Gjest Zenta Skrevet 30. april 2006 #1421 Skrevet 30. april 2006 Så flott at det har blitt en del vakter på deg.. Det ordner seg som regel alltid bare man får et bein innenfor et arbeidssted:) Håper du får to koselige fridager
Gjest Trulselinemor Skrevet 1. mai 2006 #1422 Skrevet 1. mai 2006 Har fått vakter ut mai. Pinsehelgen har jeg sagt at jeg ikke ønsker vakter, da vi kanskje skal bort. Hadde klokken på litt før 8 i dag. Gikk ut å hengte opp flagget og gikk inn igjen å la meg. Sov til nesten klokken var nesten 11. Har fått igjen mensen, så formen er sikkelig dårlig. Glad jeg har fri i 2 dager nå.
Bettie Skrevet 1. mai 2006 #1423 Skrevet 1. mai 2006 Det er bra du har fått så mye å gjøre. Deilig å sove litt lenge en dag, ikke sant?
Gjest Trulselinemor Skrevet 2. mai 2006 #1424 Skrevet 2. mai 2006 Det er så utrolig godt å sove litt lenge en gang i blant. Nå skal jeg jobbe onsdag, torsdag og fredag. Fri i helgen. Skal på jobb natt til onsdag. Fikk ryddet litt i et skap i går. Prøve å få tatt litt i dag også.
Gjest Trulselinemor Skrevet 2. mai 2006 #1426 Skrevet 2. mai 2006 Tusen takk. Du har fått en tilbake. Det har ikke blitt til at jeg har gjort noe i ettermiddag. Har ikke orket. Var godt å trene i formiddag. Tok ikke så hardt i pga mensen. Prøve å ta en treningsøkt på fredag, og da er meste av mensen over og jeg orker kanskje litt mer. Skal på tidligvakt i morgen. Tror ikke klokken skal bli så mye i kveld. I morgen ettermiddag så håper jeg på fint vær. Vil så gjerne drive ute i hagen. Har så mye jeg skulle ha gjort. På torsdag skal jeg ha senvakt. Håper jeg orker å vaske vinduer før jeg drar på jobb. For da kan jeg få skiftet gardiner på fredag, etter jobb.
Gjest Zenta Skrevet 2. mai 2006 #1427 Skrevet 2. mai 2006 Godt å høre at det ikke bare er jeg som venter på godværet.. Skal bli sååå herlig med sol og litt varmere vær
Gjest Trulselinemor Skrevet 2. mai 2006 #1428 Skrevet 2. mai 2006 Jeg er så enig, så enig. Skal legge meg nå. God natt alle sammen!
Gjest Trulselinemor Skrevet 3. mai 2006 #1429 Skrevet 3. mai 2006 I kveld er jeg trøtt og lei. Har vært oppe siden kl ti på seks i dag tidlig. Har hatt en hektisk dag på jobben. Må kanskje jobbe helgen også. Får svar i morgen. Det er ganske så krise akuratt nå. Vil prøve å hjelpe til så godt jeg kan. Neste uke har jeg en nattvakt og arbeidshelg. Samboeren skal på kontroll en dag i neste uke, så jeg skal være med han dit. Synes det er viktig å stille opp for han.
Gjest Trulselinemor Skrevet 4. mai 2006 #1430 Skrevet 4. mai 2006 Jeg slipper å jobbe i helgen. De klarte å få tak i vikar. Jeg ble ganske så glad. Vil helst hatt fri og gjort ting hjemme. Her er det mer enn nok å gjøre. Hadde planer om å vaske vinduer i dag, men så langt kom jeg ikke. Har kun tatt av på sengen og satt på sengklær. Skal skifte til sommerdyne nå. Ble for varmt med vinterdyne. Skal på senvakt i dag. I morgen skal jeg ha tidligvakt. Så har jeg fri til tirsdagskveld, da går jeg på natt. Så skal jeg ikke på før til helgen igjen. Vi brev fra aetat i dag. 2 november er det slutt på attføringspengene mine. Må få meg noe mer å gjøre innen den tiden. Håper de snart lyser ut noen stillinger der jeg er nå og at jeg blir en av de heldige. Må få i meg litt mat. Skal snart på jobb.
Bettie Skrevet 4. mai 2006 #1431 Skrevet 4. mai 2006 Jeg håper for din del at de lyser ut en stilling som du får.
Gjest Trulselinemor Skrevet 7. mai 2006 #1433 Skrevet 7. mai 2006 Tusen takk! I går fikk jeg gjort litt. Fikk vasket alle vinduene. Vasket hagemøbler og satt de ut. Og vasket vinterdekkene. I dag har jeg bare slappet av. I morgen er det ettermiddagsvakt på meg.
Gjest Trulselinemor Skrevet 9. mai 2006 #1434 Skrevet 9. mai 2006 Hadde ettermiddagsvakt i går. Vakta gikk ganske bra. Stille å rolig. Brukerne ville være ute i det fine været, så husarbeid ble det litt dårlig med. Skal på nattskift. I morgen er det frisørtime. Da skal det klippes og farges.
Bettie Skrevet 9. mai 2006 #1435 Skrevet 9. mai 2006 Frisørtime er bra. Det er så deilig med nyklippet hår.
Gjest Trulselinemor Skrevet 11. mai 2006 #1436 Skrevet 11. mai 2006 Det var godt å få stelt håret i går. Tok å farget det også. Nå er det litt rødfarge i det. Var godt å få litt forandring. Godt med litt oppfriskning. I dag sov vi kjempe lenge. Har vasket ei maskin med håndkle og hengt opp. Laget middag. Og trent. I morgen skal min saboeren min på kontroll.
Gjest Trulselinemor Skrevet 12. mai 2006 #1437 Skrevet 12. mai 2006 Da har samboeren vært på kontroll. Det gikk kjempe bra. Skal koke meg litt kaffe nå og sette meg ut i sol veggen.
Gjest Zenta Skrevet 12. mai 2006 #1438 Skrevet 12. mai 2006 Så flott å høre at konstrollen til samboeren din gikk bra Håper du får en super helg
Bettie Skrevet 13. mai 2006 #1439 Skrevet 13. mai 2006 Enig med Zenta. Ønsker deg en fortsatt god helg
Miranda Skrevet 14. mai 2006 #1440 Skrevet 14. mai 2006 Ville bare legge igjen ett lite tegn på at jeg har tittet innom Miranda
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå