Gå til innhold

Trulselinemor

Gjest Trulselinemor

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1

Hei på deg! Står til? Lenge sidan eg har sett deg no! Hadde fri på torsdag eg, trur eg kan tippe på kven du var å handla hos.. Nokon hos oss er heilt urimeleg treige - men sånn er det berre... No har vi fått ringane på oss... :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Trulselinemor. :P

Takk for hilsen i dagboka, og ja vi er litt bedre nå.

Anfallet har roet seg hos lille-gutt og vi andre slapper litt mer av.

Man blir ganske så oppskaket når ens barn havner på sykehus.

Håper dette var den siste gangen.

Har du hatt en fin helg?

Det har ihverfall vært knallvær her hos oss. :kul:

Ha en forsatt fin søndagskveld.

Klem fra lille mor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Hei på deg!

Syns det var så innmari koselig av deg å titte innom dagboka mi i natt! Ser du har vært ute på en SKIKKELIG dagbok-runde! :wink:

Sover nok godt i natt du, Trulselinemor! :)

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emina

Titter innom for å ønske deg en fin uke! :klem:

Tusen takk for koselig hilsen i dagboken min :bukke:

Klem fra Emina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Tusen takk til alle som har vært innom dagboka mi. Det er veldig koselig.

Jeg er ferdig med oppgaven, har kun igjen å sende den. Leveringsfristen er i morgen, så den blir vel ikke sendt før i morgen.

Jeg prøvde å sove i ettermiddag men det var helt umulig. Var det ikke bikkjer som stod å bjeffet, så var det unger som lekte og skrekk noe så forferdelig, hvis det ikke var det så var det naboen som lot bilen stå på tomgang med radioen på fulle mugger. Når jeg er trøtt og har sovet lite så kan jeg lett bli irritert. Jeg bør snart finne sengen. Jeg får se når jeg klarer det. Bi burde stå opp tidlig i morgen så klokken blir ikke 05.30 i natt.

Så gjennom kurset i sted. Når jeg har sendt denne og ei oppgave til så skal jeg ha en selvtest, så noe kjempe god tid har jeg ikke. Men jeg klarer det vel.

Håper på fint vær snart slik at vi kan fortsatte i hagen.

Stikker innom senere dersom ikke jeg har funnet sengen.

Snakkes!! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke det typisk?

Det er da man tenker ord som ikke skal skrives her :ler:

Burde ha sovet for lengst, har ikke sovet så mye i det siste, men hater å legge meg :sjarmor:

Det er noe med kvelden, ingenting slår den.

Tiden man har alene med seg selv :)

Håper du får sove godt da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Jammen så fikk jeg sendt inn oppgaven i dag. Da slipper jeg å tenke på det i morgen tidlig når jeg våkner. Blir spennende å se resultatet. To firere til nå.

Senga, hvor er den? Jo på naborommet. Orker jeg å gå inn dit? Nei, det er mye kjekkere å sitte her. Bør jeg legge meg? Ja, så absolutt. Må jeg høre på naboene sine unger i morgen tidlig og en bil som står på tomgang leeeenge? Ja, det skjer hver eneste morgen.

Skal det bli godt å flytte? Ja, men vi må få solgt først.

Jeg tror jeg begynner å bli litt trøtt. Jeg må snart finne senga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Trulselinemor!

Takk for natthilsen i dagboken min. Det er alltid hyggelig med besøk, så nå tenkte jeg at jeg ville gjøre gjengjeld.

Ønsker deg en fin uke.

Hilsen Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Klokken var ca halv tre før jeg kom meg i seng. Fikk ikke sove. Når klokken var litt over halv fem var jeg i ferd med å stå opp, da voknet samboeren min. Han ba meg legge meg igjen. Han lå å koste pannen min til jeg sovnet. Måtte opp kl halv ni så nå er jeg stupp trøtt. Akurat ferdig i dusjen, må prøve å få i meg noe frokost.

Jeg stikker innom senere når jeg er mer våken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Heisann! Tusen takk for hilsen i dagboken min :-)

Jeg også er nattmenneske, bare mangler det genet som gjør at jeg har vett til å legge meg. I natt ble klokken over 4 :roll:

Ha en kjempe fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for den koselige hilsenen i dagboka mi!

Håper du får en koselig dag!

:klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lizbet

Hei!

Og tusen takk for hilsen hos meg!!

Tenkte jeg fikk ta en tur til deg og, og se om kanskje jeg ble litt kjent.

Må ærlig innrømme at jeg just nå ikke har tid til å lese meg gjennom alle sidene dine, men jeg skal komme sterkere tilbake! Jeg lover!

Ha en fin dag og en flott uke frem mot sommeren!!

:-)

-Lizbet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Trulselinemor

Tusen takk for hilsen i dagboka mi. Jeg ble veldig glad når jeg så at dere hadde vært innom.

Etter at vi fikk ordnet det vi skulle i dag så la jeg meg. Skulle sove i 2 - 3 timer, men etter en time våknet jeg. Da hadde jeg krampe og utstråling i beina.

Jeg gadd ikke å lage middag i dag, så vi bestilte en pizza fra peppes i dag. Må jo unne oss litt godt av og til. Det er veldig skjelden vi bruker pengene på slikt.

Fikk nettopp en telefon ang huset. Vi skal ha visning i morgen. Håper de faller til interesse.

Må prøve å få gjort litt i huset. Stikker innom senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres deilig ut med peppes pizza :)

Man må unne seg sånt en gang i blandt.

Lykke til med visningen i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Vi er spente før visningen i morgen. Håper de liker boligen og legger inn et bud som vi kan akseptere.

Ryddet litt i kjelleren i sted og fikk fjernet en del tomflasker.

Ryddet også litt i garasjen. Nå skal jeg prøve å få gjort litt i huset. Jeg tror jeg tar vaskingen i morgen tidlig. Har vondt i ryggen og krampe med utstråling i beina. Bør snart legge oss. Er stuptrøtt.

Kommer kanskje inn igjen litt senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallo i luka Trulselinemor.

Hurra er på nett igjen,makskina jobber som en drøm. Bra med voksne barn av og til.

Tusen takk for klemmen fra deg,du får mange tilbake.

Krysser alt jeg kan krysse for at det skal gå deres veg denne gangen,håper det er noen som bare må ha deres hus.

Ha en fortsatt bra og fin dag.

Klem fra Ingrid. :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hyggelig besøk i dagboka mi. :P

Håper visningen i morgen går bra og at dere får solgt snart. Må vel snart få inn et skikkelig bud, vel?

Ha en superfin uke, da! :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...