Gå til innhold

Trulselinemor

Gjest Trulselinemor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Trulselinemor

Jeg har ikke fått gjort noe av det jeg hadde planlagt i dag.

Våkne kl 6 og fikk ikke sove igjen. Stod opp, hente avisen og leste den. Kl 7:30 så la vi oss igjen. Sov til kl 11:00. Stod da opp. Etter en timers tid så sovnet jeg på sofaen. Sov en stund der. Våknet til det fine været, sovnet igjen og våknet til regnvær.

Hvor er sommeren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Chanela¤
Hvor er sommeren?

Hallais! Godt spørsmål :klø:

Er regnbyger her og. Men bor jo i Bergen, så kan vel ikke forvente det helt store sommerværet :wink:

Akkurat nå driter jeg i været. Det kan regne så det raser helt til fredag. Men da vil jeg ha sommer. For da har jeg fått ferie :sjarmor: Inntill da skal jeg bare være inne og lese uansett :P

Går det bedre på jobben nå da? Bor du der du vokste opp eller i nærheten? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Takk for kosleg helsing i boka mi, Trulsis!!! :) Eg saknar deg også!!! Lurer på kor sommaren blir av eg også, men har ein liten mistanke om at den dukkar fram når vi er ferdige med eksamenane våre!!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Jeg har fri i dag, men klarer ikke å lese til eksamen. Kommer ikke i gang i dag. Ringte skolen hvor jeg skal leie klasserom og alt var i orden. Papirene var også kommet. Fikk sommerfugler i magen. Litt tidlig å grue seg enda. Første eksamen er den 9 juni.

Gleder meg til å få det overstått. Skal bli godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Nå nærmer eksamen seg med stormskritt. Men jeg har tro på at dette går bra. I følge Fakse så går dette bra. Jeg stoler på henne.

På jobben går det bra. Trives veldig godt. Gruer meg til vikariatet er over og jeg må ta farvel. Godt jeg ikke vet når det er over. Det enn ikke vet har man ikke vondt av.

Her hos oss er det dritt vær. Håper sommeren kommer når jeg er ferdig med eksamen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare noen få dager igjen, og så er eksamen over. Det kommer sikkert til å gå bra.

Ha en god helg - med eller uten lesing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Nå sitter jeg liksom å leser, men klarte ikke å holde meg unna KG. På torsdag er den første eksamen. Jeg føler jeg ikke kan noe, men den følelsen hadde jeg på kommunikasjonen også og da fikk jeg 5.

Jeg må få bedre selvtillitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må få bedre selvtillitt.

Jupp! Dagboka di her er vitne på at du har god grunn til å tenke bra om deg selv både på det ene og det andre området.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Da var jeg ferdig med en eksamen. Nå gjenstår det en eksamen på tirsdag. Skal bli godt å bli ferdig med den også.

Jeg føler at det gikk bra i dag. Men jeg tør ikke å håpe før jeg får resultatet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Jeg glemte å skrive at jeg må vente i ca 5 uker på eksamensresultatet. Håper tiden går fort dit.

Jeg glemte også å skrive at jeg skal ha en eksamen i økonomi i januar. Når det er unnagjort, så er jeg utdannet arbeidsleder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pluteslig er ukene gått og resultatet er der. Det blir jo spennende. Det har sikker gått bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Hjelp- Eksamen i morgen og jeg føler at jeg ikke kan noen ting.

Håper det går bedre en jeg føler nå. Jeg må prøve å tenke positivt på det. Håper at det går bra og at jeg slipper å ta den opp igjen. Får jeg 4 så er jeg fornøyd. Får jeg 5 så blir jeg hoppende glad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest Trulselinemor

Fytt i H......! Den eksamen der var ikke enkel. Håper det har gått bra. Jeg hadde store problemer. Håper på en 4'er, men tviler litt på det.

Ja, ja, jeg kan ta den oppigjen dersom det gikk alt for dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Etter jeg kom hjem fra eksamen så har jeg ikke gjort så mye. Sovnet på sofaen og sov ei liten stund. Reiste på gatekjøkkene for å kjøpe mat. Gadd ikke å lage middag i dag. Tekstet litt med mamma.

Det går bedre med meg. Jeg er ganske så sikker på at jeg må ta opp igjen eksamen. Men det får ikke hjelpe. Den tid, den sorg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

I dag hadde jeg migrene halve arbeidsdagen. Det var ikke så veldig kjekt. Iallefall ikke når jeg er sjåfør. Det gikk heldigvis over etter hvert.

Kommunen hadde rotet med lønninga min, så jeg måtte hente den kontant. 13 000 kr er jeg ikke vant med å gå med i lommeboka. Samboeren min kom å hentet pengene. Jeg hadde ikke mulighet til å stikke i banken med de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...