Gå til innhold

Trulselinemor

Gjest Trulselinemor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Trulselinemor

Heldigvis har jeg sovet godt i natt, men jeg våknet med en veldig vond rygg.

Skal egentlig handle for helgen i dag, men fant ut at vi venter til i morgen. Skal til dyrlegen med kattene i dag. De skal ha vaksine, så vi fant ut at det var nok for oss i dag.

Fikk telefon i fra en megler i dag. Hun lurte på hvordan det gikk med huset vårt. Vi har falt for et hus på Østlandet, men er avhengig for å få solgt. Hun ville bare gi beskjed at det ikke er kommet inn bud, slik at vi fortsatt har mulighet til å legge inn bud. Så nå håper vi viking lottoen går inn i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen i dagboka mi! :) Håper du har hatt en flott onsdag!

Hvor i Oppland kommer du fra forresten? Jeg er nesten så langt sør som det går ann å komme jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Trulselinemor

Utenom å vaksinere kattene, så har jeg ikke gjort noen ting. Jeg må ta meg selv i nakken slik at jeg får gjort skolearbeid og tatt fotbad.

I morgen(eller rettere sagt i dag) så skal vi nedover å kjøpe bryllupsgave. Vet ikke hva vi skal finne på, men vi finner sikkert noe. Kanskje det blir gavekort, så kan de kjøpe noe selv.

Nå tror jeg nesten vi må finne senga. Er trøtt i natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Hei på deg! Åssen går det med deg? Kjekt å sjå deg idag! :wink: Fekk de kjøpt bryllups-gåve? Glad i deg, vennen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Det går bra med meg. Jeg tror været har mye skyld i ryggen. Håper på sikkelig sommer snart.

I dag har vi handlet bryllupsgave, handlet og levert bryllupsgaven.

Kom på mega for å handle i dag så tråkket en av de ansatte på foten min. Det var vondt. Når jeg skulle betale så satt det ei i kassen som jobbet veldig treeegt.

Har handlet for helgen og litt til.

Ellers har jeg ikke gjort noen ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Hvorfor finner jeg ikke sengen fortiden?

Det er veldig kjekt å sitte her inne, men jeg blir så lat dagen der på.

Gjøremål for fredag den 2 juli:

- Ta ned klær og legge på plass

- Vaske ei maskin med klær og henge opp

- Lage middag og vaske opp

- Les et kapittel i arbeidsledelseboka

- Ta overstrykning på det som er viktig

- Ta forbad

Jeg stopper der. Jeg må klare å komme gjennom dette.

Nå skal jeg legge meg. God natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Trulselinemor

Jeg bestemte meg for å sove lenge i dag. Klokken 11.00 våknet jeg og klarte ikke å sove mer. Jeg stod da opp. Men har ikke gjort så mye enda.

Det jeg har gjort er:

- Vasket opp etter i går

- Lagt sammen klær og lagt på plass

- Sett på ei maskin med klær

Skal se om jeg får lest litt nå.

Stikker innom senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen

Håper dere snart får en kjøper til huset, eller at dere vinner den store gevinsten - eller begge deler. Godt at drømmehuset fortsatt venter på dere, da.

Ønsker deg en god helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Chanela¤

Hei Trulsis! Kjekt å se deg i dag! Jeg trodde virkelig ikke du skulle komme, og ble litt overasket over å se deg! Positivt altså :D Søt gladjente du, ikke skummel i det hele tatt :ler:

Klem fra ¤Chanela¤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest gjest1

Åssen går det med bakinga? Må krype til køys snart eg, skal tidleg på jobb i morgon. God helg! :-) Snakkes...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Jeg har bakt to kaker, ei juice kake og ei kvikk luncj kake. Skal ha middagsgjest i morgen. Ser fram til det.

Det var veldig hyggelig å snakke med Chanela og Veslo i dag. Håper vi får snakket mer senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...