Gjest Trulselinemor Skrevet 30. juli 2005 #1061 Del Skrevet 30. juli 2005 Tusen takk for hilsen. Alltid like koselig at noen stikker innom dagboka mi. Nå begynner samboeren å føle seg litt bedre. Jeg er litt slapp i kveld, men det kan være pga at jeg er sliten etter ei hektisk uke. Sjefen min er veldig flink til å finne noe å hakke på hele tiden. Føler at samme hva jeg gjør, så er det ikke 100 % bra nok for henne. Ei uke til på jobb, så kommer det ei tilbake etter ferie. Om tre uker kommer det enda ei. Kanskje om ei uke får vi vikar inn for ei er sykmeldt. Håper, Håper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 31. juli 2005 #1062 Del Skrevet 31. juli 2005 I dag har jeg bakt kake for å ha med på jobben i morgen. Håper de ikke synes jeg skar for små biter. Får sikkert kritikk av sjefen for det også. Men brukerne skal spise mat først, og da er det ikke sikkert de orker så mye kake etterpå. Jeg skar stykkene i den størelsen jeg bruker å gjøre hjemme når vi har besøk. Håper denne uken går fort. Neste uke er vi ei til på jobb. I morgen tenkte jeg skulle trene litt, dersom brukerne skal. Håper det. Føler jeg trenger en treningstime nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 31. juli 2005 #1063 Del Skrevet 31. juli 2005 Det får nå være måte på kritikk, da. Så omtenksom du er som baker kake og tar med på jobben. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 31. juli 2005 #1064 Del Skrevet 31. juli 2005 (endret) Gratulere med dagen Endret 31. juli 2005 av Bettie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 1. august 2005 #1065 Del Skrevet 1. august 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 1. august 2005 #1066 Del Skrevet 1. august 2005 Dagen i dag har vært veldig vellykket. Reiste litt tidligere på jobb fordi jeg skulle ha med kake. Kom på jobb så fikk jeg satt kaka i kjøleskapet og satt på kaffe og tevann. Flagget ble hengt ut av sjefen. Etter en timers tid begynte jeg på ruta mi å hente brukere. Det ble ikke noe trening i dag, så jeg hjalp heller til med noe rydding. Fikk en del SMS'er og en telefon mens jeg var på jobb. Ved lunsjen så ble det servert pizza. Et lite flagg på bordet ble satt fram og de tente telys. Bursdagssangen ble synget. Jeg fikk blomsterbukett av brukere og kollegaer. Veldig hyggelig. Etter en stund skulle brukerne kjøres hjem. Når jeg var ferdig med det, så reiste jeg tilbake til jobben og ryddet litt. Når jeg var ferdig reiste jeg for å fylle diesel, før jeg parkerte bussen for dagen. Da jeg kom hjem, så møtte samboeren meg ute. Han var feberfri og følte seg mye bedre. Var godt å se han på bena igjen. Kom inn så lå det en rekommandert sending til meg. Reiste ned for å hente den og var innom å bestilte pizza. Heldigvis bor vi så kort unna sentrum, at pizza'en var fortsatt varm når jeg kom hjem. Spiste og koste oss mens vi så på tv'en. Har tekstet litt i kveld, men ingen har ringt. Ingen av foreldrene mine, men mamma snakket jeg med to ganger i helgen + at jeg har tekstet mye med henne i dag. Bestemor har ikke ringt, og det overrasker meg litt. Tusen takk til dere alle som har sendt meg en gratulasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 1. august 2005 #1067 Del Skrevet 1. august 2005 Fint at dagen gikk bra på jobben. Det virket koselig det de hadde ordnet på jobben. Så bra at samboeren er blitt bedre. Var det i dag dere hadde 5-årsjubileum også? I så fall - gratulerer med det også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 1. august 2005 #1068 Del Skrevet 1. august 2005 Det stemmer det Bettie. 1 august 2000 forlovet vi oss. Så nå er det 5 års jubileum. Håper på bryllup en gang, men vi må først få råd. Vi kjøpte litt dyrere hus en det vi hadde tenkt til, og da må vi tenke litt annerledes økonomisk. Men vi har det godt som vi har det. Jeg elsker han over hele mitt hjerte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 1. august 2005 #1069 Del Skrevet 1. august 2005 En ting glemte jeg å skrive i sted. Mens jeg var på jobb, sa hadde samboeren vasket mørke klær og hengt opp. tatt av på senga og vasket det. Han hang det opp mens jeg var nedover etter pizza. På søndag skal vi feire dagen med noen i hans slekt. Det skal bli gøy. Gleder oss til det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 2. august 2005 #1070 Del Skrevet 2. august 2005 Det er tirsdag og jeg har FRI! Derfor har jeg tenkt å prøve å gjøre litt i dag, Gjøremål for dagen: - Ringe kommunen ang arbeidskontraktet og ringe aetat for å gi beskjed hvordan kontrakten ligger an - Rydde ut av oppvaskmaskin - Bære ut litt gamle aviser og reklame i papirdunken - Sy en gardin og henge opp - Bytte ut to gardinstenger og heng opp gardin - Vaske katterommet og bytte sand - Støvsuge alle golv - Vaske bad, wc og vaskerom - Tørke støv i hele huset - Vaske golv - Vaske 4 vinduer - Klippe plen Dette ble mye. Jeg tviler på at alt blir gjort i dag, men bare vi er ferdig med alt innen søndag. Da er jeg fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 2. august 2005 #1071 Del Skrevet 2. august 2005 Jeg har ikke fått gjort alt jeg skulle i dag, men jeg fikk begynt på lista mi. Det jeg har fått gjort, er: - Ryddet ut av oppvaskmaskin. - Ringe kommunen ang arbeidskontraktet og ringe aetat for å gi beskjed hvordan kontrakten ligger an - Vaske katterommet og bytte sand - Klippe plen - Bære ut litt gamle aviser og reklame i papirdunken Ellers har jeg laget middag og ryddet opp etter middagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 2. august 2005 #1072 Del Skrevet 2. august 2005 Ser ut som du har hatt ein helt grei dag då. Sånn som meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 5. august 2005 #1073 Del Skrevet 5. august 2005 Denne uken på jobb har gått veldig bra. Ikke så mye kritikk og jeg har gjort mye jeg ikke har fått beskjed om. Hun har ingen ting å klage på nå. Nå er det helg. DEILIG!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Chanela¤ Skrevet 5. august 2005 #1074 Del Skrevet 5. august 2005 Heisann Trulsis! Har du hatt bursdag?? Beklager at jeg ikke har sett det før nå!! Gratulerer så mye med dagen som var, og håper du får en flott helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Chanela¤ Skrevet 5. august 2005 #1075 Del Skrevet 5. august 2005 Heisann Trulsis! Har du hatt bursdag?? Beklager at jeg ikke har sett det før nå!! Gratulerer så mye med dagen som var, og håper du får en flott helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 6. august 2005 #1076 Del Skrevet 6. august 2005 Hei og tusen takk for hilsen. Ja, jeg fylte år på mandag, da ble jeg 30 år. I dag har jeg ikke orket å gjort så mye. Jeg har en del ting jeg må få gjort før vi får besøk i morgen. Skal tørke støv og vaske golv i kveld. Skal vente til samboeren er ferdig å se et program på tv'en. Litt sent å holde på med støvtørking, men har ikke orket å gjrot det tidligere i dag. Jeg har ikke vært helt i form i dag. Fryser og svetter, har litt feber. Har hatt vondt i hode i så og si i hele dag. Litt bedre nå. Eller rettere sagt, det var litt bedre. Skulle gi kattene mat. Da klarte jeg og stange oppi sentralsøvsugern. Da sa jeg noe som ikke står i bibelen. I morgen får vi besøk. Skal servere pizza har jeg tenkt. Håper det blir vellykket. Jeg skulle ha sydd en gardin, og hangt opp to nye gardinstenger. Jeg får se om jeg får gjort det før vi får besøk i morgen. Vaske vinduene blir jeg ikke få gjort før til uken, men det får ikke hjelpe. Skriver kanskje litt mer i løpet av helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 7. august 2005 #1077 Del Skrevet 7. august 2005 Nå har jeg bare igjen å vaske golv. Jeg gjør det i morgen tidlig. GOD NATT ALLE SAMMEN!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 7. august 2005 #1078 Del Skrevet 7. august 2005 I dag har vi hatt besøk. Kjempe hyggelig. Vi koste oss med pizza. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 9. august 2005 #1079 Del Skrevet 9. august 2005 I dag har jeg fri. Deilig. Skal prøve å få gjort litt, men har ingen arbeidslyst enda. Men den kommer vel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 9. august 2005 #1080 Del Skrevet 9. august 2005 Synes du skulle unne deg å slappe litt av også. Ha en fin fridag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå