Gjest Madrass Skrevet 2. november 2008 #1 Skrevet 2. november 2008 Hei hei =) Noen som har tips om gode overmadrasser? Skal kjøpe ny seng, å i håp om å spare litt penger tenkte jeg å beholde de gamle madrassene. Jeg syns de er gode, men siden kjæresten min er en del tyngere (han mener det er derfor) syns ikke han den er så veldig god. I håp om å spare penger å få behold de gamle madrassene (2år gamle fra ikea), tenkte jeg heller å kjøpe en god overmadrass! Tips, anyone? En tjukk og myk en
MissStiles Skrevet 3. november 2008 #2 Skrevet 3. november 2008 Jeg kjøpte både seng og madrass på Ikea. Overmadrassen og. Husker ikke hva den heter men veldig fornøyd med den.
Gjest itla Skrevet 3. november 2008 #4 Skrevet 3. november 2008 Vi har Ikeamadrass, og kjøpte opprinnelig med denne overmadrassen. Den var ganske enkelt ikke noe for oss, klam, litt for hard, og vi merket veldig godt når den andre flyttet på seg. Etter to år fikk vi nok. Kjøpte ny på Ikea, faktisk, men endte opp med denne i stedet (som ikke var på markedet ennå da vi kjøpte senga). Den er virkelig helt super! Myk og god, mye bedre på å absorbere fuktighet siden den i stor grad er laget av naturmaterialer, og mye mer stabil (mtp plassering/bevegelse). Anbefales!
flickan Skrevet 5. november 2008 #5 Skrevet 5. november 2008 Vi har nettop kjøpt den samme som itla, og er kjempefornøyd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå