Gå til innhold

Trulselinemor

Gjest Trulselinemor

Anbefalte innlegg

Håper du har hatt en fin kveld :-)

Innom for å legge igjen gode ønsker for resten av helgen! Håper goværet kommer!

Klem fra lilja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Trulselinemor

Her er alt bare bra. Har ikke gjort så mye i dag. Vi gikk en tur etter middagen, ellers har vi bare slappet av.

Jeg har ikke snakket med mamma i dag, slik som jeg vanligvis gjør på lørdagene. Hun og samboeren har reist på ferie. Jeg håper de får en fin tur.

Regner med å bli sittende litt her i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Trulselinemor

I dag våknet vi kl 10.00 av nabo bikkjene som stod å bjeffet. Vi stod likså godt opp. Jeg har kokt kaffe, nå skal jeg lage litt frokost til oss. Det er ikke ofte vi er oppe samtidig om morgenen.

I morgen skal vi til Haugesund, så vi må tidlig i seng i kveld.

Tusen takk til dere som stikker innom dagboka mi, dere gjør meg veldig glad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stikker innom bare for å si hei, jeg. "Hei" :vinke:

Ha en kjempefin søndag du også! Kos dere masse - husk det er sommer :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Chanela¤

Å våkne av bjeffing kan vel ikke være den beste starten på dagen?! Men det er godt å stå opp tidlig!

Været er i hvert fall fint i dag :kul:

God tur til Haugesund i morgen, kjør forsiktig :-) Glad i deg!!

Klem fra Chanela

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Jeg er en syvsover. Elsker å sove lenge.

Jeg har igjen hatt problemer med maskinen min. Min kjære kjøpte en ny hardisk til meg i går. Håper det hjelper meg til å få en mer stabil pc.

Nå skal jeg ned å kose meg med litt kaffe. Har litt vondt i hode i dag og littt sår i halsen. Men det gir seg vel etter hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

I går takket kjøleskapet for seg. Det er 10 år gammelt, så nå må vi ut å kjøpe nytt.

Vi har et i kjelleren, men det er så lite. Vi vil ha et til som er en del større. Håper vi finner noe til en brukbar pris.

Stikker innom senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Jammen fant vi ikke kjøleskap i går. De kom med det samme ettermiddagen. Vi kjøpte Bosch, det kostet nesten 6000 kr.

Mamma ringte i går. De kommer på ferie på lørdag. Det blir kjekt. Vi gleder oss. Skal vaske og ordne andre etasjen i dag + gjesterommet. Så tar jeg første etasje i morgen. Lørdag vil jeg kun slappe av til de kommer. Har ikke sett de på et år.

Far skal vist reise på ferie på lørdag. Men jeg har ingen anelse på hvor han skal. Han ringer jo ikke lengre. Det er kun jeg som ringer. Sist jeg ringte så spurte han om vi kunne prates mer senere. Det er vel kanskje 3 uker siden. Da trodde jeg han hadde ringt når det passet han.

Men, men....... Det er ikke alt en skal forstå her i livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! :klem:

Er innom her ein tur att eg - lenge mellom kvar gong i sommar...

Takk for at du stikk innom dagboka mi!

Håpar de har ein fin sommar, og at de får slappa godt av innimellom hussalgs- og -kjøpeplanar og allslags.

Ha ein fin kveld! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Chanela¤

Så deg på torget i dag! Selv var jeg på vei til bussen på andre siden av gaten.

Går det bra med deg? Hvordan går det med salg av bolig & prøvingen (baby)?

Kos :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Halo Trulselinemor.Måtte bare inn og hilse på deg.Kom heim i dag,har hatt en helt topp ferie.Vi snakkes siden.

Klem :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Jeg har ikke vært inne her siden fredag. Fikk ferie gjester på lørdag og måtte få orden på huset før de kom. De reise igjen i går. Det var trist at de reiste. Vi håper vi snart kommer etter. Vi har fortsatt ikke fått solgt. Må sette inn ny annonse nå som ferien nærmer seg slutten. Håper noen melder sin interesse da. Kanskje det er noen som ikke har vært på husjakt før og som vil ha nettopp dette huset. Det er lov å håpe.

Far ringte meg på lørdag. Fikk litt sjokk. Han ville bare gi beskejd om at de var framme på ferie og at de skulle være der ei uke. Mamma er litt sjokker over hvordan han oppfører seg.

Men, men, det er ikke så mye jeg får gjort med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Det blr lite pc på meg i går. Samboeren min kjøpte ny harddisk til meg for ei uke siden. Så han satte den på plass i går.

Nå har jeg nettopp dusjet. Jeg skal ned å handle melk + røyk til min kjære.

Har ikke jobbet med skolearbeid på lenge. Er nødt til å ta meg selv i nakken.

Stikker kanskje innom senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

I går var jeg flink. Jeg jobbet mye med skolearbeidet.

Her er det overhode ikke noe sommer. I går regne det så det spruttet. Det kom de skurene. I dag er det overskyet.

Når min mor og hennes samboer var her så fikk jeg bursdagsgaven min, selv om jeg ikke har burdag riktig enda. Men det nærmer seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...