Gjest Trulselinemor Skrevet 9. august 2005 #1081 Del Skrevet 9. august 2005 Tusen takk for hilsen Fakse. I dag har jeg kun laget middag, vasket opp og vasket to maskiner. En med kjøkkenhåndkler og en med mopper. Fikk brev fra NKI. Jeg fikk ikke gjennomslag på klagen. Så nå er det fram med bøkene og begynne å lese igjen. I januar blir det to eksamner på meg. Jeg som hadde håpet på bare en. Ja, ja, slik kan det også gå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 10. august 2005 #1082 Del Skrevet 10. august 2005 Det var jo ikke ok. Synd at klagen ikke ble tatt til følge. Men - du klarer dette også du. En ny eksamen gir deg jo en ny sjanse til å gjøre det godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 10. august 2005 #1083 Del Skrevet 10. august 2005 Nei, det var ikke noe moro det der. Men jeg var egentlig ganske så forberedt, så jeg ble ikke så veldig overrasket. Litt skuffet, men ingen ting å gjøre med. Når helgen er over, så er det fram med bøkene igjen. Nå har jeg bedre tid å lese. Sist gang så ble det liten tid. Det er jo pga flyttingen. Det tok litt tid før jeg kom i gang med lesingen. Jeg begynte å jobbe så kort tid etterpå, at jeg var veldig sliten om kveldene. Da ble det mest lesing i helgen. Jeg har skrevet oppmeldingsskjema til eksamen allerede. Venter bare på at videregående skolen skal komme i gang, slik at jeg kan spørre om leie av klasserom der. Jeg vet at det ikke er noe problem, for det sa rektoren i vår. Men jeg må ha hans signatur på arket. Oppmeldingsfristen er ikke før 1 oktober, men jeg vil være litt tidlig ute denne gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 11. august 2005 #1084 Del Skrevet 11. august 2005 Skjønner at du er frustrert fordi klagen ble avvist, det virker alltid som et orkt å starte på nytt når man trodde man var ferdig. Men på den positive siden så får du jo sjansen til å gjøre det skikkelig bra på denne eksamen. Om klagen hadde gått gjennom hadde vel karakteren uansett blitt så som så, men nå som du får bedre tid å lese på er jeg sikker på at resultatet blir like bra som på de andre eksamenene dine! Go girl! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 14. august 2005 #1085 Del Skrevet 14. august 2005 Nå er det noen dager siden jeg fikk brev fra NKI. Jeg tar det ikke så tungt lengre. Uansett, som Fakse skriver, så hadde karakteren blitt så som så dersom jeg hadde fått gjennomslag på klagen. Så det hadde vel uansett blitt til at jeg hadde tatt den opp igjen. I går feiret vi dagen min. Det ble veldig vellykket. Maten var kjempe god og marsipankaka var en av de beste jeg har smakt. Har fått litt penger. Så nå blir det videokamera på meg. Det jeg ønsker meg koster nesten 5000,- kr, så jeg må legge i 500,- selv. Skal reise å se om jeg får tak i det i morgen. Fikk verdens fineste gave av min kjære. Jeg elsker han! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 14. august 2005 #1086 Del Skrevet 14. august 2005 Glemte å skrive at jeg hadde migrene under hele dagen min. Men jeg kom meg igjennom, og er fornøyd med dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 14. august 2005 #1087 Del Skrevet 14. august 2005 Dumt med migrene, men fint at du ellers hadde en koselig dag. Jeg forstår at samboeren din er blitt frisk igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 15. august 2005 #1088 Del Skrevet 15. august 2005 I dag har det vært en helvetes dag. Fikk ikke sove pga et angstanfall. Har slitet det siste året med angstanfall. I tillegg til anfallet så var det så varmt at jeg ikke fikk sove. Fikk vel ca 3 1/2 time søvn i natt. Jeg kom meg opp og på jobb. Orket ikke å være med å trene i dag. Var ikke i form til det. Kjennes ut som om jeg er fyllesyk. Men det er jeg ikke, for det er lenge siden jeg har drukket nå. Godt jeg har fri i morgen. Da skal jeg sove lenge. Ingen vekkeklokke skal få plage meg i morgen. Jeg fikk 4500,- kr i bursdagspenger, så jeg skal av sted å kjøpe meg videokamera etterpå. Skal iallefall se på utvalget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 15. august 2005 #1089 Del Skrevet 15. august 2005 Angstanfall er ikke all right. Og de burde ikke komme om natta når man skal sove. De burde for så vidt ikke komme i det hele tatt. Håper du finner et videokamera du liker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 16. august 2005 #1090 Del Skrevet 16. august 2005 Jeg fikk tak i det videokamera som jeg hadde sett i elkjøp bladet. Det er et JVC GRD 290 digitalt videokamera. Det kostet 5000,- Skulle jeg ha bestilt det via nettet, så måtte jeg ha betalt 5500,- Jeg har fri i dag. Sov til kl 11:00. Har tenkt å gjøre litt i huset i dag og kanskje kjøre litt søppel på gjennvinningen. Få se hva jeg orker. Handle må jeg i allefall. Det er tomt for brød i huset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 16. august 2005 #1091 Del Skrevet 16. august 2005 Gratulerer med kamera. Så nå kan du lage dine egne spillefilmer hvis du vil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 22. august 2005 #1092 Del Skrevet 22. august 2005 Hvordan står det til med deg da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 22. august 2005 #1093 Del Skrevet 22. august 2005 Fikk en tung nyhet i dag. Ei jente vi er tante og onkel til ligger på sykehus etter en båtulykke. Ulykken skjedde natt til 13 august. Jenta ligger i koma. Orker ikke å skrive mer nå. Er helt tom. Kan ikke forstå at dette har skjedd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Chanela¤ Skrevet 23. august 2005 #1094 Del Skrevet 23. august 2005 Så ekkelt!! Krysser fingrene for at alt går bra med henne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 23. august 2005 #1095 Del Skrevet 23. august 2005 Huff, så leit! Håper virkelig at det går bra med henne, og at hun ikke får noen varige men. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 24. august 2005 #1096 Del Skrevet 24. august 2005 Det var leit å lese. Forstår at man får sjokk av slike beskjeder, for det virker så meningsløst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeleine Skrevet 25. august 2005 #1097 Del Skrevet 25. august 2005 Så trist og sjokkerende nyhet å få Skjønner godt du må være helt i sjokk. Håper virkelig det går bra med henne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 27. august 2005 #1098 Del Skrevet 27. august 2005 Vi har ikke hørt noe mer om jenta. Vi håper det går bra. Tenker på det hele tiden. Vi har lyst til å gjøre noe, men hva?? Vi har ikke besøkt henne. Men vi har snakket om det. Snakke litt med far hennes og høre hva han sier. Ellers så fikk jeg vite i går at arbeidskontrakten min går ut september. Men jeg går ned i stillingsprosent. Jeg går i fra 80% til 60%. Det blir jeg merken på øknomien. Må se om jeg finner meg noe annet å gjøre. Helst fast. Jeg søkte på to stillinger tidligere, har fått svar fra den ene. Den jobben fikk jeg ikke. Den andre har jeg ikke hørt i fra enda. Jeg har skrevet oppmeldingsskjema til eksamen, fått leie klasserom ved en skole, fått rektoren der til å fylle inn noen opplysninger som NKI trenger, så på mandag sender jeg søknaden. Søknadsfristen er ikke før 1 oktober, men jeg vil bare få den vekk. I går ble jeg full. I dag har jeg vært i dårlig form. Hadde fest med nabolaget her. Kjempe kjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 28. august 2005 #1099 Del Skrevet 28. august 2005 Fest er kjekt. Synd du ikke fikk større stilling videre. Håper det dukker opp noe til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 28. august 2005 #1100 Del Skrevet 28. august 2005 Takk for helsing i boka mi!! Lenge siden sist no. Saknar deg også.. Korleis går det med deg for tida?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå