Gå til innhold

Det sorte hull

*Lavendel*

Anbefalte innlegg

Den store ungen skal vi ta for oss senere i kveld.....

er den mannen din?

Yeah.....

...ser ut som om ting er blitt litt bedre....tror jeg..... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg SER at ting blir bedre. Det er ennå ikke godt nok, men streiken opprettholdes til ting er BRA.

Jeg selv får det bedre etterhvert, jeg har vært til noen behandlinger for muskelsmerter og skal til lege.

Jeg har fått sagt i fra hvordan ting ligger ann og at det ikke er noen annen måte å gjøre det på enn at det er full skjerpings hjemme. Det letter. Jeg har sagt i fra.... :wink:

Blir ikke ting bedre nå, ser jeg ingen annen mulighet enn å leve for meg selv......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Framover går det, men det går saaaakte....

...vi skal vel komme i mål engang.... :)

Jeg vil det, egentlig, innerst inne.....vil jo at alt skal være bra og det er det jeg jobber mot.

Takknemlighetsdagbok:

I dag er jeg takknemlig for at jeg har en jobb å gå til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikkeno bra dag i dag..... :cry:

...på et lite øyeblikk kan man begynne å føle seg kjempetrist og så er det gjort.... :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk om man kunne ta litt pause fra verden. Være helt utefor alt som skjer, slippe å tenke på penger, bare flyte med uten å gjøre noe spesielt...bare være der....uten å bekymre seg, slippe å være redd og engstelig....bare ta pause...fra alt.....

...tenk om jeg kunne gjort det....

:cry: :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sover så utrolig dårlig om natten, føler meg alt annet en uthvilt når jeg våkner om morran....verker i hele kroppen og det kjennes ut som om jeg har bomull i hodet....

...er så trøtt.....*gjesp*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært til legen ennå. Legen jeg skulle til er selv blitt syk, fikk tilbud om en annen lege, men takket nei til det, har time i denne uken som kommer, så da får jeg håpe legen er blitt frisk..... :wink:

Jeg vil nemlig bruke fastlegen min, siden det er den eneste legen jeg stoler på av de som jobber der. Kjenner alle sammen og har vært til hele gjengen i løpet av årene, både meg selv og med unger....så, det er ikke så mange av dem jeg har noe særlig tro på....

Har vært strålende vær i dag, men jeg har ikke giddet å gjort en dritt. Vasket litt opp og støvsuget, ryddet litt etter ungene, det er alt. Hadde store ambisjoner om å bake i dag, men ennå er jeg ikke kommet så langt...

Vasket hele (nesten) huset i går, og i dag ser det like jævlig ut. Blir helt fortvila.... :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøtt og lei idag. Stuptrøtt i morrest. Tror noen har klabbet på et par blylodd på føttene mine i løpet av natten.

Vondt i hodet. Føler meg helt elendig. Slapp og giddalaus.....Orker nesten ingenting. Trodde jeg var på vei opp, men nå tror jeg jaggu meg jeg sitter godt fast nedi hullet mitt.

Håper noen kan dra meg opp igjen...

*Knasker hodepinetabeletter av ymse slag :wink: *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har så vondt i hodet i dag også....Er så drittlei av at den skallen verker, må vel ta en ny runde med "mirakelmannen" jeg var til sist, for det hjalp virkelig.

Ikke en bra dag i dag....... :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Føler meg helt gåen i dag. Ingenting er spesiellt bra for tiden, hverken privat eller jobbmessig. På jobben jobber jeg meg ihjel og hjemme....vel, vel....

Litt sur også fordi jeg måtte utsette legetimen enda en gang, nå vet jeg ikke helt når jeg får ny time. Følte virkelig at jeg trengte den timen NÅ. Får bare holde ut litt til....

Jeg er så trøtt nå, vondt i hodet har jeg og er lei av alt. Jeg er så lei av å ha det sånn..... Jeg prøver så godt jeg kan å gjøre noe med det, men det virker som om hver gang jeg gjør noe blir det bra en stund og så detter jeg lengre ned i gjørma enn jeg var før.....

Puh.... :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor måtte du utsette legetimen? Det synes jeg var unødvengif av deg. Det er ingen skam å være syk. Har du ikke lest om alle som går på en smell? Selv kjenner jeg en som mente han ikke trengte ferie over flere år. 1 Uke ut i ny jobb fikk han sammenbrudd og ble sykemeldt i 6 mnd.

MAN SKAL TA SEG SELV ALVORLIG, LAVENDEL Og det gjør ikke du desverre. SKAM DEG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var ikke min skyld at jeg måtte utsette legetimen. Legen jeg skulle til kunne plutselig ikke ta imot pasienter den dagen. Derfor måtte jeg få ny legetime til en annen lege. Det blir om ca 1 mnd. Umulig å få time før hvis man ikke kommer med hodet under armen......

Jeg må bare vente, dessverre......

Jo, jeg har lest om alle som går på en smell, men hvem tror at det skal hende en selv...?? Dessverre er det sånn at når man er i en presset situasjon så tar man det på bekostning av seg selv. Jeg jobber knallhardt med å komme videre i livet og forbi det stadiet jeg er i nå, men for det første kommer jeg ikke av flekken og for det andre er jeg for sliten til å gjøre noe annet enn å jobbe og sørge for at ungene har det de trenger.

Takknemlighetsdagbok:

I dag er jeg takknemlig for at solen skinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber knallhardt med å komme videre i livet og forbi det stadiet jeg er i nå, men for det første kommer jeg ikke av flekken og for det andre er jeg for sliten til å gjøre noe annet enn å jobbe og sørge for at ungene har det de trenger.

Sier ikke dette sitatet deg at du kanskej trenger hjelp fra mer profesjonelt hold? Hvis du fikk en farlig betennelse i kroppen, ville du prøvd å reparere den selv også, eller ville du godtatt at du var syk og derfor måtte gå til legen og kanskej få sykmelding og annen hjelp til å bli frisk?

Syne sdet er bra du har bestilt legetime, men å bruke 2 mnd på å få plass?? Nei, da må du stå sterkere på krava.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så syk er jeg ikke.....

Dessuten, her jeg bor tar det 2 mnd å få legetime, sånn er det bare.....Ikke noe som jeg kan for...... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...