vi ikke trenger å handle senere. Været her er grått og tungt i dag, men det regner ikke. Derfor tenkte jeg at jeg skulle få vakset litt vinduer. Det er noe som virkelig er nødvendig. Jeg runder nå 1600 innlegg og ligger på en 139 plass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 14. juni 2004 #394 Del Skrevet 14. juni 2004 Heisann! Kom opp til eksamen eg, så eg må og til med litt skulearbeid, før eg skal på jobb.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. juni 2004 #395 Del Skrevet 16. juni 2004 Hørt noe meir ang. huset? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 16. juni 2004 #396 Del Skrevet 16. juni 2004 Natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 16. juni 2004 #397 Del Skrevet 16. juni 2004 Vi ringte megleren i dag. Han skulle ringe til de som var på visning i sist uke, men vi har ikke hørt i fra han. Vi vurderer å gå litt ned i pris bare for å få solgt. Vi har funnet huset vi vil ha. Det er bygget i 2001 og koster 1 390 000kr. Det er norbohus. Kjempe flott. Ringte megleren ang det huset i dag og de hadde tre stykker på visning. Håper vi rekker å få solgt før budene kommer inn. Jeg sitter med innleveringen min. Er snart ferdig tror jeg. Gir meg ikke før jeg er ferdig og den er sendt. Skal til legen i morgen. Har time 9.45 og han er kjempe forsinket. Regner ikke med å være ferdig før 11.00 - 11.30. Nei nå må jeg tilbake til skolearbeidet. Skal prøve å bruke mer tid inne her i helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. juni 2004 #398 Del Skrevet 16. juni 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 17. juni 2004 #399 Del Skrevet 17. juni 2004 Det ble ingen legetime i dag. Da jeg våknet i dag etter 4 timer søvn så hadde jeg vondt i magen. Jeg følte meg sulten. Jeg smurte meg to skiver med skinkestek og lagde meg et glass med o'boy. Mens jeg spiste fikk jeg mageknipp, så kom kvalmen og jeg kald svettet. Det ente opp med diare. Så jeg ringte å sa at jeg ikke kom. Orker ikke å sitte på et venterom og plutselig må springe på do. Fikk levert oppgaven i natt. Klokken ble mellom tre og halv fire. Det er godt den er sendt. Nå er det bare å begynne på neste oppgave. Jeg stikker innom senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 17. juni 2004 #400 Del Skrevet 17. juni 2004 Vi ringte megleren i dag. Han skulle ringe til de som var på visning i sist uke, men vi har ikke hørt i fra han. Vi vurderer å gå litt ned i pris bare for å få solgt. Vi har funnet huset vi vil ha. Det er bygget i 2001 og koster 1 390 000kr. Det er norbohus. Kjempe flott. Ringte megleren ang det huset i dag og de hadde tre stykker på visning. Håper vi rekker å få solgt før budene kommer inn. Hvilken takst har dere fått på huset dere selger da? Krysser fingrene for at dere får solgt snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå