Gå til innhold

Trulselinemor

Gjest Trulselinemor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Trulselinemor

I dag har vi hatt visning. Det var et veldig hyggelig par i tjueårene. De likte huset men han synes prisen var litt høy. Det er et gammelt hus og da er det alltid noe som må gjøres i huset. Men de skulle tenke på det og gi oss beskjed så fort som mulig. Vi håper og håper.

Vi beskjed om hvordan det går senere.

Vi bestemte oss for å sende inn en annonse selv. Den skal stå i fredag og onsdagsavisen. Annonsen gjennom megler er rådyrt. 2500 kr per annonsen. Mens hvis vi setter inn annonse selv så sparer vi veldig.

I dag er det 4 år siden jeg kjøpte denne pc. Litt tull har jeg hatt med den, men egentlig er jeg ganske fornøyd.

Drømmen er ny maskin som er mye raskere en den jeg har.

Jeg skal kikke litt her inne før ejg finner ut om sengen roper på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan - lenge siden jeg har skrevet noe her......... leser med jevne mellomrom da - så litt følger jeg med.

Vil bare gi deg en :dagensrose: jeg.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Trulselinemor

J**** rygg, den har slått seg helt vrang. Jeg vasket hele huset i dag og nå har jeg så vondt at jeg knapt orker å sitte. :cry:

Håper det er bedre i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Jeg sovnet rundt halv fem. Hadde problemer med å finne liggestilling. Våknet ved ni tiden av en nabo som banker med ett eller annet. Når jeg er trøtt og sliten, så blir jeg lett irritert. Men ble heldigvis ikke det i dag. Så egentlig positivt på å bli vekket så tidlig. Her er det fint vær i dag og da vil jeg passe på å vaske klær å få hengt det ut.

Jeg tror vi skal grille i dag. Jeg har ikke helt bestemt meg. Jeg regner med at samboeren skal klippe plenen i dag. Vi får endelig plenklipperen vi bestilte.

Stikker ned å finner meg litt kaffe. Jeg stikker innom senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Chanela¤

God bedring :trøste: Prøv deg frem med noen ryggøvelser, det hjelper som regel!

Gleder meg til treffet!! Lurer på om du er sånn som jeg forestiller meg :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Hei Trulselinemor -

takk for hilsen i dagboken

vondt i ryggen ja. Jeg pleier å ta en litt solid pute og legge under det øverste benet i knehøyde når jeg ligger på siden, for å rette ut ryggsøyla litt. Synes det hjelper når ryggen skriker.

Lykke til med hussalg! Det drev jeg med i fjor og det tok vinter og votter før jeg endelig fikk solgt. Men rekkehuset mitt var innmari slitent, og altfor overmøblert og jeg hadde ikke noen steder å gjøre av overflødig stæsj heller, så det ble som det ble. Men det ordnet seg til slutt. Håper du slipper å vente så lenge som jeg gjorde :-)

Ha en hyggelig onsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisan

Håper titterne bestemte seg for deres hus. Det er jo ikke så dumt med egen annonse heller, da. Du får ha lykke til videre med salget.

hvordan går det med ryggen din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Trulselinemor

Ryggen er litt bedre, men jeg kjenner at det har vært ett eller annet der. Uten om å ha vasket klær i dag så har jeg bare tatt det med ro. Jeg tror det er viktig når en har vondt.

Jeg bestemte at vi skulle grille pølser i dag, men pga regnvær så havnet de i stekepanna. Plenklipperen kom ikke i dag så vi får håpe den kommer i morgen.

Jeg har nettopp våknet. Jeg sovnet på sofaen i sted. Våknet av at den ene katten hadde lagt seg på bordet å så på meg.

Nå skal jeg ta meg en kikke tur her inne før jeg tar middagsoppvasken. Den er ikke så stor, for det meste går i oppvaskmaskinen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert smart å ta det med ro :)

Katter er så nydelige! Har en luring selv.

Ønsker deg en fortsatt fin kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

I går kom vi oss litt tidligere i seng. Men vi la oss ikke for å sove før i fire - halv femtiden. HM-HM

I dag er det 4 år siden jeg traff min kjære på nettet. Vi fikk veldig god kontakt med en gang.

I går fikk jeg igjen oppgaven min, jeg fikk 4. Oppgaven var litt ujevn. Men så lenge jeg holder meg på en 4 så er jeg fornøyd.

Huset er ikke solgt enda. Vi venter på at de som var her på tirsdag skal gi beskjed og så kommer det annonse i avisen i morgen og neste uke.

Jeg stikker innom litt senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anonymous

Hei på deg!

Nå er det snart helg, så da passer det vel med en liten helgehilsen. Håper den blir bra, og at det blir finfint vær! :-)

Kos deg!

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Takk for hilsen i boka mi!

Tenkte å stikke innom for å ønske deg en riktig fin helg. (Vet det er fredag i morra, men snart helg da...).

Håper alt står bra til.

-viXen-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Tusen takk til dere som stikker innom dagboka mi.

Nå jobber min kjære ute, han klipper plenen. Må passe på før det begynner å regne igjen.

Jeg jobber med skolearbeidet. Leser litt om bedriftsorganisasjon. Har ei uke på meg for å levere ei oppgave. Jeg tror det skal går bra.

Ellers har jeg ikke gjort noe i dag, utenom å lage middag da.

Ryggen er ikke helt 100% enda så jeg tar det fortsatt litt med ro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...