Gå til innhold

Trulselinemor

Gjest Trulselinemor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Trulselinemor

Jeg har ikke kommet sikkelig i gang med eksamenslesingen føler jeg. Det er litt tungt. Men jeg har sett en del på tidligere eksamensoppgaver, og de virker ganske bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Jeg er arbeidsledig. Kjedelig. Håper jeg finn noe snart.

Søker på det som finnes. Jeg har en rygg jeg må ta hensyn til, og da er det ikke alltid like lett å finne noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for at det dukker opp en jobb til deg snart!

Har du forresten en hage du kan pusle i der dere bor nå? Mener å huske at du har like stor sans for jord under neglene som jeg har ;).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Trulselinemor

Hei igjen og takk til dere som stikker innom meg.

Jeg er arbeidsledig og har masse tid til dere, huset, kattene og eksamen.

Jeg er ikke redd for å få jord under neglene, så jeg hjalp samboeren med hekken en dag. Har kastet alle blomstrene jeg planter i urner, potter og kasser i sommer, så de er vasket og orden.

I morgen får vi masse ved. Da er det bare for oss å legge det opp. Det blir nok noen timers jobb.

Ellers leser jeg litt og har begynt å brodere et velkomskilt i julemotiv.

Har det bra, er litt forkjølet, men ingenting å klage over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Tusen takk folkens!

Begynner å bli litt bedre form, Heldigvis.

Ingen jobb enda. Venter på svar fra aetat. Saksbehandleren min skal sjekke om det er noen praksisplasser jeg kan søke om å få være en liten periode. Slik at jeg får arbeidserfaring innen arbeidsleder. Jeg er ferdig som arbeidsleder i januar. Har igjen to eksamener, så er jeg ferdig. Det er faktisk bare 3 mnd igjen.

Ellers bruker jeg tiden på å få orden på huset. Føler vi ikke er 100 prosent ferdig enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tar jo litt tid å komme i orden etter en flytting. Håper a-etat kan finne en praksisplass til deg - hvis det ikke dukker opp en passende jobb i mellomtiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Trulselinemor

Nå er det på tide at jeg skriver noen ord.

I går var jeg veldig flink. Jeg vasket nesten alle vinduene ut og inn vendig. Jeg håper jeg får tatt resten i morgen. Jeg orket ikke i dag, da jeg var nedover å handlet for helgen.

På fredag så skal jeg i samtale ang en 50 % stilling på et kjøkken. Det er iallefall bedre en ingenting. Ellers skal jeg ringe ang et bofellesskap på mandag. Jeg tror ikke det er noe problem å få jobb. Enda enklere hadde det vært for meg, dersom jeg ikke måtte ta hensyn til rygg og hofter.

I kveld skal jeg bare slappe av og kose meg. Det er godt å ta det litt med ro etter en forkjølelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Var til samtale ang ene bofellesskapet i dag. Det er ingen ledig jobb der, men de trenger å ha litt vikarer i bakgrunn. Skal på samtale på fredag ang en annen jobb.

Jeg tok influensavaksinen i dag. Litt vondt i armen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vikarjobb kan også være bra, ofte er det jo sånn at man starter som vikar, også blir man tilbudt fast stilling etterhvert. Krysser fingrene for det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Tusen takk!

Skulle hatt samtale i dag også, men hvem er det som er syk. Meg :frustrert: .Dette er dagen mellom å ligge, spy og ligge enda mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...