Gå til innhold

Trulselinemor

Gjest Trulselinemor

Anbefalte innlegg

Gjest Trulselinemor

Tusen takk Bettie!

Om ei uke så er jeg ferdig med den ene eksamen, og jeg sitter å leser til den andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Trulselinemor

Snakket med min tideligere "sjef" i dag. Hun fortalte meg om det med vikar og hvorfor det ikke ble meg. Jeg forstår faktisk hvorfor det ble slik det ble. Kommer ikke til å krangle om det. Har ingen hensikt.

Håper jeg og aetat finner en praksisplass til meg. Det hadde vært topp. Greit å ha noe fast å gå til. Håper det blir innen kommunen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kunne jo kanskje finne ut hvilken etat du kunne tenke deg å jobbe i, og oppsøke denne. Som praksisplasskandidat vil du sikkert stille sterkt.

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Tusen takk for hilsen Bettie.

Jeg kunne ha tenkt meg å jobbe på kommunehuset. Skal snakke litt med aetat. Tenkte også å høre med min tidligere saksbehandler hva hun ville anbefale meg. Hun kommer alltid med gode tips og råd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Tusen takk for lykkeønskningene.

Jeg våknet litt over 5 i dag tidlig. Ord som jeg har lest til eksamen surret i hode på meg. Klarte ikke å få sove igjen. Sto opp ca halv sju. Hentet avisen og kokte meg kaffe. Begynte etter hvert å se litt på pensumet. Ved 9 tiden reiste jeg for å handle, innom posten og apoteket.

Kom hjem så pakket jeg ut av matvarene og la meg til å sove i en time ca.

Jeg har gitt opp å lese. Det jeg ikke kan nå, kommer jeg ikke til å lære denne gangen. Det går rundt i hode på meg. Skal ta en rolig ettermiddag og legge meg tidlig.

Eksamen starter ikke før kl ti i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Las at de går med gifte-planer... ;) Så gøy!!! Har de tenkt noko på korleis de kan tenke dykk å gjere ting? Eg kan gjerne vere behjelpelig med både det eine og det andre, om du ønsker tips og råd! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Om en og en halv time så startet eksamen. Er kjempe nervøs.

Når jeg kommer hjem, så burde jeg kaste meg over bøkene på den siste eksamen. Men tror ikke det skjer.

Fredagen min blir slik (håper jeg):

- Eksamen fra ti til to

- Handle

- Lage middag

- Se på skiskytting

- Slappe av, kanskje sove

- Se Hotel Cæsar

- Se Idol

- Se litt på pensumet til Økonomi eksamen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NÅ er eksamen ferdig. Hvordan tror du det gikk??

Synes du skal slappe av og kose deg i kveld. Dropp det punktet hvor det står pensum til økonomieksamen. Det er alt for sent etter Idol uansett, du fortjener å kose deg i kveld. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Da er jeg ferdig for lengst. Jeg har gjort alt som stod på listen utenom se på hotel cæsar og Idol, for det er ikke riktig enda.

Økonomi eksamen starter jeg med i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Jeg glemte en ting.

Jeg følte at det gikk bra i dag. Men tør ikke å håpe noe før resultatene kommer. De er på plass om 4 - 5 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blir spennende å få resultatet da. Synd at du må vente så lenge, men oppgaven må jo rettes og sånn.

Ønsker deg en god søndagskveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Trulselinemor

Skal egentlig lese til eksamen, men hode mitt er sliten. Orker nesten ikke å lese mer. Gleder meg til morgendagen er over. Skal bli innmari godt å bli ferdig. Håper det går bra slik at jeg slipper å ta det opp igjen. Men jeg er forberedt på at jeg kanskje må igjennom det en gang til. Hvis det så skal jeg jobbe meg igjennom pensumety fram til juni.

Men jeg bør vel helst ikke tenke negativt enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Endelig har dagen kommet til siste eksamen. Føler meg ikke helt forberedt, så jeg var ta det som det kommer.

Må jeg ta den oppigjen, så må jeg det. Men det vet jeg ikke riktig enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...