Gjest Trulselinemor Skrevet 26. januar 2006 #1281 Del Skrevet 26. januar 2006 I dag skal jeg på MR med ryggen. Vi skal ta toget. Slipper å stresse med parkering og parkeringsavgift. Snakket på å stikke innom Dolly Dimples å spise etter MR. Samboeren mener vi egentlig ikke har råd, men jeg synes vi skal unne oss litt. Dersom vi hadde spiser ute, så slipper jeg å lage middag når vi kommer hjem. Da kan jeg slappe av litt før jeg begynner å jobbe med praksisplassen. I morgen så skal jeg ringe litt rundt ang praksisplassen. Håper jeg lykkes med det i morgen og kan begynne med det så fort som mulig. Praksisen skal jeg ha i 3 mnd. Det er fordi jeg skal få litt erfaring og da er det lettere med jobb etterpå. Men jeg skal fortsette å søke jobber som vanlig, men da som leder. Slik jeg forstod det i går, så avslutter jeg ikke attføringen, før jeg har hatt 3 mnd med praksis. Snakket med ei i kommunene i går. Sa i fra at dersom jeg ikke fikk meg jobb og de trengte noen å kjøre minibussen (der jeg jobbet i sommer) så var jeg interessert i å ha den jobben. Jeg får avslutte nå, må komme oss avsted. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 26. januar 2006 #1282 Del Skrevet 26. januar 2006 Da er MR'en ferdig. Nå er det bare å gå å vente til jeg får resultetet. Jeg håper de ikke finner noe galt, men samtidig så ønsker jeg å vite hva som skjer med meg. Det er veldig ekkelt når benet dovner bort. Gikk å kikket litt og spiste pizza. Var galt og surt. Valgte å vente en ekstra time på toget, slik at det var mulighet til å sitte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 27. januar 2006 #1283 Del Skrevet 27. januar 2006 Det ser ut til at det ordner seg ang praksisplass. Jeg skal på møte over helgen ang det. Han jeg snakket med trodde han skulle få det til. Ble så glad. I helgen skal jeg jobbe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 27. januar 2006 #1284 Del Skrevet 27. januar 2006 Så flott da. Skal krysse fingrene for deg. Det blir sikkert en praksisplass til deg. God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zenta Skrevet 27. januar 2006 #1285 Del Skrevet 27. januar 2006 Så flott at det ser ut til å ordne seg med praksisplass da Det blir spennende. Håper du får en koselig helg Og takk for koselig hilsen i dagboka mi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 28. januar 2006 #1286 Del Skrevet 28. januar 2006 Jeg jobber i helgen. Kom hjem fra jobb så fant jeg meg litt drikke. Samboeren laget middag og jeg satt bare å slappet av. Så en film mens vi spiste. Husker ikke hva den het, men Steven Martin var med i allefall. Etterpå la jeg meg nedpå en timers tid. Stod opp igjen, så satte vi oss ned for å se Tore på sporet. Etter det fant vi en ny film å se America Pie. Jeg har vasket to maskiner med klær og hengt opp. Fikk vondt i ryggen på jobb i dag. Håper det går fort over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 29. januar 2006 #1287 Del Skrevet 29. januar 2006 Håper de finner ut om det er noe med ryggen din eller ikke (helst ikke, selvfølgelig). Ha en fortsatt god søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 30. januar 2006 #1288 Del Skrevet 30. januar 2006 Tusen takk for hilsen. I morgen skal jeg på møte ang praksisplassen. Spennende. I dag har jeg fått gjort litt i huset. Har hatt fri i dag. Sov lenge. Jobbet i helgen, og var ganske sliten etter arbeidshelgen. Merker at kroppen ikke har vært aktiv i det siste og at formen har vært dårlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 31. januar 2006 #1289 Del Skrevet 31. januar 2006 Da har jeg vært på møte ang praksisplass. Han skal ta det opp med sine ledere på torsdag og jeg får svar i løpet av neste uke. Håper, Håper. Kryss alt dere har for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 1. februar 2006 #1290 Del Skrevet 1. februar 2006 Jeg krysser i vei, jeg.Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 2. februar 2006 #1291 Del Skrevet 2. februar 2006 Jeg har fått karakteren på den ene eksamen i dag. Jeg fikk 5. Det hadde jeg ikke trodd. Er veldig spent på den andre eksamen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 2. februar 2006 #1292 Del Skrevet 2. februar 2006 Gratulerer med kjempebra resultat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zenta Skrevet 2. februar 2006 #1293 Del Skrevet 2. februar 2006 Gratulerer med flott eksamensreslutat Krysser fingrene for at den andre eksamnen har gått like bra som denne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 3. februar 2006 #1294 Del Skrevet 3. februar 2006 Tusen takk for gratulasjonene. Jeg er kjempe fornøyd. Av fire eksamener, så har jeg tre femere. Har egentlig all grunn til å være stolt av meg selv. Tror jeg bør få bedre selvtillit. Håper siste eksamen har gått bra også. I dag har han jeg snakket med på tirsdag vært i møte. Så det er nok ikke lenge før jeg vet noe om praksisplassen. Håper han finner noe. I mellomtiden søker jeg på jobber. Søker på alt som er av interesse. Jeg skal jobbe i helgen også. Jeg skal jobbe natt. Jeg trenger pengene. Og jeg vil gjøre et godt inntrykk. Tenker på referanse til senere. I dag har jeg ikke gjort noe særlig. Jeg har lagt sammen klær og lagt på plass. Vasket ei maskin og hengt opp. Laget middag, vasket opp (det vi ikke vasker i oppvaskmaskin) og satt på oppvaskmaskinen. Hentet ved. Kun dagligdagse gjøremål. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 3. februar 2006 #1295 Del Skrevet 3. februar 2006 Har fått svar på MR'en. De har ikke funnet noe unormalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 3. februar 2006 #1296 Del Skrevet 3. februar 2006 I morgen får vi middagsgjester. Tenkte jeg kunne lage en gryterett. Venter fortsatt på siste eksamens karakter. Har på følelsen at den kommer på mandag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 5. februar 2006 #1297 Del Skrevet 5. februar 2006 Godt at de ikke fant noe galt på MR-en. Det betyr vel at det kanskje er noe muskulært som plager deg. Gratulerer med kjempegod karakter. Du kan være fornøyd med deg selv nå. Fått noe svar om praksisplass enda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 6. februar 2006 #1298 Del Skrevet 6. februar 2006 Har ikke fått igjen eksamenskarakteren på den siste eksamen enda. Venter fortsatt i spenning. Drømte i natt om alle aksamene og at jeg hadde fått andre sine resultater. Var helt grusomt. Måtte slå på pc'en med en gang jeg våknet og sjekke nettsiden min. Heldigvis var det bare en drøm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 6. februar 2006 #1299 Del Skrevet 6. februar 2006 Gratulerer med 5-ar!!!! Korleis går det med bryllups-tankane? Nysgjerrig eg.. Hihi.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 7. februar 2006 #1300 Del Skrevet 7. februar 2006 Tre femmere? Du er jo kjempeflink jo! Krysser fingrene for det siste resultatet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå