Dina Skrevet 21. august 2003 #81 Del Skrevet 21. august 2003 Hei Lavendel! Stikker bare innom dagboken din for å gi deg en GOD klem! :kysse: Dina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lavendel* Skrevet 22. august 2003 Forfatter #82 Del Skrevet 22. august 2003 Tusen takk alle sammen, blir helt rørt jeg......*snufs* Jeg tenker på dette hele tiden, jeg MÅ finne på noe, jeg må forandre livet mitt. Men, det å faktisk gjøre det er noe helt annet enn å tenke på det, og det er alltids lettere for utenforstående personer. Jeg har ingen å snakke med her heller, ingen jeg kan fortelle alt til. Da blir jeg gående rundt i mine egne tanker..... :-? Vel, vel, i dag er jeg bare sliten, vi har holdt på i 3 dager for å lære oss et nytt datasystem, når vi har lært oss dette, kommer en ny fyr for å lære oss enda ett uti neste uke. Det føles som om det renner over i hodet mitt, hardisken er full! Så dukket det selvsagt opp et annet problem her i formiddag, jeg skal levere inne et papir som jeg ikke har, som jeg må skaffe, som blir kjempevanskelig.....bare fordi jeg ikke har ordnet det for lenge siden, bare fordi jeg er kjempetreg med alt jeg skal gjøre, bare fordi jeg ikke har energi til å bry meg om bagateller (som er alt annet enn husarbeide, se etter ungene, lage mat).... Sint på meg selv blir jeg.... :evil: , men hva pokker hjelper det, jeg har fremdeles ikke papiret. Fatter ikke at jeg aldri skal klare å gjøre noe riktig..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lavendel* Skrevet 22. august 2003 Forfatter #83 Del Skrevet 22. august 2003 :cry: Ble plutselig så ille i kveld.....vet ikke helt hva som gjorde det....fikk så vondt i hue og den ene armen verker som pokker. Gjør så vondt i albuen og i et par fingre. Så svir det i nakken og nedover ryggen. Takknemlighetsdagbok: jeg er takknemlig i dag for at mormor har tatt med ungene på tur i skogen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lavendel* Skrevet 23. august 2003 Forfatter #84 Del Skrevet 23. august 2003 Våkna grytdilig i morrest, ble liggende å tenke på ett inni granskauen stort problem jeg har....Nå har jeg vært våken så lenge at nå har jeg vondt i hue.... Blir vel en bytur i dag så får vi se om ting ikke blir litt bedre. Jeg MÅ få litt mer energi. Har en knallhard måned framfor meg med jobb, jobb, jobb og atter jobb....Får stikke innom helsekosten og se hva de har å by på.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vega Skrevet 23. august 2003 #85 Del Skrevet 23. august 2003 Helsekost er ikke så dumt. De har Johannesurt - hjelper på uro, nedstemthet og søvnbesvær - disse skal tas daglig. Valerina mot uro og søvnproblemer, ettersom du synes. Ginseng får opp energien. Vil kanskje anbefale deg å kjøpe Solaray Vitamintilskudd (med mineraler) - pluss ta tran. De har også gode og beroligende urteteer. Jeg er ingen fanatiker - men jeg har alltid ett lite forråd i hus - i alle fall vitaminer, te og urtepiller mot søvnløshet... Noen ganger får jeg diffuse muskelsmerter og får ikke sove. Lot være i det lengste, men det hender par ganger i uka at jeg må ta paracet eller ibux, for å få kroppen til å falle til ro. Det hjelper faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lavendel* Skrevet 24. august 2003 Forfatter #86 Del Skrevet 24. august 2003 Har nesten ikke sovet i natt, bare ligget og tenkt på hvordan jeg skal komme meg helskinnet ut av en situasjon. Kan ikke tenke meg noen andre muligheter enn å trekke meg fra hele prosjektet. Skaper store probelmer for de andre innvolverte, men jeg har ikke mulighet til å skaffe dokumentasjonen jeg trenger, og slett ikke kapital. Pokker :evil: . Jeg har vondt i magen nå, skjønner ikke hvordan jeg klarer å sette meg selv i så store vanskeligheter. Jeg tror jo alltid at det skal gå bra og har positive, realistiske mål, men ALLTID er det noe som går gærnt!! Nå gidder jeg ikke mer.... :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vega Skrevet 24. august 2003 #87 Del Skrevet 24. august 2003 Hei Lavendel. Du er ikke alene - om å måtte trekke deg, om å ikke få ting på bena - det skjer stadig vekk. Vær ærlig og fortell at det ikke gikk som du forventet, at du dessverre må trekke deg. Heller det, enn å bære på det lenger, - da får de finne en erstatning for deg. Tenk på - at om prosjektet mislykkes pga at du trekker deg, da er det ikke mye opprinnelig hold i det prosjektet i seg selv... (Ting ser gjerne verre ut enn de egentlig er. De som blir igjen med prosjektet, får føre det videre, enten lykkes de, eller de gjør det ikke. Det er ikke ditt ansvar.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lavendel* Skrevet 25. august 2003 Forfatter #88 Del Skrevet 25. august 2003 I går var en ganske bra dag. Var på tur i skogen, hadde med niste og kakao. Etterpå ryddet vi og vasket hjemme og tilslutt fikk jeg gjort masse på jobb nr 2. Jeg kan kanskje klare å redde meg ut av situasjonen. Ikke bare bare å trekke seg heller siden det dreier seg om hele jobben min. Nå har jeg ringt rundt hele morningen og det er kanskje en løsning. Jeg håper det....var skikkelig kvalm av nervøsitet i morrest....nå har jeg bare vondt i hue.... ....nå skal jeg bare lære meg et inniH****** innviklet datasystem og på onsdag kommer en ny mann og skal lære oss to til!!! Jeg blir :o ..... Takknemlighetsdagbok: I går var jeg takknemlig for at ungene var så flinke til å legge seg om kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lavendel* Skrevet 25. august 2003 Forfatter #89 Del Skrevet 25. august 2003 Tror jeg greide å redde meg ut av situasjonen. Får vite i morra om jeg berget meg selv eller ikke. Har gitt beskjed om at jeg ikke kan være med dersom de fortsatt står på kravet sitt, men jeg tror det går i orden. Hadde vondt i hodet i morrest igjen, ikke så rart kanskje siden jeg har ligget hele natten og grublet og tenkt istedet for å sove. Var så trøtt i morrest at jeg gikk rundt som en zombie i flere timer i formiddag. Takknemlighetsdagbok: Jeg er takknemlig for at jeg har forståelsesfulle samarbeidspartnere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lavendel* Skrevet 27. august 2003 Forfatter #90 Del Skrevet 27. august 2003 Hadde migrene i går og har det fortsatt i dag. Det verker så inniH...... men ennå er det ikke blitt så ille at jeg må legge meg. Må jo forsåvidt være oppe, noen må jo se etter ungene.... Sover fryktelig dårlig om natten, kommer sikkert av bekymringer på jobben i tillegg til de private. Har ikke spist ennå i dag. Ikke så lett å få ned en matbit når magen ikke vil ha..... :blunke: Takknemlighetsdagbok: Jeg er takknemlig for at det er sol i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lavendel* Skrevet 27. august 2003 Forfatter #91 Del Skrevet 27. august 2003 Har fremdeles så vondt i hodet. Det irriterer meg for det er så vondt at jeg ikke klarer å gjøre noe i huset (det dunker så innmari i skallen når jeg rører på den...)..... så nå sitter jeg her og ser på alle klærne som skulle vært lagt sammen og plassert rundt omkring....grrrr......jeg er så lei av å ha vondt i hodet at nå er det like før jeg blir spikka pine meg gal.....helle tiden, flere ganger i uken og gjerne flere dager på rad verker og dunker det oppi topplokket. Jeg blir syk, vondt i magen og kvalm.....orker ingenting fordi det er for vondt å røre seg...... .....noen som har et hode å gi bort....??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lavendel* Skrevet 28. august 2003 Forfatter #92 Del Skrevet 28. august 2003 Vondt i hodet i dag også.... så vondt at jeg ikke klarer husarbeidet ennå. Har tatt noe medisin så får vi se om det hjelper. Kleshaugen begynner å vokse seg diger, men det ville jo være å tro på julenissen at den skulle forsvinne.... Masse stress på jobben, jeg føler meg ikke trygg på at alt er i orden og jeg har ikke kontroll over situasjonen. Da blir jeg litt nervøs og kjenner at panikken er i ferd med å ta meg.... Jeg skal være veldig, veldig, veldig glad når morgendagen er over, da er forhåpentligvis det verste unnagjort. Et selvryddende hus, det tror jeg ville vært en meget god ide.... Takknemlighetsdagbok: I dag er jeg takknemlig for at jeg har friske barn. *Vondt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lavendel* Skrevet 29. august 2003 Forfatter #93 Del Skrevet 29. august 2003 Vondt i hodet i dag også. Så vondt at jeg nesten ikke klarte å være på jobben, satt med kvalmen langt oppi halsen og strevde med ikke å kaste opp. Har bare vondt på den ene siden i dag, så det er nok et reint migreneanfall. Medisinen begynner å virke litt nå, men jeg tviler på at jeg får hodepinen til å gå helt bort. Det verste er at jeg ikke klarer å gjøre noe husarbeide og at ting hoper seg opp. Ble ikke ferdig på jobben med det jeg skulle gjøre i dag heller. Må ta helga til hjelp ettersom det bør være ferdig til mandag. Ellers er ting ikke så verst, når jeg ikke har tid til å tenke går det meste bra. Det er når jeg har fred og ro til å la tankene fly at alt det vonde siger opp til overflaten. Jeg strever litt med det sosiale i og med at jeg ikke har et sosialt nettverk. Litt slitsomt avogtil å ikke ha noen å snakke med og gjøre ting sammen med....men, men, det er litt min egen skyld også. Som kjent skyr brent barn ilden.... Takknemlighetsdagbok: Jeg er takknemlig i dag fordi jeg spiste en utrolig god lunch og at jeg faktisk hadde apetitt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 29. august 2003 #94 Del Skrevet 29. august 2003 Vil bare sende deg en liten trøstehilsen. Migrene (eller selv bare vanlig vondt i hodet) er bare så ille... man blir bare så totalt satt ut. Ønsker deg god bedring .. og håper helgen blir bedre.. og at du kommer deg litt ovenpå og får gjort det du "må" gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lavendel* Skrevet 30. august 2003 Forfatter #95 Del Skrevet 30. august 2003 Har ikke hatt vondt i hodet i dag. Men har fremdels ikke lyst på mat, sover utrolig dårlig om natten også. På en måte er det trist å være hjemme også. Nå skal jeg ta igjen hele forrige uke, med klesvask, oppvask, golvvask, støvsuging osv. Blir ikke i kveld iallefall. Må jobbe litt i morgen også, så jeg får ta deg i morgen kveld. Jeg og hele ungeskokken har kikket ut av vinduet hele ettermiddagen, vi har sett på en utrolig skarp regnbue som var der leeeenge, i tillegg var den dobbel!! Vi ble så imponerte alle sammen og vi satt og bare kikket og kikket kjempelenge. Den var så fin! Ganske utrolig naturfenomen egentlig... Nå har jeg litt klump i magen igjen, kjenner den siger på, prøver å ikke tenke så hardt på det så kanskje den går bort. Jeg skrev først her at jeg ikke har hatt vondt i hodet i dag, det er ikke helt sant. På tur hjem fikk jeg plutselig så vondt i den ene tinningen. Plutselig fikk jeg en kjempevondt iling nedover den ene siden i ansiktet. Det varte bare noen sekunder, men var så vondt at jeg hadde problemer med å kjøre videre. Skikkelig ekkelt!! Takknemlighetsdagbok: I dag er jeg takknemlig for at skittentøykurven er tom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lavendel* Skrevet 31. august 2003 Forfatter #96 Del Skrevet 31. august 2003 Våkna grytidlig i dag, før kl 06. Lå og vrei meg og prøvde å soven igjen helt til kl 08 da gav jeg opp. Forbannet heller at man ikke kan få sove litt på en søndag. Jeg gruer så til i morgen at jeg har vondt i magen, skikkelig vondt i magen. Så er jeg litt trist i dag. Vet ikke helt hvorforr......nei, det er ikke helt sant....jeg vet hvorfor jeg er trist, men jeg får ikke gjort noe med det. Jeg er på et sted i livet hvor jeg ikke vil være. Jeg får ikke gjort noe av det jeg har lyst til og det er slitsomt. Akkurat nå har jeg kjempelyst til å ta ungene med på tur, men så kan vi ikke det, vi har ikke bil og da må jeg låne hos foreldre eller svigers, og det er jo alltid med et "jo, hvis du må så.....". Jeg jobber, men jobben er ikke den rette for meg, jeg jobber for mye og har for liten tid. Jeg vet hva jeg vil, men det krever bedre økonomi enn det jeg har i dag. Ergo må jeg jobbe i noe år, slik at jeg kan ha litt mer å rutte med og litt mindre gjeld. Målet er ikke å bli rik, målet er å slippe å jobbe så mye. :cry: er det jeg kjenner i dag. I tillegg er jeg forbannet :evil: over alt rotet i huset og over at ingen ser ut til å bry seg. Det er bare å stå å rope og gauler om "hvor er trusene mine", "hvor er sokkene mine", "hvor er den blå buksa", "hvor er gafflene", "har vi ikke flere kopper?", "hvor er de nye joggeskoene mine"....osv......jeg blir sur.....og sliten....og trøtt....og lei.....og trist..... :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tiit Skrevet 31. august 2003 #97 Del Skrevet 31. august 2003 Stor klem til deg, Lavendel! Jeg tror du trenger deg en tur ut i skogen på egen hånd. Hva med sopptur? Eller bærtur? Jeg håper virkelig at det går bra med deg i morgen! Lykke til, uansett hva du skal gjøre. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lavendel* Skrevet 3. september 2003 Forfatter #98 Del Skrevet 3. september 2003 Takk Tiit for oppmuntrende ord. Gikk ok på mandag, men ikke mer enn det.....i dag gikk det helt ræva.....jeg føler meg helt malplassert og trives ikke i rollen jeg har på jobben akkurat i disse dager. Blir vel bedre når jeg får konsentrert meg om det jeg egentlig skal gjøre. Var kjempesyk på tirsdag, tror det rett og slett er fordi jeg er sliten. Det verket i hele kroppen, kjentes ut som det gjør når man får influensa (bortsett fra at det ikke var det). Jeg lå på sofaen hele kvelden og klarte ikke gjøre noenting. I dag hadde jeg så verk i armene at det var så vidt jeg greide å kjøre hjem. Jeg hadde rett og slett ikke krefter til å holde i rattet. Lagde såpe i går som jeg skal kutte opp senere i kveld. Er veldig spent på resultatet. Lagde shampoo-såpe for første gang. Håper ikke håret faller av.... Takknemlighetsdagbok: I dag er jeg takknemlig for at migreneanfallet gik over fort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lavendel* Skrevet 4. september 2003 Forfatter #99 Del Skrevet 4. september 2003 Hatt vondt i hodet i dag også. Måtte ta både migrenemedisin og kvalmedempende..... Det går sånn passe på jobben. Er redd for at jeg er i ferd med å slite meg litt ut, men vi får tro at det er en overgangsperiode som snart går over. Det som er mest slitsomt når folkene hjemme er sure og vrange og ikke gidder å hjelpe meg med husarbeide osv. Det er slitsomt å komme hjem fra jobb og oppvasken står langt oppover veggen og kleshaugen på badet er så stor at det er så vidt man får opp døra.... Takknemlighetsdagbok: I dag er jeg takknemlig for at jeg har friske barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 4. september 2003 #100 Del Skrevet 4. september 2003 Hatt vondt i hodet i dag også. Måtte ta både migrenemedisin og kvalmedempende..... Det går sånn passe på jobben. Er redd for at jeg er i ferd med å slite meg litt ut, men vi får tro at det er en overgangsperiode som snart går over. Det som er mest slitsomt når folkene hjemme er sure og vrange og ikke gidder å hjelpe meg med husarbeide osv. Det er slitsomt å komme hjem fra jobb og oppvasken står langt oppover veggen og kleshaugen på badet er så stor at det er så vidt man får opp døra.... Takknemlighetsdagbok: I dag er jeg takknemlig for at jeg har friske barn. hmm jeg hadde klikka for lenge siden hvis jeg hadde hatt set sånn da.. skulle nok fått min partner til å gjøre husarbeid jah.. kjenner at jeg blir sur på dine vegne liksom..hehe hvis du skjønner.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå