Gå til innhold

Trulselinemor

Gjest Trulselinemor

Anbefalte innlegg

Gjest Trulselinemor

Det går bra med meg. Er lei av å gå med usikkerheten ang jobb. Ringte derfor Aetat i dag og fikk meg en time til samtale. Håper jeg finner noe annet å gjøre fra 1 oktober, som er mer sikkert enn det jeg har nå og er i større stillingsprosent.

Skal sende oppmeldingsskjema til NKI i dag. Godt å få det ut av hus.

Skal snart til en ØNH spesialist. Håper det går fort og greit for seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Får håpe du kan få litt hjelp på A-etat. Jeg forstår at det ikke er ok med den usikkerheten du har rundt jobbsituasjoenen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det ordner seg med jobb for deg, det er kjedelig å ikke vite hva man har å forholde seg til, blir slitsomt å være avhengig av vikariater og ekstravakter i lengda.

Har dere hørt noe om hvordan det går med niesa, og hvilke utsikter hun har fremover?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Jeg har fått så vondt i ryggen og hofte. Har hatt det over ei uke nå. Har fått legetime kl 14:30, så får jeg høre hva legen sier.

Jeg har fri i dag. Det er fordi jeg har gått i fra 80 til 60 prosent stilling. Har fri i morgen også.

Har skrevet 3 jobbsøknader i helgen, skal ned og sende de etter at jeg har fått dusjet.

I morgen skal jeg reise inn til Aetat for å få kopiert litt flere vitnemål og attester. Greit å ha på lur hvis en stillingsannonse faller i smak.

I morgen har jeg fått frisørtime. Skal bli godt å klippe seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Var hos legen i dag. Hun sykmeldte meg for ei uke. Synes ikke jeg skulle gå noe særlig lengre med smertene. Det var viktig å ta det med ro, men allikevel være litt aktiv.

Jeg har fått sendt tre søknader på jobber i dag. Håper jeg får en av de iallefall. Skal ringe kommunen for å høre om jeg har noe oppsigelsestid så lenge jeg er sykevikar og han er på vei tilbake på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Trulselinemor

Jeg har fått vite at jeg har 14 dagers oppsigelsestid. Håper jeg får tilslag på noen jobber snart og kan si i fra meg den jeg har nå.

Er litt irritert for at jeg har blitt sykmeldt. Hadde sjefen tatt hensyn til at jeg har dårlig rygg, så hadde ikke dette skjedd. :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!!

Jeg håper det kommer til å gå bra med tante- og onkelbarnet deres. Fryktelig nyhet det der :tristbla: Jeg krysser fingrene for at du snart får deg en jobb..og 14 dagers oppsigelsestid er jo supert med tanke på ny jobb. Husker jeg sleit litt med 3mnd oppsigelsestid da jeg sa opp i en jobb jeg hadde og måtte begynne umiddelbart i den nye. Heldigvis var begge typiske ekstrahjelpsjobber, men det blei litt for mye med to stykker i tillegg til fullt studie.

Lykke til med ryggen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Jeg er egentlig glad jeg ikke har lengre oppsigelsestid. For hvis jeg finner en annen jobb, så er det kort tid før jeg er klar til å begynne i den.

Har gjort ferdig en søknad i kveld også. Skal sende den i morgen. Håper jeg er heldig med å finne noe. Håper jeg ikke får mindre en 80 % stilling.

Ellers går det bra. Kjenner ryggen godt enda. Skal prøve meg på jobb neste uke, men det kan være at jeg ber om aktiv sykemelding.

Sjefen min vet at jeg ikke kan ha fysisk tungt arbeid, men jeg må allikevel vaske bussen, bære bruskasser (som er fulle) og rense stoler +++++++ mye mer.

Det har ikke blitt tatt hensyn til i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Jeg er fortsatt ikke bra i ryggen, så jeg vurderer å snakke med legen i morgen. Kanskje bør jeg ha ei uke til. Det kjennes slik ut iallfall. Har vurdert aktiv sykmelding, men vet ikke om det passer seg på arbeidsplassen min.

Jeg har ikke hørt noe om jobbsøknadene mine enda, men håper jeg snart får napp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Trulselinemor

Jeg var til legen igjen på mandag. Hun sykmeldte meg fram til 25 september. Fikk brev fra kommunen i dag. Det blir ingen fornyelse at arbeidskontrakten etter 1 okotber. Det er fordi han jeg er vikar for, er på vei tilbake på jobb. Han har begynt å jobbe litt og skulle øke etter hvert.

Herregud som jeg kommer til å savne noen av brukerne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd at ryggen din ikke har blitt bedre. Jeg vet ikke hvor mange mil jeg gikk sist jeg hadde vondt i ryggen, for det var det eneste som hjalp.

Vel - da er et jobbkapittel snart over. Det dukker nok opp et nytt tilbud, skal du se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Trulselinemor

I dag sende jeg en søknad på jobb og to uformelle søknader. Håper det ikke går alt for lenge før jeg har noe å gjøre.

Kjedelig å være sykmeldt. Godt at samboeren også går hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

I dag har vi fått bestilt oss litt ved. Får det vel i neste uke en gang.

Det går bedre med ryggen min. Har vurdert å friskmelde meg, men har blitt frarådet det. Det kan være jeg får en ny smell, som kan bli sterkere.

Har ikke fått respons på noen jobbsøknader enda. Fikk brev fra en tidligere arbeidsplass i dag ang referanse. Hun ønsket ikke å stille som referanse for meg. Jeg vet ikke hvorfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at det går bedre med ryggen din. Synes legen din er fornuftig. Det er bedre å ta det med ro en eller to dager ekstra for å slippe å få et tilbakefall.

Lykke til me jobbsøkinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

På onsdag begynner jeg på jobb igjen. 3 dager igjen, så er jeg arbeidsledig.

Skal på opplæring en plass i morgen, men det er kun vikariat når de trenger folk. Det kan gå lang tid mellom hver vakt. Håper jeg finner noe fast snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...