Gå til innhold

Trulselinemor

Gjest Trulselinemor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Trulselinemor

Tusen takk alle sammen!

Er veldig glad for den karakteren.

I dag har jeg gått en lang tur og jeg har vært innom grava til mine besteforeldre for å rydde litt opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

I går kveld fikk jeg unna en innlevering. Godt med alt som er unna gjort.

Huset er ikke solgt enda. Men vi skal ha to visninger denne uka. Spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Vi fikk inn et bud i går. Det er under vurdering. Skal ha visning i dag og i morgen. Se hvordan det går før vi bestemmer oss for budet.

Ellers fant vi oss et hus i dag som vi vil kikke litt nærmere på. Det er et hus vi kan ha råd til.

Skriver litt mer senere. Må rydde nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei vennen min! Lenge siden sist no!! Åssen går det med deg? Så spennande at de har fått inn eit bud på huset! Er det noko de kan akseptere eller? Kryssar fingrane for at det skal gå bra, i alle fall!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor
Vi fikk inn et bud i går. Det er under vurdering. Skal ha visning i dag og i morgen. Se hvordan det går før vi bestemmer oss for budet.

Ellers fant vi oss et hus i dag som vi vil kikke litt nærmere på. Det er et hus vi kan ha råd til.

Skriver litt mer senere. Må rydde nå.

Vi var å så på huset, men vi mistet det i budrunden. Det ble alt for dyrt for oss. Vi må tenke på at vi skal leve også.

Vi vurderer å akseptere budet vi har fått inn. Det er ikke lett å selge hus her vi bor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo Trulselinemor.No er det en stund siden jeg har hørt fra meg,er inne og leser litt av og til.Så jeg føller med som du skjønner.Så fint at det går bra for deg på skolen og at det kanskje blie hussalg på dere.

:klem2: fra Skarv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Det ser ut som om det går vår vei denne gangen. Tror det blir avgjort i dag om vi aksepterer budet.

Vi er på utkikk etter hus, men det er ikke lett. Enten er de veldig gamle eller så er de veldig dyre. Vi kan gå maks opp til 1 300 000,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Så flott! Gratulere så masse. Nå kan dere bruke krefter på noe mer lystbetont - som å finne det nye huset der dere vil ha husvære. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

OJ!!! Gratulerer så masse!!!! Når blir det flytting?

Vi regner med at vi flytter i midten av april. Kanskje før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint Trulselinemor,endelig kommer du deg heim igjen.

Håper dere får et hun på en plass dere er 100% fornøyd med.

:klem2: fra Skarv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...