Gjest Gjest Skrevet 2. november 2008 #1 Del Skrevet 2. november 2008 Er det noen som har tips til nettsider hvor jeg kan bestille julekort der jeg kan lime inn bilder selv? Alle nettsidene jeg finner må man laste opp bilder og får dem tilsendt ferdig laget i posten. Problemet er bare at bildet har vi ikke klart før ganske tett opp til jul så det blir ikke tid til den slags bestilling. Håper noen kan hjelpe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalu Skrevet 2. november 2008 #2 Del Skrevet 2. november 2008 UNICEF har mange fine julekort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amyrlinn Skrevet 7. november 2008 #3 Del Skrevet 7. november 2008 hadde planer om det samme som deg i år tok meg en tur på panduro og kjøpte sånne litt tjukke ark i mange forskjellige farger og laget kort med bilde i av de. veldig morro å lage både for meg og min sønn på 3. satt forresten å fingermalte hin dagen, og fant ut dagen etterpå at det hadde jo vært artig å lage julekort av begge deler ble utrolig stilig. og litt ekstra gøy å gi vekk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amyrlinn Skrevet 7. november 2008 #4 Del Skrevet 7. november 2008 ehh.. så nettopp at du hadde skrevet nettsider woops Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thapara Skrevet 7. november 2008 #5 Del Skrevet 7. november 2008 ehh.. så nettopp at du hadde skrevet nettsider woops Panduro har da nettbutikk også! Ellers kan du bruke vanlige farga ark? Husker vi kjøpte sånne halvferdige fotokort til konfirmasjonen min, og det var ærlig talt ikke verdt pengene, laget selv med fine ark etter dåpen, og det ble mye finere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amyrlinn Skrevet 7. november 2008 #6 Del Skrevet 7. november 2008 Panduro har da nettbutikk også! stemmer stemmer var ikke heeelt våken tror jeg :søvn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå