Kelsey Skrevet 24. juli 2004 #541 Del Skrevet 24. juli 2004 God morgen Trulselinemor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 24. juli 2004 #542 Del Skrevet 24. juli 2004 Takk Kelsey! I dag har jeg ikke gjort noe særlig. Vsket ei maskin med klær og laget middag. Sovnet på sofaen og sov i et par timer i ettermiddag. Jeg sliter av og til med angst. Men det er helst på vinteren den kommer, men i dag tidlig fikk jeg et anfall. Jeg vet ikke hvorfor. Skriver mer senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 24. juli 2004 #543 Del Skrevet 24. juli 2004 I dag fikk jeg sendt inn min 6 innlevering av 9. Skal bli godt å bli ferdig med de siste innleveringene og begynne å tenke på eksamen i januar. Jeg har to fag til jeg skal ta og nye 9 innleveringer. Regner med at jeg begynner med det til høsten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 24. juli 2004 #544 Del Skrevet 24. juli 2004 God søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 25. juli 2004 #545 Del Skrevet 25. juli 2004 Tusen takk Liv. Sitter her å kjeder meg. Jeg er trøtt men får ikke sove. På fredag ble huset vi hadde så lyst på solgt. Vi fikk tilbud om å legge inn bud, men gjorde det ikke. Synes det var for stor risk å gjøre det når vi ikke har fått solgt det vi bor i nå. Vi må vite hva vi har før vi legger inn noen bud. Hussalget her går tregt. Skal legge inn ny annonse så fort fellesferien er over. Håper på mer respons da. Ellers er det ikke noe nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 25. juli 2004 #546 Del Skrevet 25. juli 2004 Fikk igjen innleveringen min i dag som jeg sendte inn i går. Fikk 4 på den også. Fått 4 på 6 av 9 oppgaver. De 3 siste oppgavene har jeg ikke gjort enda. Skal bli ferdig med oppgavene i løpet av august. I dag har jeg vært litt flink. Jeg har gjort følgende: - Tatt av på senga - Vaske sengklær og hengt de opp - Tatt på rent på senga - Baket brød - Laget middag og vasket opp - Satt på ei oppvask maskin - Tatt ned klær, lagt sammen og lagt på plass - Gjort skolearbeid Det var det jeg kom på nå i farten. Nå skal vi legge oss. God natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 25. juli 2004 #547 Del Skrevet 25. juli 2004 Kossen går det med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mel-anie Skrevet 26. juli 2004 #548 Del Skrevet 26. juli 2004 Lest i dagboka di, og legger igjen en varm hilsen. :-) Spennende å følge med på hussalg/kjøp, utdanning m.m. Lykke til med alle projektene. Husk: praktiske ting ordner seg alltid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 26. juli 2004 #549 Del Skrevet 26. juli 2004 Kossen går det med deg? Hei Veslo. Kjekt å se deg her inne igjen. Med meg går det bra. Her er det ikke noe nytt. Jeg har nettopp sendt samboeren ned på sykehuset for å ta blodprøver. Han så noe trøtt ut når han reiste, så jeg får håpe kjøringen går greit. Huff nå er det ikke lenge til jeg fyller år. Heldigvis er det enda et år før jeg er tretti. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skarv Skrevet 26. juli 2004 #550 Del Skrevet 26. juli 2004 Hallo du gruer deg da ikke til dagen din,husk at år er bare tall.Ja no er det bare 6 dager igjen til dagen våres. Klem :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 26. juli 2004 #551 Del Skrevet 26. juli 2004 Nei da Skarv, jeg gruer meg egentlig ikke. Synes bare tiden går litt fort. Synes ikke det er lenge siden jeg var 25 år og nyforlovet, og nå er det snart 4 år siden. Jeg og min kjære forlovet oss på dagen min, etter at vi hadde vært i lag i 6 uker. Ja det er nå bare et tall. 29 år og litt grå striper i håret som jeg har fått helt gratis. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 26. juli 2004 #552 Del Skrevet 26. juli 2004 Nå er jeg ferdig med min 7 innlevering. Har kun to igjen på de to fagene jeg holder på med nå. Litt stolt av meg selv. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 27. juli 2004 #553 Del Skrevet 27. juli 2004 Jeg må si jeg ikke liker den nye dagbok inndelingen så veldig godt. Før enn vet ordet av det så er enn på side 2 eller 3. Men men.........det blir vel en vane sak. Samboeren sover enda. Skal vekke han kl. 11.00. Men av og til trenger litt tid med å få han ut av senga. Vi har litt små ting som skal ordnes i dag, så jeg er bare nødt til å få han opp. Stikker vel innom senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dolphina Skrevet 27. juli 2004 #554 Del Skrevet 27. juli 2004 Hei Trulselinemor! Så bra du er ferdig med 7 innlevering. Du er jo kjempeflink! Håper dere snart får solgt og kommer dere til Østlandet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 27. juli 2004 #555 Del Skrevet 27. juli 2004 I dag fikk jeg bursdagsgave (og julegave) på forskudd av min kjære. Nokia 6610i. Fikk velge den selv. Kostet 2700kr så lenge jeg har ring kontant. Holder på å lese til neste innlevering. Regner med å bli ferdig i løpet av uken. Huset er ikke solgt og vi som vil så gjerne til østlandet nå. Jeg vil hjem. :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Chanela¤ Skrevet 27. juli 2004 #556 Del Skrevet 27. juli 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 27. juli 2004 #557 Del Skrevet 27. juli 2004 Snakket nettopp med mamma. Jeg er så glad for at vi har så god kontakt. Jeg og far har ikke så god kontakt. Mamma fortalte meg at søstra mi skal sende bursdagsgave til meg i morgen. Det er vel ikke lenge til jeg får noe fra far og bestemor heller. Håper jeg får litt penger. Trenger litt nye klær. Men jeg er takknemlig for alt jeg får. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kelsey Skrevet 28. juli 2004 #558 Del Skrevet 28. juli 2004 God Morgen Trulselinemor! Ønsker meg ny mobil jeg og, den jeg har nå kan jeg ikke sende meldinger med :-? (Amerikanerne er ikke like opptatt av meldinger). Men det blir nok ikke noen ny mobil før jeg er hjemme desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 28. juli 2004 #559 Del Skrevet 28. juli 2004 Klokken er ikke mye, men jeg måtte opp. Skal legge meg igjen. Jeg må bare vente til den nye mobilen er ferdig oppladet. Den skulle stå i 12 til 16 timer. Om 20 min så har den stått i 16 timer. Vi skal egentlig bort i dag. Men vet ikke hvordan det blir enda. Må prøve å få litt mere søvn og de etter hvordan vi er da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 28. juli 2004 #560 Del Skrevet 28. juli 2004 Godt å se at den gamle dagbok malen er kommet tilbake. jeg likte ikke den nye. Det ble ingen tur på oss i dag. Vi orket ikke. Fikk telefon av "svigerinna" mi i dag. De kommer kanskje i neste uke. Vi har aldri hilst på dem før. Det blir spennende. Nå skal vi legge oss. God natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå