Midnattsol Skrevet 2. januar 2005 #821 Del Skrevet 2. januar 2005 Godt nyttår, Trulselinemor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 3. januar 2005 #822 Del Skrevet 3. januar 2005 På nyttårsaften fikk vi telefon ang visning. Det var en som skulle se på huset for en kamerat. Så på onsdag skal vi ha visning. Håper det går vår vei nå. Om vi får solgt nå, så blir det ikke flytting før etter påske. Det er såpass mye som skal pakkes, ryddes og vaskes, at vi trenger tiden. På fredag skal jeg ha eksamen i kommunikasjon. Jeg gruer meg sikkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vixen Skrevet 4. januar 2005 #823 Del Skrevet 4. januar 2005 Godt nyttår tilbake til deg også! Hyggelig at du stakk innom med julehilsen. -viXen- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 4. januar 2005 #824 Del Skrevet 4. januar 2005 Lykke til med visning - og med eksamen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meteora Skrevet 5. januar 2005 #825 Del Skrevet 5. januar 2005 Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 8. januar 2005 #826 Del Skrevet 8. januar 2005 I dag har jeg hatt eksamen i kommunikasjon. Jeg følte det gikk bra, men det kan være det ikke gjorde det. Får jeg 3, så skal jeg være fornøyd. Får jeg 4 da blir jeg enda mer fornøyd. 5 eller 6 får jeg ikke, det vet jeg veldig godt. Jeg har hatt problemer med søvnen i nesten ei uke. Tror ikke den blir normal igjen før jeg er ferdig med eksamen på tirsdag. Da skal jeg ha ledelse og organisasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 8. januar 2005 #827 Del Skrevet 8. januar 2005 Godt med overstått eksamen, ikke sant? Hvordan har det gått med visningen? Ønsker deg en god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 11. januar 2005 #828 Del Skrevet 11. januar 2005 Godt med overstått eksamen, ikke sant? Hvordan har det gått med visningen? Ønsker deg en god helg Første eksamen gikk bra. Skal ha en eksamen om 6 timer, men har måtte meldt avbud. Jeg har gått kvalm i hele dag og nesten ikke fått i meg mat. Nå har magen i tillegg slått seg vrang. Den visningen vi skulle ha på onsdag ble ikke noe av. Men vi hadde en visning på søndag. Så vi vet ikke noe mer. Hun trengte noen dager på å tenke seg om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 11. januar 2005 #829 Del Skrevet 11. januar 2005 Tenker på deg vennen.. Håpar du kjenner deg betre.. Glad i deg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 12. januar 2005 #830 Del Skrevet 12. januar 2005 Det ble ingen eksamen i går. Måtte til legen for å få sykmelding. Var hos en turnuskandidat. Han spurte om jeg ønsket videre utredning på kvalmen og oppkastet jeg hadde. Skal egentlig til hudlegen i morgen. Avlyste timen da jeg ikke føler meg 100 % i form. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 12. januar 2005 #831 Del Skrevet 12. januar 2005 Gla i deg, eg... Håpar du føler deg betre snart.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 12. januar 2005 #832 Del Skrevet 12. januar 2005 God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KalloRilla Skrevet 13. januar 2005 #833 Del Skrevet 13. januar 2005 En latter forlenger livet, og det har jeg tenkt å hjelpe deg med nå En mann går omkring og kikker i hyllene i et supermarked. Det er tydelig at det er noe han leter etter, så en av betjeningen går bort til ham og spør hva han ser etter. - Jeg skal ha tamponger til min kone. Hun viser ham hvor han skal lete. Litt etter kommer han til kassa med en stor pose bomull og et hyssingnøste, og hun spør: - Skulle ikke du ha tamponger? - Jo, men jeg ba min kone kjøpe sigaretter for meg i går, og hun kom hjem med tobakk og sigarettpapir, for det er jo sååå mye billigere å rulle dem selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sola Skrevet 13. januar 2005 #834 Del Skrevet 13. januar 2005 hei hei.. hvordan går det med studiene? har sendt deg en PM. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 13. januar 2005 #835 Del Skrevet 13. januar 2005 Tusen takk for at dere stikker innom meg. Jeg har det bedre nå. Kvalmen har gitt seg. Sliter kun med litt vondt i hode. Men det gir seg vel det og etterhvert. Med studiet går det bra. Har ikke kommet i gang med lesingen etter at jeg har vært syk. Se om jeg ikke klarer å lese ett par sider i dag. Skal snart nedover. Skal sende ei regning, levere et brev på aetat og handle for helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meteora Skrevet 13. januar 2005 #836 Del Skrevet 13. januar 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 14. januar 2005 #837 Del Skrevet 14. januar 2005 I dag har jeg ikke orket å gjort noen ting. Fikk beskjed i går at det ble ikke noe huskjøp på hun som var på visning. Vi får lete videre etter kjøpere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 14. januar 2005 #838 Del Skrevet 14. januar 2005 Godt at du er bedre. Ønsker deg en god helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 16. januar 2005 #839 Del Skrevet 16. januar 2005 Hei og takk for hilsen. I dag stod jeg opp kl 05:10, fikk ikke sove lengre. Satt oppe til kl 18:00, da la jeg meg nedpå. Sov til kl var 20:30. Skal snart legge oss. Har nettopp tatt meg en dusj. Ellers ikke noe nytt å fortelle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 16. januar 2005 #840 Del Skrevet 16. januar 2005 Var så lenge sidan eg hadde vore innom her at eg måtte inn og helse på... Håpar du blir heilt bra, at den neste eigaren av huset dykkar snart dukkar opp - rett og slett at ting byrjar å gå dykkar veg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå