Gjest Gjesta Skrevet 6. februar 2005 #861 Del Skrevet 6. februar 2005 Gratulerer med god karakter!! Du vet, det ordner seg for snille jenter..... Ha en fin uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 6. februar 2005 #862 Del Skrevet 6. februar 2005 Tusen takk alle sammen! Er veldig glad for den karakteren. I dag har jeg gått en lang tur og jeg har vært innom grava til mine besteforeldre for å rydde litt opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 9. februar 2005 #863 Del Skrevet 9. februar 2005 I går kveld fikk jeg unna en innlevering. Godt med alt som er unna gjort. Huset er ikke solgt enda. Men vi skal ha to visninger denne uka. Spennende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 9. februar 2005 #864 Del Skrevet 9. februar 2005 Vi fikk inn et bud i går. Det er under vurdering. Skal ha visning i dag og i morgen. Se hvordan det går før vi bestemmer oss for budet. Ellers fant vi oss et hus i dag som vi vil kikke litt nærmere på. Det er et hus vi kan ha råd til. Skriver litt mer senere. Må rydde nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 13. februar 2005 #865 Del Skrevet 13. februar 2005 Hvordan har det gått med budet? Har det kommet inn fler? Håper det går riktig vei for dere denne gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslejenta Skrevet 13. februar 2005 #866 Del Skrevet 13. februar 2005 En søndagskveldhilsen fra meg! Håper dere får solgt huset snart! *krysse fingrene* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 14. februar 2005 #867 Del Skrevet 14. februar 2005 Hei vennen min! Lenge siden sist no!! Åssen går det med deg? Så spennande at de har fått inn eit bud på huset! Er det noko de kan akseptere eller? Kryssar fingrane for at det skal gå bra, i alle fall!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 16. februar 2005 #868 Del Skrevet 16. februar 2005 Vi fikk inn et bud i går. Det er under vurdering. Skal ha visning i dag og i morgen. Se hvordan det går før vi bestemmer oss for budet. Ellers fant vi oss et hus i dag som vi vil kikke litt nærmere på. Det er et hus vi kan ha råd til. Skriver litt mer senere. Må rydde nå. Vi var å så på huset, men vi mistet det i budrunden. Det ble alt for dyrt for oss. Vi må tenke på at vi skal leve også. Vi vurderer å akseptere budet vi har fått inn. Det er ikke lett å selge hus her vi bor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skarv Skrevet 16. februar 2005 #869 Del Skrevet 16. februar 2005 Hallo Trulselinemor.No er det en stund siden jeg har hørt fra meg,er inne og leser litt av og til.Så jeg føller med som du skjønner.Så fint at det går bra for deg på skolen og at det kanskje blie hussalg på dere. :klem2: fra Skarv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 18. februar 2005 #870 Del Skrevet 18. februar 2005 Det ser ut som om det går vår vei denne gangen. Tror det blir avgjort i dag om vi aksepterer budet. Vi er på utkikk etter hus, men det er ikke lett. Enten er de veldig gamle eller så er de veldig dyre. Vi kan gå maks opp til 1 300 000,- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 18. februar 2005 #871 Del Skrevet 18. februar 2005 Så flott, da. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dolphina Skrevet 18. februar 2005 #872 Del Skrevet 18. februar 2005 Så bra at huset deres blir solgt! Da kommer dere jo snart til Østlandet! Alt er bra når man ser Mjøsa! Ha en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sola Skrevet 20. februar 2005 #873 Del Skrevet 20. februar 2005 hei hei... haaper du faar en kjempe fin dag hvordan gaar det med studiet om dagen? flott at huset deres blir solgt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 22. februar 2005 #874 Del Skrevet 22. februar 2005 Huset er solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 22. februar 2005 #875 Del Skrevet 22. februar 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 22. februar 2005 #876 Del Skrevet 22. februar 2005 Huset er solgt! OJ!!! Gratulerer så masse!!!! Når blir det flytting? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 22. februar 2005 #877 Del Skrevet 22. februar 2005 Så flott! Gratulere så masse. Nå kan dere bruke krefter på noe mer lystbetont - som å finne det nye huset der dere vil ha husvære. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 22. februar 2005 #878 Del Skrevet 22. februar 2005 OJ!!! Gratulerer så masse!!!! Når blir det flytting? Vi regner med at vi flytter i midten av april. Kanskje før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skarv Skrevet 23. februar 2005 #879 Del Skrevet 23. februar 2005 Så fint Trulselinemor,endelig kommer du deg heim igjen. Håper dere får et hun på en plass dere er 100% fornøyd med. :klem2: fra Skarv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sola Skrevet 24. februar 2005 #880 Del Skrevet 24. februar 2005 innom for å hilse pent og ønske deg en riktig koselig dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå