Bettie Skrevet 19. juli 2005 #1041 Del Skrevet 19. juli 2005 Det tar vel litt tid, for en annen sensor må rette den og gi prøven karakter før du får svar. ha en god kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 21. juli 2005 #1042 Del Skrevet 21. juli 2005 Ja, jeg må nok regne med å vente litt før jeg får svar. Jeg klaget iallefall innenfor fristen og det er jo bra. I dag var jeg hos legen. Det var 28 dager siden jeg startet på reductil. Vekten hadde minsket med 5 kg. Jeg forstår ikke det helt, for jeg kjenner ikke noe særlig forskjell. Men det kan være at det var mye væske i kroppen. Fikk ny resept og skal på kontroll om en mnd. Denne mnd har jeg lyst til å være mer på treningsstudio. Det virket som er kjekk plass og mer motiverende. Ellers har jeg og samboeren vært ute å handle litt i dag. Kjekt å gjøre noe annet enn bare å sitte hjemme også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 21. juli 2005 #1043 Del Skrevet 21. juli 2005 Heisann nye "nabo". Bare innom for å gjøre meg bedre kjent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 22. juli 2005 #1044 Del Skrevet 22. juli 2005 Hei du 5 kg er en meget god start det. Gartulerer! Ønsker deg en riktig god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 22. juli 2005 #1045 Del Skrevet 22. juli 2005 Tusen takk. Skal som sagt på ny kontroll i august. Håper jeg i mellom tiden har vært flink til å mosjonere. Samboeren lurer på hva han skal go meg i 30 årsgave. Jeg hat ikke peiling på hva jeg skal ønske meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 24. juli 2005 #1046 Del Skrevet 24. juli 2005 I dag er vi slitne. Var i bursdag i går og det var mye folk der. Har hatt mye å gjøre på jobben disse ukene. Mer å gjøre pga vi er færre på jobb. Jeg skal snart begynne å lese på eksamen. Skal ha en i januar. Regner med at jeg må ta opp igjen den jeg ikke var fornøyd med. Og dersom jeg må det, så blir det to eksamner i januar. Men før jeg begynner å lese på eksamen, så skal jeg få overstått bursdagen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 25. juli 2005 #1047 Del Skrevet 25. juli 2005 Bursdagselskaper kan være hyggelige de. Forstår at det blir mye ekstra på jobben når det er færre som skal klare å gjøre samme jobben som ellers. Når har du bursdag, forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 25. juli 2005 #1048 Del Skrevet 25. juli 2005 I dag har jeg bestilt koldtbord og marsipankake. Bettie: Jeg fyller på mandag om ei uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 26. juli 2005 #1049 Del Skrevet 26. juli 2005 Det ser ut som om jeg må vente med å feire dagen min. Samboeren min har blitt syk. Han er hos legen nå. Kjempe stygg hoste som gjorde sikkelig vondt. Han så ikke mye pigg ut. Det er ikke så lenge til jeg skulle feire, så jeg tror jeg må utsette den. Synes jeg må ta litt hensyn til han. Ikke kjekt å ha fullt hus og ikke være i form. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 26. juli 2005 #1050 Del Skrevet 26. juli 2005 Bursdagsfeiringen blir utsett 14 dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 26. juli 2005 #1051 Del Skrevet 26. juli 2005 Bare innom og sier heisann! Bursdagsfeiring er jo ganske stas, da! Ha en flott dag videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 26. juli 2005 #1052 Del Skrevet 26. juli 2005 Tusen takk for hilsen Hope. Jeg gjør alt jeg kan for at samboeren skal ha det bra. Han har ikke lyst på noe. Han klarte å få ned litt middag, men det er det eneste han har spist i dag. Ellers har han drukket litt. Sikkert for lite, men allikevel bedre en ingenting. Jeg laget nettopp en kopp med te, håper det hjelper litt. Hadde håpet jeg kunne være hjemme å dulle med han i morgen, men jeg må nok på jobb. Heldigvis så er jeg å treffes på telefonen hele tiden. Jeg må huske å avbestille koldtbordet og marsipankaka. Ringte å snakket med de i dag, og det var tidsnok at jeg avbestilte på torsdags morgen. Gjør jeg det i morgen, så er det gjort. Skal be dem bestillingen min ligge, så kan jeg bruke den om 14 dager. Håper bare at jeg ikke blir syk i mellomtiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 26. juli 2005 #1053 Del Skrevet 26. juli 2005 Får håpe samboeren din blir fort frisk, og jeg forstår at bursdagsfeiring ikke akkurat er riktig "medisin". Så fint at du bare kan utsette feiringen noen dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 27. juli 2005 #1054 Del Skrevet 27. juli 2005 Så hensynsfult av deg å utsette bursdagsfeiringen til han blir frisk! Tipper det blir en koseligere feiring både for han og deg på den måten! Har du sett at jeg også omsider har somla meg til å begynne en dagbok? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 27. juli 2005 #1055 Del Skrevet 27. juli 2005 Tusen takk for hilsen. I dag har jeg avbestilt koldtbordet og marsipankaka. Bestillingen blir liggende hos dem, slik at jeg kan bruke den om 14 dager. Håper han er bedre på mandag. Det er ikke bare det at jeg har rundt tall da. Men vi har vært forlovet i 5 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 27. juli 2005 #1056 Del Skrevet 27. juli 2005 Begge deler må selvfølgelig feires. 5 år er ikke ille. Håper samboeren blir raskt bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 27. juli 2005 #1057 Del Skrevet 27. juli 2005 Saknar deg eg vennen.. Leit at sambuaren din har blitt sjuk.. Håpar han blir fort frisk att!! Tenker mykje på deg og håpar du har det bra!!! *klemme* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 29. juli 2005 #1058 Del Skrevet 29. juli 2005 (endret) I dag har samboeren vært feberfri. Håper det fortsetter slik. Jeg føler meg litt varm og slapp i dag, men kan være pga jeg hatt mye stress på jobben denne uken. Sjefen min må hele tiden finne ting å klage på hos meg. Blir litt lei. Gleder meg om 3 uker, da kommer det ei veldig koselig dame tilbake. Endret 29. juli 2005 av Trulselinemor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 29. juli 2005 #1059 Del Skrevet 29. juli 2005 Det er ikke hyggelig å føle at sjefen er etter en og finner stadig småting som det kan klages over. Det kan gi stress, det. Ønsker deg en riktig god helg. Håper ikke du ble smittet av samboeren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skarv Skrevet 30. juli 2005 #1060 Del Skrevet 30. juli 2005 Måtte bare legge igjen en hilsen så du ser at jeg ikke har glømt deg helt. Leit at sambo.ble syk,men du får sikkert en kos dag alikavell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå