Gå til innhold

Slankemidler


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har tenkt til å begynne på enten Reduxin eller 30 days. Jeg kan vel si at jeg ikke trener mye, men det blir 3 ganger i uken ca. Jeg spiser nokså sunt også.

Jeg tenker å begynne på Reduxin og fortsette og trene og spise like sunt som nå. Hvis jeg gjør det mens jeg går på Reduxin kuren og fortsetter med det samme etterpå, vil jeg da fortsette å holde på vekten jeg har gått ned eller kommer jeg til å gå opp i vekt ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, du kommer mest sannsynlig til aa legge paa deg igjen det du gikk ned. Det finnes sikkert noen som klarer aa holde den vekta, men de fleste legger paa seg igjen.

Det finnes ingen diett eller kur som garantert baade faar deg ned i vekt og som faar den vekta til aa holde seg. Dietter o.l. kan fungere for aa faa vekta ned, men med faa unntak vil de aller fleste legge paa seg det de gikk ned, pluss litt til (dette til tross for at de fortsetter med en 'sunn' livsstil og trener jevnlig).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du kommer mest sannsynlig til aa legge paa deg igjen det du gikk ned. Det finnes sikkert noen som klarer aa holde den vekta, men de fleste legger paa seg igjen.

Det finnes ingen diett eller kur som garantert baade faar deg ned i vekt og som faar den vekta til aa holde seg. Dietter o.l. kan fungere for aa faa vekta ned, men med faa unntak vil de aller fleste legge paa seg det de gikk ned, pluss litt til (dette til tross for at de fortsetter med en 'sunn' livsstil og trener jevnlig).

Signerer denne. I tillegg legger man ofte på seg slik at man veier mer enn det man gjorde før kuren.

Den enkleste og beste måten å gå ned i vekt på er nok å legge om livsstil. Dette er endringer som skal gjelde hele livet, og må derfor være til å leve med :) Jeg har absolutt ingen tro på milkshakedietter eller strenge kurer. Om man lever på salat og nekter seg selv å spise noe som helst usunt, vil det ikke holde lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...