Gjest Trulselinemor Skrevet 2. juni 2004 #321 Del Skrevet 2. juni 2004 Jeg har ikke vært inne her på noen dager, fordi maskinen min fant ut at den ville ha ferie. Ett eller annet skjedde. Den låste seg når vi slo den av og når vi skulle sette den i ventemodus. Så ville den ikke starte. Samboeren min har jobbet flere timer å få det i orden. Trodde det kanskje var virus, men han fant ingenting. Her er det ikke noe nytt ang hussalget. Håper det blir flytting før vinteren. Hvis ikke så må vi bo her et år til. Det har ikke jeg lyst til :-? . Jeg fikk igjen min andre innlevering i dag. Fikk en solid 4. Jeg er fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 3. juni 2004 #322 Del Skrevet 3. juni 2004 Det er fortsatt fint vær her og det er deilig. Sitter ute i solen på formiddagen og prøver å få gjort litt i hagen om ettermiddagen. Solen går cs kl 17.00 og da er det ikke noe godt å sitte ute. Da tar vi på oss arbeidsklær og prøver å få gjort litt. Naboene begynner å bli litt irriterte fordi vi hele tiden gjør noe i hagen. Vi prøver å få hagen i orden i tillfell noen er interessert i å kjøpe huset. Snakket nettopp med min kjære mor. Vi kan sankke sammen flere ganger i uken. Hun håper huset snart blir solgt å vi kommer oss østover. Vi gleder oss. Fikk melding fra svigerinna mi i helgen. Der var solen nettopp gått og da var kl 22.15. Tenk å ha sol så lenge. Jeg vil ut igjen i solen. Stikker innom senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seleena Skrevet 3. juni 2004 #323 Del Skrevet 3. juni 2004 Hei!! Korleis går det med deg? Det må vere litt trist å bu i Odda når sola går ned klokka 17. Her på andre sida har vi sol til 22 på sommaren. Ikkje bry deg om naboane du. Stell hagen med god samvit, det er jo ikkje dei som prøver å selge huset. :o til deg frå meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 3. juni 2004 #324 Del Skrevet 3. juni 2004 Hei, hei Stakk innom en tur, jeg. Tittei Håper alt ordner seg! Ha en fortsatt fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 3. juni 2004 #325 Del Skrevet 3. juni 2004 Hei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 3. juni 2004 #326 Del Skrevet 3. juni 2004 Når det gjelder våre naboer så driter jeg rett og slett i de. Jeg og min kjære trenger ikke opp tidlig om morgenen, så lenge ingen av oss er i jobb. Så det blir til at vi koser oss foran tv eller pc om kvelden og da går klokken fort. Hver eneste morgen våkner jeg av nabo ungene som hyller og skriker, og de krangler om hvem som skal først inn i bilen. Faren til disse ungene lar bilen stå på tomgang i et kvarter (har tatt tiden) før han setter bilen i revers. Han har slik varsel om at bilen rygger og bilen kan stå i revers flere minutter før han rygger. En annen nabo må ruse bilen og spinne seg av sted når han reiser på jobb. Dette kan til tider bli ganske irriterende. Men vi har valgt å ikke si noe for å slippe flere bråke stunder om morgenen. Det skal bli deilig å flytte. Vi ønsker å ha egen innkjøring til eiendommen og ikke felles med flere naboer. Det er ikke alltid like kjekt. Vi ser veldig fram til å få sol i mange flere timer. Og vi ser fram til kaldere og mye snø på vinteren. Vi foretrekker det istedenfor regn og slapseføre. I dag har vi ikke gjort noen ting i hagen. Vi bare tenkte at vi skulle gjøre noe. Vi var nedover å handlet. Ingen Veslo på jobb :cry: I løpet av helgen må jeg få gjort ferdig min 3 innsendingsoppgave, leveringsfristen er på mandag. Jeg skal skrive rapport og føler jeg har god kontroll på det. Men jeg vil gjøre det sikkelig når jeg første er i gang. Dette er en liten oppdatering fra meg. Stikker innom senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 3. juni 2004 #327 Del Skrevet 3. juni 2004 Heisann! Sol til 17:00 hadde ikkje eg takla på sommaren i alle fall! Håpar de får selt huset - ikkje kjekt å bu ein plass der ein ikkje trivest! Ha ein fin dag, og ei fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 4. juni 2004 #328 Del Skrevet 4. juni 2004 Er det noe rart vi vil flytte? Hver gang telefonen ringer så håper vi det er en eller annen som ønsker visning. Han som skulle ringe for lenge siden har ikke gitt lyd i fra seg. Så vi regner med at han ikke er interessert . I går var jeg å handlet og ble litt irritert i butikken. Det stod ei mor med en guttunge bak meg. Guttungen dyttet handle vogna inni meg hele tiden. Jeg snudde meg å så på moren uten noe respons. Til slutt dyttet jeg vogna deres unna. Jeg synes det var ubehagelig å bli dyttet på slik. Ei som stod foran meg så hva som skjedde og sa: maken til oppførsel på den unegen. Jeg svarte: fri barneoppdragelse. Hun var enig i det. Moren til gutten så surt på meg og sa: Dette var unødvendig. Jeg svarte henne. Jeg sa at så lenge hun ikke reagerte så måtte noen andre gjøre det. Du hadde sikkert ikke likt å få handlevognen dyttet inni deg hele tiden du heller. Når det endelig var min tur til å betale, så måtte damen jeg handlet av gå å ordne tippingen. Det tok litt tid da det var lang kø. Når hun endelig kom tilbake til kassen så jobbet hun i en så sakte bevegelse at jeg trodde jeg skulle bli gal. Jeg handlet ikke av Veslo i går (dessverre). Hadde det vært henne så hadde det gått mye raskere. Beklager Veslo at jeg måtte skrive dette. Det er ikke for å snakke negativt om dine kollegaer. Ellers har jeg det bra. Gleder oss til å flytte. Det skal bli så godt. Kommer inni igjen litt senere. Jeg og samboeren min skal gå oss en tur nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 5. juni 2004 #329 Del Skrevet 5. juni 2004 Det har blitt langt på natt og vi er enda ikke i seng. Men det er ikke noe nytt når det gjelder oss. Vi synes det er koselig å sitte foran pc om kvelden. Tiden går veldig fort. I morgen er jeg nødt til å få gjort oppgavene mine. De skal leveres på mandag. Det er godt med alt som er unna gjort. I løpet av lørdagen så får vi oss ny plenklipper, håper været holder slik at vi kan få klippet plenen i morgen. Nå får vi legge oss. God natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 5. juni 2004 #330 Del Skrevet 5. juni 2004 Det kom ikke noe plenklipper i dag. Må vente til onsdag kanskje. Hvorfor sa han på torsdag at den har kommet men ikke hadde mulighet til å få levert den ut før lørdag? Ringte bestemor i dag. Hun er helt håpløs å snakke med. Hun snakker kun om seg selv og 1 barnebarn. Hun spør meg (eller andre) om ting, men før vi rekker å svare har hun skiftet samtaleevne. Jeg ringte til mamma å fortalte jeg hadde ringt henne. Fordi hun klager der at jeg aldri ringer. Så dersom hun klaget nå så skulle hun minne henne på min samtale. Jeg rundet 1200 innlegg i natt. Blir spennende å se når jeg runder de 1300. Jeg og samboeren sovnet på sofaen i sted, jeg må ned å vekke han. Stikker innom senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 6. juni 2004 #331 Del Skrevet 6. juni 2004 Nå har jeg sittet nede en god stund å hørt på danseband jukebox. Jeg slapper veldig godt av når jeg hører den slags musikk og det gjør godt for kroppen min. Jeg vet at det ikke er mange på min alder som liker den musikken, men jeg synes den er fantastisk. Begynte å høre på den i forbindelse med at min samboer lå på sykehuset for noen år siden. Det hjalp meg å komme igjennom dagene og spare krefter til han kom hjem. Ellers har jeg ikke gjort noen ting i dag, utenom to av tre oppgaver som skal leveres inn på mandag. Det skal ikke bli noe problem å bli ferdig med oppgavene. Får vel snart komme oss i seng. Jeg får høre hva samboeren mener om den saken når han kommer inn igjen. Han er ute å røyker. Han har sluttet å røyke inne. Siste røyken han tok inne var november 2003. Dette er hans valg. Jeg har ikke tvunget han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 6. juni 2004 #332 Del Skrevet 6. juni 2004 :oops: Vi finner ikke sengen i natt vi :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 6. juni 2004 #333 Del Skrevet 6. juni 2004 :o :o :o :o :o :o :o :o Du har jammen vært aktiv i natt trulselinemor!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 6. juni 2004 #334 Del Skrevet 6. juni 2004 God morgon Trulselinemor - er du oppe? Skal sei du var lenge oppe i natt - og fekk skrive masse her inne! Håpar du får ein fin dag i dag i alle fall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 6. juni 2004 #335 Del Skrevet 6. juni 2004 Hei Trulselinemor!! Skulle bare stikke innom dagboken din og ønske deg en fin søndag, og si takk for den koselige hilsenen i dagboken min! Er alltid koselig når noen stikker innom og "hilser på". :-) Klem fra Eowyn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 6. juni 2004 #336 Del Skrevet 6. juni 2004 Håper du har fått sovet litt, ser du har vært aktiv i natt! Takk for hilsen, og ha en fin dag du også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 6. juni 2004 #337 Del Skrevet 6. juni 2004 Stikker bare innom for å takke for hilsen hos meg. Håper du får en fin søndag. :D :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 6. juni 2004 #338 Del Skrevet 6. juni 2004 Vi var i seng ca kl 05.30 og stod opp kl 11.30. Så jeg har fått sovet litt i natt. Jeg ble plutselig veldig ivrig i natt og så var jeg helt alene her inne (utenom noen gjester da). Jeg har ikke gjort så mye enda i dag. Håper jeg blir litt aktiv ut over kvelden. Jeg må iallefall fått gjort ferdig den siste oppgaven, slik at jeg får sendt det inn i morgen. Stikker innom senere å skriver litt. Hadet bra så lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 6. juni 2004 #339 Del Skrevet 6. juni 2004 Lykke til med oppgaven! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarabi Skrevet 6. juni 2004 #340 Del Skrevet 6. juni 2004 Hei :D Takk for hilsen i dagboka mi! Har hatt ei strålende helg!! Enn du? Ha en fortsatt flott søndag. Sarabi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå