Gå til innhold

Trulselinemor

Gjest Trulselinemor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Trulselinemor

Det er så godt å være ferdig. Veldig god følelse. Har hatt en del hodepine etter eksamen i dag. Er trøtt og sliten. Sov i en og en halv time i ettermiddag, men er like trøtt nå. Skal snart legge meg. Ingen vekkeklokke på i morgen.

Har ryddet litt i dag. Håper jeg orket å gjøre litt i morgen. Julepynten er gjemt inn på et rom, det må ryddes vekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

I dag skulle jeg liksom sove lenge, men nei da. Litt over ni våknet jeg med menssmerter. Da hadde den kommet i løpet av natten.

Føler meg nogenlunde oppegående nå, men blir kanskje litt trøtt ut på dagen.

Våknet flere ganger i natt og begynte å tenke på eksamen. Husket jeg å gjøre sånn og sånn, eller var det sånn det skulle gjøres. Ja, ja det er uannsett forsent å gjøre noe med det nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Håper du har rett.

I dag har jeg ikke gjort så veldig mye. Har ikke orket. Kost meg foran tv'en i hele dag. Begynte å brodere litt i ettermiddag. Synes det er en avslappende hobby.

I morgen skal jeg til MR med ryggen. Har fått problemer med et bein og legen tror det kommer fra ryggen. Det ene beinet dovner bort, har mindre refleks i det og mistet følelsen rundt stortåa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Trulselinemor

Skulle ha vært på MR i dag, men våknet sylta forkjølet med feber. Ringe å ga beskjed. Har fått time om ei uke.

Ellers har jeg ikke orket så mye i dag.

Det snør og samboeren har vært ute å måket snø.

Nå skal vi ha pølse og lompe til middag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Jeg er feberfri, men sår i halsen og sliter med litt hoste.

Ble med samboeren på kontroll med nyrene i dag. Vil være med på slike kontroller. Synes det er viktig.

Nå er det ei uke siden jeg hadde den første eksamen, så om 3 til 4 uker er resultatet her. HJELP!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rødtoppen

Heisann! Ville bare poppe innom for å ønske deg en god helg, og god bedring med halsen!! Vondt i halsen er IKKE godt... :tristbla:

:klem::troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Trulselinemor

Tusen takk for hilsen folkens.

Helgen min har bestått av å slappe av, slappe av og slappe av. Jeg har så å si blitt frisk igjen. Heldigvis.

I morgen skal jeg ta litt telefoner. Skal ringe ei ang referanse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Hvor er arbeidslysten??

Jeg har vært oppe i 2 timer nå og har ikke gjort noe annet fornuftig enn å dusje og spist frokost.

Jeg har også fått tatt de telefonene jeg skulle ta.

Orker ingenting. Vil bare slappe av og kose meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Trulselinemor

I går kveld fikk jeg igjen sår hals. Sikkelig vondt å svelge. Men jeg har ikke feber eller føler meg syk på andre måter. Kanskje litt slapp.

I morgen er det møte med aetat.

På torsdag MR. Måtte utsette forrige time pga feber.

Lørdag og søndag skal jeg jobbe.

I dag er det ei uke siden jeg hadde eksamen i Økonomi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Jeg har fått støvsuget hele huset i dag. Tatt ned et stativ med klær og vasket to maskiner og hengt det opp.

Laget middag og ryddet opp etter middagen.

Fortsatt sår i halsen, men det føles om den slipper litt tak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Har vært i møte med Aetat i dag. Det gikk veldig bra. Skal prøve å finne meg en praksisplass som arbeidsleder. Har bestemt meg for å finne noe innunder omsorg. Der har jeg mest erfaring.

Har tatt et par telefoner i dag, uten å lykkes. Det var ikke blankt nei, men det var ikke noe akkurat nå.

Den såre halsen min er nesten borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...