Gå til innhold

Trulselinemor

Gjest Trulselinemor

Fremhevede innlegg

Gjest Trulselinemor
Skrevet

Det er det jeg frykter egenlig. Føler at jeg har glemt eksamen og huset.

Har fri på tirsdag. Foreløpig. Og da skal jeg få gjort litt i huset.

Jeg skal ha ettermiddag i morgen.

Jeg har iallefall 13 vakter på januarlønningen.

Videoannonse
Annonse
Gjest Trulselinemor
Skrevet

Er lat i dag. Orker ingenting. Skal på jobb i ettermiddag. Det går fort dit. Gleder meg til å fri i morgen. Skal bli godt å kunne få gjort litt hjemme.

Begynner å bli litt forkjølet. Det vil jeg ikke ha noe av.

Gjest Trulselinemor
Skrevet

I går bakte jeg litt.

I dag har jeg vært på opplæringsvakt i en pu bolig. Skal være vikar der når det er behov for volk. Håper det blir masse vakter, men helst etter eksamen.

Gjest Trulselinemor
Skrevet

Har ikke sovet siden kl 04.15. Skal på ettermiddag i dag. Opplæring.

Har ettermiddag i morgen også.

Møte med aetat på mandag, ellers vet jeg ikke.

Kanskje tenke litt mer på eksamen????? :forvirret:

Skrevet

Hei Trulselinemor!

Så fint at du har fått en fot innenfor - da blir det vel forhåpentligvis mer da.

Jaså, så du har fått sånne grå strå i håret du også? Er det ikke deilig at det finnes ting på tuber og flasker som man kan kamuflere det med? Herlig herlig - holde de ytre alderstegnene på avstand så lenge man kan og gidder, - det er mitt motto.

Ha en fin torsdagskveld, du - :klem:

Skrevet

Hvor mange boliger er du inne på nå? Det må jo bli noen etterhvert som du får opplæring. Godt at det etterhvert synes på lønnsslipper også.

Gjest Trulselinemor
Skrevet

Jeg prøvde meg i en bolig i høst, men den ble det for tungt.

Litt senere prøvde jeg meg i en annen bolig, det går kjempe fint. Har hatt en del vakter der.

Har nettopp vært i opplæring i en annen bolig. Der skal jeg også være vikar ved behov.

Var meningen jeg skulle ha opplæring i bolig nr 3 til uken, men skal vente til etter eksamen. Det er litt mye for meg akkurat nå.

Bolig nr 4 skal jeg ha opplæring i etter at jeg har hatt opplæring i bolig 3.

Håper på å få noe annet å gjøre. Noe som er mer sikkert og mest sannsynlig fast eller midlertidig ansettelse.

Skrevet

Forstår at det er greit å ha noe å holde på med mens du venter på "jobben". Det er nok en arbeidslederjobb et eller annet sted.

Gjest Trulselinemor
Skrevet

Jeg får nesten 125 kr timen.

Har gitt beskjed om at jeg ikke kan ta så mye vakter framover. Må tenke på eksamen.

Skal på jobb i natt og på fredags ettermiddag.

Nå skal vi i bursdag.

I morgen er det møte med aetat.

Gjest Trulselinemor
Skrevet

Det ble ingen aetat møte i går. Jeg var på vei, men fikk telefon når jeg kom halvveis. Saksbehandleren min var syk, nytt møte i januar.

Fikk kjøpt meg vintersko og bukse i går. Skal se etter tøfler i morgen. Har lett for å bli kald på beina. Vil ha noe godt på beina.

Sitter å skriver julebrev. Er snart ferdig. Håper jeg får sendt det i morgen. Skal prøve å få sendt julegavene også. Godt å få det ut av hus.

Har igjen julegave til stebestefar, svoger/svigerinne og min kjære. Håper vi får gjort det i løpet av uken. Samboeren vet jeg hva skal få, men jeg må reise alene. Vil ikke ha med meg noen da. Da blir det ikke spennende.

Skrevet

Heldig du er som vet hva samboeren skal få. Jeg har ingen gode ideer om hva Halvdelen skal få i år. Kanskje jeg skal finne noe båt.-aktig?

Dumt at du må vente til januar med A-etat, men det var jo bra at de ringte før du var kommet helt fram

Gjest Trulselinemor
Skrevet

Nå er allejulegavene innkjøpt. Alle er sendt av gårdet før fristen. Jullebrevene er på vandring fra postbilen til postkassene. Skal levere ut de siste gavene i dag.

Har igjen litt husarbeid, pynting av tre og ta opp ribba.

Skrevet

Du er godt i rute med andre ord. Deilig følelse, ikke sant?

Gjest Hulderjenta
Skrevet

La igjen en hilsen i den andre dagboken, men gjør det her også jeg! ;)

:gullengel:KJære Trulselinemor!

Jeg ønsker deg og dine en fredelig jul

og alt det beste for det nye året! :gullengel:

Mange juleklemmer fra Hulderjenta :klem:

Tenker mye på deg!

Gjest ¤Escada¤
Skrevet
Håper du koser deg i syden vennen.. :sjarmor: Ha en flott romjul då! :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...