Bettie Skrevet 26. september 2005 #1121 Del Skrevet 26. september 2005 Det håper jeg også. Det er ikke moro å gå arbeidsledig akkurat. Hvordan går det med lesinga mot ny eksamen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 26. september 2005 #1122 Del Skrevet 26. september 2005 Jeg har ikke kommet sikkelig i gang med eksamenslesingen føler jeg. Det er litt tungt. Men jeg har sett en del på tidligere eksamensoppgaver, og de virker ganske bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 28. september 2005 #1123 Del Skrevet 28. september 2005 Det er ikke dumt å repetere ved å se på tidligere oppgaver. Man får med seg mye på den måten også. Noen jobb i sikte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 4. oktober 2005 #1124 Del Skrevet 4. oktober 2005 Jeg er arbeidsledig. Kjedelig. Håper jeg finn noe snart. Søker på det som finnes. Jeg har en rygg jeg må ta hensyn til, og da er det ikke alltid like lett å finne noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 4. oktober 2005 #1125 Del Skrevet 4. oktober 2005 Krysser fingrene for at det dukker opp en jobb til deg snart! Har du forresten en hage du kan pusle i der dere bor nå? Mener å huske at du har like stor sans for jord under neglene som jeg har . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 4. oktober 2005 #1126 Del Skrevet 4. oktober 2005 Håper det dukker opp en passende jobb raskt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 7. oktober 2005 #1127 Del Skrevet 7. oktober 2005 Hei igjen og takk til dere som stikker innom meg. Jeg er arbeidsledig og har masse tid til dere, huset, kattene og eksamen. Jeg er ikke redd for å få jord under neglene, så jeg hjalp samboeren med hekken en dag. Har kastet alle blomstrene jeg planter i urner, potter og kasser i sommer, så de er vasket og orden. I morgen får vi masse ved. Da er det bare for oss å legge det opp. Det blir nok noen timers jobb. Ellers leser jeg litt og har begynt å brodere et velkomskilt i julemotiv. Har det bra, er litt forkjølet, men ingenting å klage over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skauta Skrevet 7. oktober 2005 #1128 Del Skrevet 7. oktober 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. oktober 2005 #1129 Del Skrevet 7. oktober 2005 Hei søta!! Lenge siden sist!! Åssen står det til med deg?? Saknar deg eg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 7. oktober 2005 #1130 Del Skrevet 7. oktober 2005 God bedring med forkjølelsen - og god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 11. oktober 2005 #1131 Del Skrevet 11. oktober 2005 Tusen takk folkens! Begynner å bli litt bedre form, Heldigvis. Ingen jobb enda. Venter på svar fra aetat. Saksbehandleren min skal sjekke om det er noen praksisplasser jeg kan søke om å få være en liten periode. Slik at jeg får arbeidserfaring innen arbeidsleder. Jeg er ferdig som arbeidsleder i januar. Har igjen to eksamener, så er jeg ferdig. Det er faktisk bare 3 mnd igjen. Ellers bruker jeg tiden på å få orden på huset. Føler vi ikke er 100 prosent ferdig enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 11. oktober 2005 #1132 Del Skrevet 11. oktober 2005 Det tar jo litt tid å komme i orden etter en flytting. Håper a-etat kan finne en praksisplass til deg - hvis det ikke dukker opp en passende jobb i mellomtiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 14. oktober 2005 #1133 Del Skrevet 14. oktober 2005 Ønsker deg en god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 15. oktober 2005 #1134 Del Skrevet 15. oktober 2005 Nå er det på tide at jeg skriver noen ord. I går var jeg veldig flink. Jeg vasket nesten alle vinduene ut og inn vendig. Jeg håper jeg får tatt resten i morgen. Jeg orket ikke i dag, da jeg var nedover å handlet for helgen. På fredag så skal jeg i samtale ang en 50 % stilling på et kjøkken. Det er iallefall bedre en ingenting. Ellers skal jeg ringe ang et bofellesskap på mandag. Jeg tror ikke det er noe problem å få jobb. Enda enklere hadde det vært for meg, dersom jeg ikke måtte ta hensyn til rygg og hofter. I kveld skal jeg bare slappe av og kose meg. Det er godt å ta det litt med ro etter en forkjølelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 16. oktober 2005 #1135 Del Skrevet 16. oktober 2005 Så fint at det ser ut til at det er mulig å få en jobb. Det blir spennende å høre hva de sier mandag. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 19. oktober 2005 #1136 Del Skrevet 19. oktober 2005 Var til samtale ang ene bofellesskapet i dag. Det er ingen ledig jobb der, men de trenger å ha litt vikarer i bakgrunn. Skal på samtale på fredag ang en annen jobb. Jeg tok influensavaksinen i dag. Litt vondt i armen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 20. oktober 2005 #1137 Del Skrevet 20. oktober 2005 Vikarjobb kan også være bra, ofte er det jo sånn at man starter som vikar, også blir man tilbudt fast stilling etterhvert. Krysser fingrene for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 20. oktober 2005 #1138 Del Skrevet 20. oktober 2005 HJELP, JEG SKAL PÅ JOBBINTERVJU I NOVEMBER!! Trodde aldri det skulle bli min tur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 20. oktober 2005 #1139 Del Skrevet 20. oktober 2005 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 21. oktober 2005 #1140 Del Skrevet 21. oktober 2005 Tusen takk! Skulle hatt samtale i dag også, men hvem er det som er syk. Meg .Dette er dagen mellom å ligge, spy og ligge enda mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå